هتل سان سیتی قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سان سیتی قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
790,000 1%
قیمت 1 شب 787,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,090,000 1%
قیمت 1 شب 1,087,000 تومان
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,390,000 1%
قیمت 1 شب 1,387,000 تومان
سوئیت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
1,690,000 1%
قیمت 1 شب 1,687,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
مینی بار
چایخانه
سالن بدنسازی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش سینا ۱
موزه ژئوپارک
1 دقیقه
3 دقیقه
217 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
16 دقیقه
1310 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
1 دقیقه
14 دقیقه
1150 متر
اسکله ذاکری
3 دقیقه
22 دقیقه
1832 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
29 دقیقه
2378 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سان سیتی قشم در لیست جدول رتبه بندی هتل های قشم دو ستاره جزیره مرجانی قشم جایگاه مناسبی دارد. این هتل در شرقی ترین منطقه و مرکز اصلی جزیره می باشد و بسیار نزدیک به بنادر و آب شیرین کن، رستوران ها، کافه ها، بانک ها و مناطق مسکونی می باشد. در این منطقه جمعیت زیادی از مسافران اقامت دارند و از محبوب ترین مناطق برای سفر به جزایر کوچک می باشد.

هتل سان سیتی قشم در سال 1392 افتتحاح شد و برای بازسازی خود سال 1397 را در نظر گرفت. این هتل دارای 5 طبقه و 32 اتاق می باشد. هتل سان سیتی از پرسنل مجربی برخوردار بوده که وظایفشان را به خوبی انجام می دهند. همچنین از لحاظ رفتاری و برخورد با میهمانان عالی هستند.

امکاناتی هتل سان سیتی قشم

هتل سان سیتی قشم امکانات متنوعی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. همچنین تمامی آن ها اسباب  آرامش و راحتی گردشگران را به وجود می آورد. این امکانات همانند: آسانسور، نماز خانه، کافی شاپ، وسایل بدنسازی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، امکات ویژه برای معلولین دستگاه (پرینتر، فکس، کپی) و ... می باشد.

هتل دیدنی سان سیتی قشم خدمات جذابی نیز دارد. از این خدمات می توان: صبحانه، خدمات بیدار باش، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیت، میز گردشگری جهت هماهنگی گشت جزیره و خرید تفریحات، مسلط بودن کارمندان به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی را نام برد.

اتاق های هتل سان سیتی قشم 

هتل شیک سان سیتی قشم اتاق های مختص با سطح لول خود داشته که  کلیه تجهیزات رفاهی میهمانان را با کیفیت مناسب دارند. وجود تجهیزات در سوئیت های اقامتی باعث شده تا گردشگران احتیاجی به سنگین کردن چمدان خود نداشته باشند چرا که همه چیز را می توان در اتاق هتل یافت.

هتل بزرگ سان سیتی قشم تجهیزاتی مثل: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، رخت آویز، مینی بار با هزینه، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی دارا می باشد.

هتل سان سیتی قشم چرا رستوران ندارد؟

هتل ممتاز سان سیتی قشم از امکانی مهم همانند رستوران بی بهره است. این هتل در زمان ساخت اقدام به بنای رستوران در هتل نکرد. همین موضوع باعث شده اکثر گردشگران رغبت زیادی به هتل سان سیتی نداشته باشند. اما میهمانان هتل می توانند برای صرف ناهار و شام به رستوران های اطراف هتل مراجعه نمایند.

رستوران هایی که در همجواری هتل سان سیتی قرار دارند انواع غذا هارا طبخ می کنند و قیمت های پایینی نیز دارند. همچنین علاوه بر هزینه های مقرون به صرفه غذاها دارای کیفیت مطلوبی می باشند. این رستوران ها از مبدا هتل به صورت پیاده روی فاصله خیلی کمی دارند.

هتل سان سیتی جزیره قشم  کافی شاپ عالی داشته که میهمانان برای میل نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی، کیک و ... به این مکان رجوع کرده ولحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند. در کافی شاپ هتل سان سیتی موزیک های دلنشین همواره در حال پخش می باشد.

گردشگرانی که تمایل به سفر در جزیره قشم را  دارند و به دنبال اطلاعاتی دقیق درباره هتل های این جزیره هستند می توانند سایت پرشین هتل را جست و جو کرده و همه هتل های قشم را مشاهده کنند. افرادی که خواهان اقامت در هتل سان سیتی می باشند به رزرو آن در سایت بپردازند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.