هتل آپارتمان مجتمع اقامتی امید 3 قشم

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی امید 3 قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
اتاق دو خوابه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : الهیه ، خیابان سروشمالی ، کوچه نرگس یک ، مجتمع امید۳
موزه ژئوپارک
4 دقیقه
26 دقیقه
2137 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
5 دقیقه
30 دقیقه
2516 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
5 دقیقه
38 دقیقه
3137 متر
اسکله ذاکری
6 دقیقه
33 دقیقه
2737 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
20 دقیقه
1676 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل امید 3 قشم در واقع هتل آپارتمانی به نام سرو است که سوئیت هایی بزرگ با امکانات خانه ای مجهز را در اختیار مسافران قرار می دهد. آپارتمان سرو تنها دو واحد از آپارتمان های خود را در اختیار مهمانان قرار می دهد و چیدمانی عالی دارد که می تواند یک اقامت راحت را در مکانی شیک برای شما رقم زند.

هتل امید 3 قشم در خیابان سرو شمالی، کوچه نرگس 1 واقع شده است که شما می توانید با مراجعه به این محل، به راحتی این هتل را یافت کنید. البته با توجه به واحد های محدود مجتمع، بهتر است تا از پیش آن را رزرو کرده و پس از ورود به جزیره قشم، مستقیما به برای اقامت به آن مراجعه نمایید. اگرچه این مجتمع قابل مقایسه با هتل قشم نیست، اما در عین ارزانی، اقامتی رضایت بخش را به شما هدیه می دهد که بی شک پشیمان نخواهید شد.

اتاق های هتل امید 3 قشم 

مجتمع اقامتی امید 3 قشم دارای اتاق هایی مبله با امکانات مناسب می باشد که در خد انتظار گردشگران از یک مجتمع اقامتی، می تواند نظر آن را جلب کند. در اتاق های این هتل علاوه بر امکانات مناسب، پنجره هایی بزرگ هم در نظر گرفته شده که باعث نور مناسب و دلبازی اتاق ها می شوند. سوئیت های هتل را می توانید با توجه به تعداد نفرات خود به همراه خانواده و یا دوستان مورد رزرو قرار دهید. 

در اتاق های آپارتمان امید 3 قشم، امکانات مناسبی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، تخت خواب و ... ایجاد شده که راحتی را مهمان شما گردشگران ارجمند می کنند. ضمن اینکه در این اتاق ها، نظافت های لازمه پس از خروج هر مسافر صورت می گیرد و از این نظر نیز جای نگرانی وجود نخوهد داشت. 

امکانات هتل امید 3 قشم

هتل امید 3 در قشم امکانات چندان زیادی ندارد، چرا که این هتل تنها یک مجتمع اقاتی معمولی است که شما می توانید مدتی در آن اقامت داشته باشید. البته که هتل دارای لابی، آسانسور، اینترنت و به خصوص پارکینگ اختصاصی است که نگرانی و اضطراب را از این بابت از مهمانان مقیم دور می کند. ارزانی قیمت این هتل به نسبت کیفیت و امکانات، آن به گزینه ای مناسب جهت اقامت تبدیل می کند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.