هتل آرکا قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرکا قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته بدون پنجره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار صیادان، بعد از اداره ی برق

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرکا قشم هتلی نوساز و ساحلی بوده که چشم انداز زیبایی به دریای خلیج فارس دارد. این هتل در سال 1397 افتتاح شده است. هتل آرکا به دلیل نوساز بودن بسیار تمیز، مرتب و شیک می باشد که چیدمان مدرنی نیز در آن استفاده شده، همچنین این هتل علاوه بر ساحلی بودن، نزدیک به بازار قدیم و قلعه پرتغالی ها قرار گرفته است.

هتل آرکا قشم فاقد رستوران بوده اما در ازاء آن صدای امواج دریا در تمام طول روز قابل شنیدن می باشد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن و راحت است که نسبت به قیمت ارزش اقامت را دارد. هتل آرکا ساختمانی 6 طبقه با 21 واحد اقامتی داشته که مزایای فوق العاده ای را در دنباله خود می کشد. بنابراین پیشنهاد می شود در بین هتل های قشم، از این هتل قافل نشوید.

امکانات هتل لوکس ارکا قشم

هتل آرکا قشم امکانات خوبی را برای گردشگران تور قشم فراهم نموده تا هنگام اقامت خود مشکلی نداشته باشند. از این امکانات می توان به: آسانسور، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، پارکینگ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، لاندری، دستگاه واکس کفش و ... اشاره کرد.

هتل آرکا در جزیره قشم خدمات خاصی را برای رضایت میهمانان ارائه می دهد. این خدمات مثل: نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و تفریحات، مینی بار با هزینه، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه، خدمات ویژه معلولین، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل،  و ... می باشد.

اتاق های هتل آرکا در قشم

هتل لاکچری آرکا قشم واحد های اقامتی بسیار مناسبی را مهیا کرده تا افرادی که به اقامت در آن ها تمایل نشان داده اند در شرایط عالی قرار بگیرند. ترکیب رنگ بندی اتاق های این هتل منحصر به فرد بوده و هماهنگی جالبی با یکیدیگر دارند. همچنین همه تجهیزات به کار برده شده در سوئیت ها نو و جدید است.

تجهیزات استفاده شده در واحد های اقامتی هتل 3 ستاره آرکا قشم از قبیل: تهویه مطبوع، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، یخچال، اینترنت رایگان، میز و صندلی، آباژور، کمد، تخت، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

قیمت اتاقی هتل آرکا

قیمت اتاق در هتل خاص آرکا قشم مقرون به صرفه و پایین است. افرادی که قصد دارند به جزیره زیبای قشم سفر کنند باید به سایت پرشین هتل رجوع کنند. این سایت اطلاعات دقیق به همراه عکس ها و آدرس صحیح هتل را برای عموم در خود قرار داده تا گردشگران به راحتی پس از مطالعه ویژگی های هتل آرکا قشم به صورت آنلاین به رزرو آن بپردازند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.