هتل جهانگردی لاهیجان

3.6 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی لاهیجان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های لاهیجان را مشاهده کنید.

لیست هتل های لاهیجان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
بالکن قابل استفاده
مینی بار
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان سپاه، جنب استخر
شیطان کوه
4 دقیقه
20 دقیقه
1705 متر
آرامگاه کاشف السلطنه و موزه چای ایران
3 دقیقه
17 دقیقه
1433 متر
حمام گلشن
2 دقیقه
16 دقیقه
1358 متر
تالاب حاجی آباد
5 دقیقه
48 دقیقه
3970 متر
پارک بعثت (باغ ملی)
1 دقیقه
9 دقیقه
732 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی لاهیجان، یکی از هتل های قرار گرفته در زیر گروه هتل های جهانگردی ایران می باشد که در 1352 شروع به فعالیت کرده و اکنون به عنوان یک هتل لاهیجان با لِول سه ستاره فعالیت می کند. البته شاید این هتل قدیمی ساز باشد ساختاری قدیمی دارد، اما در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته و به سطح کیفیتی خود افزوده است. 

اتاق های هتل جهانگردی لاهیجان

اتاق های هتل جهانگردی لاهیجان در تعداد 23 واحد ایجاد شده اند و با امکانات مناسب پذیرای گردشگران عزیز می باشند. فضای این اتاق ها بسیار ساده است و دیزاین خاصی در آن ها به کار نرفته، اما از نظر مرتبی و تمیزی قطعا می توانند رضایت شما را جلب کنند. نا گفته نماند که تعدادی از این اتاق ها در ساختمان هتل نیستند و به صورت سوئیت در محوطه هتل ایجاد شده اند اغلب در اختیار خانواده ها قرار می گیرند. 

در هتل سه ستاره جهانگردی لاهیجان، اتاق ها تمامی در یک لِول کیفیت هستند و تنها دلیل برای تفاوت قیمت میان آن ها، ظرفیت می باشد. از جمله امکاناتی که در هتل جهانگردی لاهیجان می توان به آن ها اشاره نمود، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، ملبمان راحتی، چای ساز، روم سرویس و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل جهانگردی لاهیجان

هتل محبوب جهانگردی لاهیجان، امکاناتی در خور انتظار شما از اقامت در یک هتل سه ستاره را در اختیارتان قرار می دهد. خدمات دهی این هتل نیز با نظارت مدیریت محترم هتل همراه پرنسل وظیفه شناس، عالی بوده و در طول اقامت باعث رضایت شما عزیزان می شوند. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، لاندری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، فضای سبز، پارک کودک و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل جهانگردی لاهیجان

با اقامت در هتل زیبای جهانگردی لاهیجان دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را پیدا نخواهید کرد. چرا که این هتل خود دارای رستورانی با کیفیت زیبا است که در وعده های مختلف از شبانه روز از مهمانان مقیم این هتل در وعده های مختلف پذیرایی می کنند. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته و ظرفیتی بالغ بر 150 نفر دارد. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی لاهیجان 

هتل جهانگردی شهر لاهیجان در میدان سپاه، درست کنار استخر لاهیجان واقع شده است که در واقع منتهی به دامنه های کوه البرز می باشد. شما می توانید از این هتل دسترسی راحتی به مکان های مهم شهر داشته باشید و همچنین هنگام اقامت از ویوی زیبا و سبز بیرون از هتل لذت ببرید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/8
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام بنده بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری هستم وصندوق با این هتل‌ها قرارداد دارد متاسفانه نتوانستم تخفیف صندوق را بگیرم

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

من با همسرم در این هتل اقامت داشتم و از نظر بهداشت برخورد و موقعیت عالی بود . انصافا بابت هتل راضی بودیم و کلی خاطره خوب واسمون موند. من این هتل رو با توجه به معرفی تیم پشتیبانی انتخاب کردم و رفتم و راضی بودم الان به همه هم پیشنهاد میدم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.