هتل آپارتمان پلاس قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان پلاس قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته دبل ساختمانی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته ساختمانی
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خواب پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام خمینی ( شهرداری سابق)، جنب بانک شهر
موزه ژئوپارک
3 دقیقه
18 دقیقه
1515 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
1 دقیقه
5 دقیقه
428 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
2 دقیقه
11 دقیقه
931 متر
اسکله ذاکری
1 دقیقه
6 دقیقه
530 متر
پارک زیتون
5 دقیقه
44 دقیقه
3676 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان پلاس قشم هتل سه ستاره در خیابان امام خمینی می باشد که می توان آن را جزء محبوب ترین هتل های قشم دانست. چرا که این هتل هم از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است، هم قیمت مناسبی را ارائه می دهد و هم کیفیت خوبی دارد که تمامی شرایط برای یک اقامت ایده آل را فراهم می کند.

هتل آپارتمان پلاس قشم را در واقع می توان یک هتل نوساز در جزیره دانست، زیرا اگرچه این هتل در سال 1390 احداث گردیده، اما اخرین بازسازی آن در سال 1400 صورت گرفته است. از این رو اکنون این هتل فضایی بسیار شیک و زیبا دارد که در همان ابتدای ورود، شما را راضی از انتخاب این هتل خواهد کرد. در ادامه توضیحاتی بیشتر در رابطه با هتل آپارتمان پلاس قشم را بیان می کنیم.

اتاق های هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل زیبای آپارتمان پلاس قشم دارای 15 واحد اقامتی است که در 4 طبقه ساختمانی پراکنده می شوند. اگرچه تعداد این واحد ها محدود است، اما تنوع در تیپ اتاقی ایجاد شده که شما می توانید با هر تعداد نفرات در سوئیت ها و یا اتاق های این هتل اقامت داشته باشید. اگر به همراه خانواده به جزیره قشم سفر کرده اید، پیشنهاد می شود تا سوئیت های این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، چرا که هم از امکانات بیشتری برخوردار هستند و هم متراژ بالاتری همراه با اتاق خواب دارند. 

در اتاق های هتل شیک آپارتمان پلاس قشم امکانات رفاهی نیز به طور کامل ایجاد شده و از این نظر هم جای نگرانی نیست. به طوری که شما می توانید با خیالی آسوده به استراحت در این اتاق ها بپردازید و بدون هیچ مشکلی، اقامت خود را سپری نمایید. از جمله امکاناتی که در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تلویزیون، امکان پخت و پز، آشپزخانه، یخچال و ... اشاره نمود.

امکانات هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل نوساز آپارتمان پلاس قشم در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و امکانات تمامی تلاش خود را کرده و به همین دلیل، محبوبیت بالایی بین گردشگران دارد. در این هتل امکانات مناسبی از جمله پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، لابی مجهز، تاکسی سرویس، آسانسور، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات کرایه اتوموبیل و ... وجود دارد که با کیفیتی عالی در اختیار شما مهمانان عزیز قرار می گیرند.

رستوران هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل پلاس قشم در طبقه منهای یک، رستورانی را ایجاد کرده است تا گردشگرانی که تمایل به طبخ غذا در داخل اتاق را ندارند، بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از هتل، غذاهای مورد علاقه خود را در این رستوران صرف کنند. رستوران این هتل با کارکنانی مجرب و خوش برخورد و فضایی زیبا همراه با چیدمان مناسب میز و صندلی ها، پذیرای ظرفیت 50 نفر از مهمانان می باشند. انواع غذاهای دریایی و ایرانی با طعمی تازه و لذیذ در رستوران این هتل سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان پلاس قشم

موقعیت مکانی  هتل آپارتمان پلاس در قشم بسیار مناسب و عالی است که اغلب گردشگران نیز در نگاه اول، این هتل را با توجه به موقعیت مکانی آن مورد رزرو قرار می دهند. این هتل با فاصله اندک به دریا، بازارهای قشم، قلعه پرتغالی ها، پارک و آکواریوم و ... قرار گرفته که دسترسی به این مکان های دیدنی را برای گردشگران به راحتی فراهم می کند. آدرس دقیق این هتل آپارتمان در میدان امام خمینی یا همان شهرداری سابق، جنب بانک شهر قرار دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.