هتل بوتیک ایرمان قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بوتیک ایرمان قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
دو تخته تویین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,260,000 1%
قیمت 1 شب 4,257,000 تومان
دبل Economy
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس ایرانی
مینی بار
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
موزه ژئوپارک
2 دقیقه
12 دقیقه
1023 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
5 دقیقه
30 دقیقه
2536 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
4 دقیقه
28 دقیقه
2341 متر
اسکله ذاکری
6 دقیقه
34 دقیقه
2868 متر
پارک زیتون
2 دقیقه
18 دقیقه
1497 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بوتیک ایرمان قشم جزء هتل های برتر قشم می باشد. همچنین این هتل نمای بیرونی و داخلی زیبایی داشته که در سال 1396 با ساختمانی 8 طبقه احداث گردید. هتل بوتیک ایرمان دارای 38 اتاق بوده که در هرکدام از آن ها تلفیقی از رنگ های سرد و گرم به کار برده شده است.

هتل بوتیک ایرمان در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم قرار گرفته و فاصله نزدیکی دریای خلیج فارس و بازارهای سیتی سنتر 1 و 2 دارد. این هتل واقع در نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام بوده که کاملا در معرض دید گردشگران می باشد و به راحتی می توان آن را یافت.

امکانات پر اهمیت هتل بوتیک ایرمان قشم 

هتل شیک بوتیک ایرمان قشم امکانات گسترده ای دارد تا میهمانان در آسودگی و رفاه کاملی قرار بگیرند. کلیه امکانات این هتل مدرن و کیفیت عالی داشته تا گردشگران در هنگام استفاده دچار مشکل نشوند. این امکانات شامل: اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، دستگاه واکس کفش، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، فضای سبز و ...است.

خدمات هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم نیز همانند: ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار با هزینه، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، امکانات ویژه برای معلولین و ... می باشد.

اتاق های هتل بوتیک ایرمان

هتل جذاب بوتیک ایرمان قشم اتاق های نوسازی داشته که طراحی و دیزاین زیبایی تمامی آن هارا فرا گرفته است. تلفیق رنگ بندی خاصی برای اجزای اتاق ها لحاظ شده  تا میهمانان در هنگام اقامت احساس آرامش کنند. مبلمان، کاغذ دیواری، رو تختی ها، پرده ها رنگ هایی مرتبط به هم دارند.

هتل نوین بوتیک ایرمان قشم تجهیزات زیادی داشته که از قبیل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی، چایساز، مینی بار با هزینه و دیگر امکانات رفاهی است.

دیدی وسیع چشم انداز دریا از اتاق های هتل ممتاز بوتیک ایرمان قشم از پنجره این اتاق میتوان مناظر زیبایی را مشاهده کرد. در هتل بوتیک ایرمان اتاق های رو به دریا و رو به جزیره وجود دارد.معمولا اتاق هایی که چشم انداز رو به دریا دارند هزینه بیشتری باید بابت اقامت در آن ها پرداخت. با این وجود گردشگران علاقه زیادی به این نوع سوئیت ها دارند.

تنوع اتاق های هتل منحصر به فرد بوتیک ایرمان قشم زیاد است. این تنوع در: اتاق های دو تخته دابل کلاسیک، اتاق های دابل دلوکس، اتاق های دو تخته معمولی، اتاق های دابل اکس کلوسیو، اتاق های سوئیت یک خوابه، اتاق های سه تخته قابل مشاده است. کادر مجرب خدماتی هتل اتاق هارا به خوبی نظافت کرده وبرای میهمان بعدی نیز آماده می کند.

انواع غذا در هتل بوتیک ایرمان قشم

رستوران هتل بزرگ بوتیک ایرمان قشم غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی را آماده کرده و به بهترین شکل ممکن سرو م کند. این رستوران غذاهایش را با تازه ترین مواد اولیه غذایی طبخ نموده و با کیفیت مطلوبی عرضه می نماید. غذاهای رستوران هتل بوتیک ایرمان قشم در فضایی با موسیقی های لایت بسیار دلپذیر است.

هتل زیبای بوتیک ایرمان قشم سایت پرشین هتل را که از اعتبار بالایی برخوردار می باشد به عنوان رزرو کننده اصلی خود قرار داده تا بتواند با قیمت های مقرون به صرفه سوئیت هارا در اختیار گردشگران تور قشم بگذارد. همین امر سبب شده افراد بیشتری این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.