هتل مرمر کرج

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مرمر کرج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرج را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرج
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 11%
قیمت 1 شب 1,257,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,900,000 11%
قیمت 1 شب 1,707,000 تومان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
سشوار
کافی نت
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان فروغی، کوچه سلیمی

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مرمر کرج، هتلی دو ستاره واقع در خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان فروغی، کوچه سلیمی می باشد. احداث این هتل به سال 1355 باز می گردد، اما در طی این سال ها، مورد بازسازی قرار گرفته است؛ آخرین بازسازی هتل هم در سال 1394 صورت گرفت. قیمت مناسب هتل و موقعیت مکانی نزدیک به مراکز خرید، باعث شده تا به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های ارزان کرج معرفی شود. در ادامه به معرفی کامل هتل می پردازیم. با ما همراه شوید. 

اتاق های هتل مرمر کرج

هتل مرمر کرج اکنون با 31 واحد اقامتی و 5 طبقه ساختمانی پذیرای گردشگران عزیز در شهر کرج می باشد. این واحد ها شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته و اتاق سه تخته می شوند. شما با رزرو اتاق های این هتل می توانید در فضایی مناسب با دیزاین ساده و شیک، اقامتی خوش را سپری کنید. 

در اکثر اتاق های هتل، امکانات رفاهی کاملی ایجاد شده است؛ اما تعداد کمی از آن ها فاقد سرویس و حمام هستند. همین موضوع باعث شده تا در هنگام رزرو، متوجه اختلاف قیمت میان اتاق های هتل شوید. از جمله امکاناتی که در اتاق های این هتل وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود.

امکانات هتل مرمر کرج

در هتل مرمر کرج، امکانات خوبی ایجاد شده است تا مهمانان بتوانند با رفاه بیشتری اقامت در این هتل دو ستاره را سپری کنند. پرنسل مجرب و خوش برخورد هتل به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدماتی شایسه به مهمانان عزیز می کوشند. با توجه به لِول و قیمت پرداختی برای اقامت در این هتل، قطعا از کیفیت آن رضایت خاطر را کسب می کنید. 

امکانات هتل مذکور شامل پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، لابی مجهز، لاندری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، نمازخانه، خدمات خانه داری، کافی شاپ و ... می شوند. پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که به وسیله خودروی شخصی سفر کرده اند هم در این هتل ایجاد شده است. این پارکینگ ظرفیت 8 خودرو دارد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان مقیم در هتل قرار می گیرد. 

رستوران 

اگر هتل مرمر کرج اقامت کردید، دغدغه ای از جهت صرف غذا در وعده های مختلف شبانه روز نخواهید داشت. چرا که این هتل دارای یک رستوران در طبقه منهای یک خود است که با انواع غذاهای ایرانی از مهمانان این هتل پذیرایی می کند. ظرفیت رستوران تا 40 نفر را پاسخگو می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.