هتل ناز کرمان

4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ناز کرمان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمان را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 29%
قیمت 1 شب 997,000 تومان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تاکسی سرویس
کافی نت
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ناز کرمان هتلی 2 ستاره واقع در مرکز کرمان می باشد که در سال 1360 افتتاح شده اما برای ارائه خدماتی مطلوب تر بازسازی خوبی را در سال 1380 انجام داد تا در لیست هتل های کرمان جایگاه خوبی پیدا کند. این هتل دارای 3 طبقه ساختمانی و 28 اتاق می باشد که هر کدام از آن ها دارای امکانات رفاهی مطلوبی هستند.

نکات مهمی که در رابطه با پذیرش مهمان در هتل ناز کرمان وجود دارد این است که این هتل تا ساعت 12 نیمه شب میهمان پذیرش می کند و پس از آن هیچگونه پذیرشی نخواهد داشت. ضمن این که هتل از پذیرش عروس و داماد معذور خواهد بود. اقامت کودکان زیر 8 سال در صورتی که از سرویس استفاده نکنند رایگان و بالای 8 سال به عنوان نفر اضافه محسوب می شود.

اتاق های هتل ناز کرمان

همان طور که در بالا اشاره شد هتل ناز کرمان در مجموع 28 اتاق دارد که طراحی و چیدمان آن ها به صورت کلاسیک است. این هتل دارای اتاق های یک تخته (1 تخت سینگل)، اتاق های دو تخته(1 تخت دابل یا 2 تخت توئین) و اتاق های سه تخته (3 تخت سینگل) می باشد که متراژ آن ها با هم متفاوت می باشد.

در اتاق های هتل 2 ستاره ناز کرمان امکانات رفاهی بسیار مطلوبی وجود دارد که شامل تلویزیون LCD، تلفن، کمد لباس، کولر آبی، یخچال، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی در برخی واحد ها می شود. چشم انداز اتاق های این هتل رو به شهر می باشد.

امکانات هتل ناز کرمان

مسلماً از یک هتل 2 ستاره توقع امکاناتی ایده آل نمی رود، اما همان تعداد امکانات اندک هتل با کیفیت مطلوب به میهمانان ارائه می شوند. از مهم ترین امکانات هتل می توان به سالن صبحانه خوری اشاره کرد که هم برای صرف صبحانه، ناهار و شام با ظرفیت 30 نفر در دسترس می باشد.

از دیگر امکانات هتل می توان به نمازخانه، صندوق امانات، پله اضطراری و ... اشاره کرد. این هتل با ارائه خدماتی همچون اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، خدمات بیدار شو و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از جمله عوامل تاثیرگذار در جذب افراد است.

موقعیت مکانی هتل ناز کرمان

این هتل در شهر کرمان، بلوار شهید صدوقی، نبش چهار راه فیروزه واقع شده است و با موقعیت مکانی که دارد شما می توانید به راحتی به مکان های تاریخی کرمان مانند مسجد گنجعلی خان که در 3.5 کیلومتری هتل ناز قرار دارد دسترسی داشته باشید. همچنین مکان های تفریحی زیادی در نزدیکی هتل ناز وجود دارند که اگر می خواهید سفری لذت بخش و فوق العاده داشته باشید می توانید به این اماکن بروید.

فاصله هتل تا سینما مهتاب و سینما آسیا اگر با ماشین بروید فقط 3 فاصله است که برای افرادی که تمایل دارند وقت خود را در سینما به تماشای فیلم بگذرانند و لذت ببرند رزرو این هتل انتخاب مناسبی است. برای بازدید از باغ موزه هرندی که در نزدیکی هتل ناز قرار دارد نیز تنها 4 دقیقه، برای تماشای موزه آکواریوم کرمان 5 دقیقه و تا یخدان مویدی 5 دقیقه با خودرو فاصله است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی بود از هتلشون راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.