هتل خلیج فارس قشم

2 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خلیج فارس قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخواب چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مینی بار
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان علم وصنعت
موزه ژئوپارک
11 دقیقه
85 دقیقه
7103 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
10 دقیقه
77 دقیقه
6422 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
11 دقیقه
82 دقیقه
6874 متر
اسکله ذاکری
10 دقیقه
70 دقیقه
5833 متر
پارک زیتون
12 دقیقه
105 دقیقه
8747 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خلیج فارس قشم یکی از بهترین هتل های سه ستاره در این جزیره می باشد که در بین گردشگران دارای محبوبیت بالایی است. این هتل در سال 1390 احداث گردیده، اما به دلیل بازسازی در سال 1395 می توان آن را به عنوان یک هتل نوساز در قشم معرفی کرد. دسترسی به این هتل بسیار راحت می باشد، کافی است تا به میدان علم و صنعت در جزیره قشم مراجعه کنید تا به راحتی این هتل را رویت نمایید. در بین هتل های قشم، یکی از بهترین گزینه هایی که همواره به گردشگران پیشنهاد می شود، این هتل می باشد. 

اتاق های هتل خلیج فارس قشم

در هتل خلیج فارس قشم، تعداد زیادی اتاق و واحد اقامتی ایجاد شده در مجموع می توان گفت این هتل دارای 123 واحد می باشد. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود و همراهان، سوئیت و یا اتاق را در این هتل مورد رزرو قرار دهید. البته که سوئیت ها هم نظر متراژ بزرگ تر هستند و همراه با اتاق خواب ایجاد شده اند، و هم از نظر امکانات مجهز تر در نظر گرفته شده اند. از این رو قیمتی گران تر نسبت به اتاق ها دارند. 

امکانات اتاق های هتل لوکس خلیج فارس قشم نیز شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تلویزیون، یخچال، تلفن در اتاق، آباژور و .... می شوند. همچنین شما می توانید با پرداخت هزینه اضافه، هنگام اقامت خود از مینی بار هتل هم در اتاق استفاده کنید. ضمن اینکه اقامت در این هتل همراه با صبحانه است و وعده صبحانه نیز به صورت رایگان به شما ارائه می شود. 

امکانات هتل خلیج فارس قشم

هتل محبوب خلیج فارس قشم به سبب امکانات کاملی که دارد، جایگاه خود را در بین دیگر هتل های سه ستاره در این شهر بالا برده است و به همین دلیل نیز به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. در این هتل خدمات و امکاناتی همچون، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، آلاچیق در فضای باز، پارکینگ اختصاصی، آسانسور و ... به گردشگران ارائه می شود. 

رستوران هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس در قشم از جمله هتل های سه ستاره ای است که از امکانات رستوران برخوردار بوده و با وجود این مزیت، مهمانان خود را بی نیاز از خارج شدن هتل به منظور صرف غذا می کند. رستوران این هتل که به نام رستوران دلفین شناخت می شود، در طبقه همکفت قرار گرفته و تا ظرفیت 250 نفر را در هر وعده غذایی پذیرایی می کند. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در این رستوران با کیفیتی مناسب و تنوع بالا صرف کنید و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 1از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل در خارج از محدوده شهر رفت آمد سخت بعلت نبود تاکسی کهنه و فرسوده بودن اتاقها عدم سرویس دهی حتی برای آب آشامیدنی که فقط یک بطری برای چهر نفر در طول 5 روز ارائه شد اگر درخواستی داشتی برای آب باید هزینه پرداخت بکنی تهویه نامناسب در اتاق و حمام با صدای ناهنجار فن تهویه نصب آبگرم کن در حمام وغیره ایمت بودن آن فشار اب ضعیف و گرفتاری در سرویس بهداشتی عدم سرویس حتی قند در قندان نبود بلکه مورچه جایگزین آن بود کف اتاق بدون فرش یا موکت فقط پارکت عدم وجود صندل به تعداد نفرات ویو پنجره به مصالح ساختمانی و پله طبقات بالا و اجبارا باید پرده کشیده میشد عدم وجود تاکسی برای جا به جایی و سواء استفاده دوتاکسی موجود با کرایه سه بل عدم وجود تختخواب و استفاده از دو تشک بعنوان تخت عدم وجود وسایل بهداشتی فقط چند عدد دستمال مرطوب عدم وجود حوله مبل شکسته وفنر در رفته میز فقز با یک صندلی برای چهار نفر سروغذا ضعیف تمام فنجان ها لب پر قوریها کثیف چای کیسه ای بی کیفیت عدم تامین صبحانه کمبود نان و انتظار برای آوردن آن به محض رسید نان اقلام دیگر تمام و دوباره انتظارو ... و سختی بزگشت به هتل از هر جایی بعلت خارج از شهر بودن تنها امتیاز قابل قبوا وجود ساحل اختصاصی و ارامش آن هتل نمیشه گفت ولی اگه جایی برای اسکان نبود میشه بعنوان مهمانپذیر درجه 3 باشه نظرات وتجربه خانوادگی فقط جهت اطلاع در نهایت از پرسنل و خانم پذبرش ممنونم با اخلاق و خونسردی خود مایه آرامش بودن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.