هتل پارک قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارک قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
صندوق امانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آزادگان،جنب هلال احمر
موزه ژئوپارک
4 دقیقه
28 دقیقه
2304 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
4 دقیقه
23 دقیقه
1930 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
5 دقیقه
29 دقیقه
2422 متر
اسکله ذاکری
5 دقیقه
17 دقیقه
1391 متر
پارک زیتون
5 دقیقه
45 دقیقه
3730 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارک قشم هتلی دو ستاره در نزدیکی ساحل مرجانی جزیره قشم است. ساختمان هلال احمر و دانشگاه سما همجوار با هتل پارک بوده که سال 1380 آغاز شروع فعالیت آن می باشد. این هتل یک طبقه، 34 واحد اقامتی داشته که در سال 1387 به دلیل فرسودگی، اتاق هایش را بازسازی نمود.

امکانات هتل دو ستاره پارک قشم

هتل پارک قشم مکان مناسبی برای اقامت بوده چرا که تمامی شرایط رفاهی میهمانان در تک تک واحد ها لحاظ شده است. این هتل ازامکانات منحصر به فرد و اتاق های شیک، تمیزی نیز برخوردار بوده که اسباب آرامش میهمانان را فراهم می کند. هتل پارک قشم با توجه به موقعیت مکانی مطلوب اش نسبت به دیگر هتل های قشم، محبوبیت ویژه ای در بین گردشگران تور قشم دارد.

هتل پارک قشم امکانات: نماز خانه، صندوق امانات، لابی، اینترنت رایگان، فضای سبز، تاکسی سرویس، وجود دستگاه پرینتر، فکس، فتوکپی ، پارکینگ، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق هایی با ابعاد بزرگ و ... را برای میهمانان خود آماده سازی کرده است.

هتل خاص پارک قشم خدماتی را نیز ارائه می دهد تا رضایت بیشتر میهمانان را از آن خود کند. این هتل مکان متفاوتی برای اقامتی دلچسب بوده چرا که اتاق های تمیز با شرایط رفاهی مطلوبی دارد. اتاق های این هتل تنوع خاصی با تعداد تخت های مختلف داشته که در قسمت پایین به آن اشاره خواهیم کرد.

اتاق های متفاوت هتل مناسب پارک قشم

تنوع واحد های اقامتی هتل پارک قشم در: سوئیت های دو تخته، سوئیت های سه تخته و سوئیت های چهار تخته است. کلیه این واحد ها از ویو چندان جذاب برخوردار نیستند، زیرا ساختمان هتل یک طبقه بوده و از پنجره های هتل دیدی به دریای خلیج فارس امکان پذیر نمی باشد.

تجهیزاتی که درون سوئیت های هتل پارک قشم گذاشته شده از قبیل: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، میز و صندلی، ساعت، تخت، کمد، مینی بار با هزینه، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی است.

اتاق های هتل پارک قشم، چیدمان تجهیزات خوبی دارد که تمامی آن ها با هماهنگی مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نمای جذابی را به وجود آوردند تا میهمانان هنگام ورود از اینکه هتل پارک را انتخاب نمودند خرسند باشند و بتوانند لحظات شیرینی را در این هتل داشته باشند.

سایت پرشین هتل انتخابی مطمئن برای رزرو هتل تمیز پارک قشم

هتل پارک قشم از امکاناتی مثل رستوران و کافی شاپ برخوردار نیست. گردشگران باید قبل از رزرو این هتل به امکانات آن توجه کنند تا بعد از رزرو دچار مشکل نشوند. هتل پارک قشم در سایت پرشین هتل قابل مشاهده بوده و کسانی که تمایل دارند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند، می توانند درسایت پرشین هتل به رزرو آن بپردازند.

سایت پرشین هتل برای تمامی اتاق های هتل پارک مشهد قیمت های مناسبی در نظر گرفته، همچنین تخفیفات ویژه ای را ارائه می دهد تا علاقمندان هتل پارک از لحاظ اقتصادی دچار مشکل نشوند. آن ها به صورت آنلاین یا با گفتگو با کارشناسان این مجموعه می توانند اتاق خود را رزرو کنند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.