هتل آپارتمان مجتمع اقامتی درشه قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی درشه قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق یکخوابه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دوخوابه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستاي طبل، جنب كتابخانه ارشاد

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل درشه قشم یکی از مجتمع های اقامتی در جزیره قشم می باشد که با قیمت مناسب و ارزان، در اختیار گردشگران عزیز قرار می گیرد. این هتل در روستای طبل، جنب کتابخانه ارشاد قرار گرفته که با مرکز جزیره فاصله دارد، اما به دلیل دوری از فضای شهری، آرامش خاصی را هنگام اقامت به مسافران منتقل می کند. شما می توانید جایگزین هتل های قشم به صورت لوکس و گران قیمت، این مجتمع را مورد رزرو قرار دهید و بیشتر با سبک زندگی بومیان آشنا شوید. 

اتاق های هتل درشه قشم

هتل درشه قشم در مجموع دارای 11 باب اتاق و واحد اقامتی است با ظرفیت های 2 نفره تا 8 نفره ایجاد شده اند و آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشند. اتاق هایی که به صورت 2 نفره ایجاد شده اند، سرویس بهداشتی و حمام مشترک با یکدیگر دارند، اما اتاق های 6 تا 8 نفره، از حمام و سرویس بهداشتی مجزا برخوردار هستند.

در اتاق های مجتمع اقامتی درشه قشم امکانات مناسبی به جهت استراحت و رفاه مسافران ایجاد شده است که باعث رضایت خاطر در طول اقامت خواهند شد. از جمله این امکانات می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم خواب، اجاق گاز، ظورف آشپزخانه و ... اشاره نمود. خانواده ها می توانند در هر یک از اتاق های این هتل به راحتی اقامت داشته باشند و از فضای سنتی و زیبا نهایت لذت را کسب نمایند. 

امکانات هتل درشه قشم

در اقامتگاه بوم گردی درشه قشم رستوران ایجاد نشده است، اما از این نظر جای نگرانی نیست. چرا که با هماهنگی قبلی و سفارش به کارکنان هتل می توانند غذاهایی از جمله ماهی سرخ شده، ماهی کبابی، میگو سرخ شده، هواری میگو، ماهی مرکب و ... را در واحد خود صرف کنید. همچنین از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان از پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پرنسل مسلط به زبان انگلیسی و ... نام برد. 

موقعیت مکانی هتل درشه قشم

هتل محبوب درشه قشم در مکانی سر سبز و زیبا قرار گرفته است که اگر به بلندای کوه های اطراف روستا بروید، می توانید دو طرف جزیره، یعنی سواحل شمالی و جنوبی را مورد مشاهده قرار دهید. همچنین جاذبه هایی مانند جنگل های منگرو (حرا)، دره تندیس ها، کوه تاریخی کلات کشتاران و  بام قشم  در فاصله اندک از این روستا قرار گرفته اند که با کمی پیاده روی، دسترسی را برای شما فراهم خواهند کرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.