هتل کیمیا ۲ قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کیمیا ۲ قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
کانکت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مینی بار

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ورودی اول شهرک سام وزال، جنب کلینیک شهید دارا
موزه ژئوپارک
4 دقیقه
20 دقیقه
1667 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
5 دقیقه
25 دقیقه
2046 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
5 دقیقه
32 دقیقه
2667 متر
اسکله ذاکری
5 دقیقه
27 دقیقه
2267 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
26 دقیقه
2200 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کیمیا 2 قشم هتل سه ستاره معمولی که در سال 1391 فعالیت خود را آغاز نمود؛ البته در سال 1395 مورد بازسازی کامل قرار گرفته که اکنون فضایی مرتب و شیک دارد. اگر تا به حال به جزیره قشم سفر کرده باشید، قعطعا نام شهرک سام و زال را شنیده اید که بسیاری از هتل های قشم نیز در این شهرک قرار دارند. 

هتل کیمیا 2 قشم نیز در شهرک سام و زال واقع شده و یکی از زیر گروه هتل های کیمیا می باشد. کیفیت این هتل به نسبت بالا و رضایت بخش است که در کنار قیمت مناسب آن، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. در ادامه پرشین هتل توضیحاتی بیشتر در رابطه با بخش های مختلف هتل کیمیا 2 قشم را بیان می کند. با ما همراه شوید. 

اتاق های هتل کیمیا 2 قشم

هتل جذاب کیمیا 2 قشم دارای 15 واحد اقامتی با چیدمانی ساده می باشد که برخی از این اتاق ها، دارای آشپزخانه با امکان پخت و پز هستند. شما می توانید از 2 نفر تا 4 نفر در اتاق و یا سوئیت این هتل اقامت داشته باشید با ذکر این موضوع که این اتاق ها هیچ یک امکان نفر اضافه را ندارند. 

در اتاق های هتل سه ستاره کیمیا 2 قشم، امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، لوازم بهداشتی، روم سرویس و ... ایجاد شده که رفاه شما در طول اقامت را تضمین می کنند. همچنین برخی از واحد ها دارای بالکن هستند که شما می توانید مدتی را از هوای آزاد در بالکن در کنار یک نوشیدنی خنک لذت ببرید.

امکانات هتل کیمیا 2 قشم

هتل محبوب کیمیا 2 قشم با پرسنلی مجرب و خوش برخورد، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیاز ها و مشکلات شما عزیزان می باشد. تمامی خدمات رفاهی و امکانات در این هتل ایجاد شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. به عنوان مثال از جمله امکانات موجود در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، خدمات خانه داری، لابی مجهز و ... اشاره نمود.

رستوران هتل کیمیا 2 قشم

رستوران هتل کیمیا 2 در قشم در خود هتل قرار ندارد، اما شما می توانید هنگام اقامت به راحتی به جنب هتل مراجعه کنید و از فضای مناسب و غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرید. رستوران این هتل حدود 50 نفر ظرفیت دارد و منوی متنوع از غذاهای ایرانی و دریایی را ارائه می دهد. البته اکنون منوی این رستوران به صورت انتخابی است که شما می توانید به سلیقه خود در وعده های مختلف یک نوع غذا را انتخاب کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.