هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته VIP
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : سوزا، میدان بادگیر
موزه ژئوپارک
37 دقیقه
384 دقیقه
32021 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
40 دقیقه
402 دقیقه
33534 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
39 دقیقه
399 دقیقه
33261 متر
اسکله ذاکری
40 دقیقه
406 دقیقه
33836 متر
پارک زیتون
35 دقیقه
360 دقیقه
30037 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خانه دوست قشم را می توان به عنوان یکی از اقامتگاه های بوم گردی در جزیره قشم معرفی کرد که در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته و با زیر بنایی بالغ بر 1400 متر مربع ساخته شده است. این هتل در سوزا، میدان بادگیر قشم قرار گرفته است که موقعیت مکانی آن را می توان جزء مزیت های هتل به حساب آورد. 

اتاق های هتل خانه دوست قشم

هتل خانه دوست قشم، در واقع یک هتل قشم محسوب نمی شود و با توجه به این موضوع، تعداد اتاق هایی محدود دارد. 10 باب اتاق هایی همراه با تشک های سنتی و امکانات مناسب، حس اقامت شبیه به بومیان منطقه را در شما الغا بخشیده و باعث خاطراتی خوشایند در طول سفر می شود. متراژ اتاق ها مناسب برای خانواده ها می باشد، ضمن اینکه کودکان زیر 5 سال درصورت تمایل نداشتن به استفاده از خدمات هتل، رایگان می باشند.

تمامی اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم، فاقد سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند که این امکانات به صورت مشترک در محوطه هتل ایجاد شده است. البته اگر از این نظر حساس هستید، جای نگرانی نیست، اتاق های بادگیر و دره ستاره ها، تنها اتاق هایی هستند که در این هتل دارای امکانات مستقل می باشند. سبک معماری و دیزاین واحد های این هتل، به سبک نوستالژیک و متناسب با اقلیم منطقه طراحی شده اند.

امکانات هتل خانه دوست قشم

هتل خانه دوست در قشم دارای امکاناتی به نسبت مناسب است، اما فراموش نکنید که این هتل تنها اقامتگاه بوم گردی ساده ای می باشد که نمی توان خدمات آن را با یک هتل لوکس مقایسه کرد. حیاط این خانه موزاییک و گاهی خاکی است که فضایی دلباز و زیبا را برای گردشگران فراهم می کند. کارکنان هتل با پذیرش 24 ساعته به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به گردشگران عزیز را انجام می دهند. نمازخانه، اتاق چمدان، اینترنت و ... از جمله امکانات دیگر در این هتل محسوب می شوند.

رستوران هتل خانه دوست قشم 

در رستوران هتل سنتی خانه دوست قشم می توان طعم غذاهای سنتی قشم را تجربه کرد و رفتار خاص و خونگرم مردمان جنوبی را مشاهده نمود و لذت برد. این رستوران به نسبت کیفیت مناسبی دارد و گزینه عالی برای صرف غذا در وعده های مختلف به حساب می آید که با وجود آن دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به این منظور را نخواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل خانه دوست قشم 

هتل خانه دوست در ساحل جنوبی قشم واقع است و با امکانات زیادی محاصره شده است که شما را از رفتن به شهر اصلی قشم بی نیاز میکند. همچنین فاصله نزدیک هتل تا ساحل دریا، بهترین ویژگی آن می باشد که تنها در چند دقیقه دسترسی را برای شما عزیزان از این هتل فراهم می کند. با اقامت در این هتل، شب هنگام بدون دردسر می توان به نظاره امواج متلاطم دریا نشست و پنکتون های درخشان را مشاهده نمود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.