هتل لوکس پرشیا قشم

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل لوکس پرشیا قشم در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قشم را مشاهده کنید.

لیست هتل های قشم
سوئيت پرزيدنت دوخوابه رو به جزيره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 66%
قیمت 1 شب 681,000 تومان
سوئيت پرزيدنت دوخوابه رو به جزيره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 67%
قیمت 1 شب 827,000 تومان
سوئيت پرزيدنت دوخوابه رو به جزيره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 68%
قیمت 1 شب 973,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب مبلمان جالووت
موزه ژئوپارک
2 دقیقه
8 دقیقه
690 متر
قلعه پرتغالی‌‌ها قشم
3 دقیقه
13 دقیقه
1075 متر
ساحل صخره ای خرچنگ
1 دقیقه
9 دقیقه
712 متر
اسکله ذاکری
3 دقیقه
22 دقیقه
1850 متر
پارک زیتون
3 دقیقه
33 دقیقه
2788 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل لوکس پرشیا قشم یکی از هتل های قشم در لِول ممتاز سه ستاره بوده که طرفداران زیادی  دارد. چرا که این هتل نوساز بوده و  اتاق های تمیز، شیکی دارد. هتل آپارتمان پرشیا در سال 1396 پا به عرصه هتلداری گذاشت. این مجموعه اقامتی ساختمانی 5 طبقه با 24 سوئیت دلباز دارد.

هتل لوکس پرشیا قشم مزیت عالی دیگری نیز داشته که می توان به موقعیت مکانی عالی آن اشاره کرد. ساحل نیلگون خلیج فارس، اماکن دیدنی جزیره، بازار ها از جمله مرکز خرید پردیس و ستاره در همجواری هتل پرشیا هستند. این هتل به دلیل لوکیشن عالی که دارد از افراد زیادی میزبانی می کند.

اتاق های هتل لوکس پرشیا قشم

هتل لوکس پرشیا در قشم علاوه بر موقعیت مکانی خوب از اتاق های لاکچری، نمای داخلی و بیرونی زیبا و امکانات مطلوبی برخوردار است. این هتل در واقع به عنوان یک هتل آپارتمان هم شناخته می شود که دلیل آن وجود اتاق ها و سوئیت هایی همراه با خواب است. در مجموع حدود 24 واح اقامتی در این هتل ایجاد شده که تمامی دارای امکانات مناسب همراه با دیزاین شیک و نورپردازی عالی می باشند. 

شما می توانید در هتل سه ستاره لوکس پرشیا قشم، با توجه به تعداد نفرات خود سوئیت مورد نظزر خود را مورد رزرو قرار دهید و از اقامت خود نهایت بهره را ببرید. از جمله امکانات موجود در سوئیت های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آباژور، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تلویزیون، لوازم بهداشتی برای هر فرد به صورت مجزا و ... اشاره نمود.

امکانات هتل لوکس پرشیا قشم

امکانات هتل پرشیا قشم شامل، نمازخانه، آسانسور، رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان در همه نقاط هتل، لاندری، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی مجهز و ... می شوند. همچنین این هتل افرادی مجرب و کارآزموده ای را به کار گرفته تا بتوانند به خوبی از پس وظایفی که به آن ها محول شده برآیند. 

همین امر در هتل لوکس پرشیا سبب شده تا در جا جای هتل مدریت برقرار بوده و همه کار ها بدون هیچ اشتباهی انجام شود. اینگونه رضایت میهمانان هتل به حد اکثریت خود خواهد رسید. با توجه به این موضوع نیز می توانید با خیالی راحت در این هتل اقامت داشته باشید و از سفر خود نهایت لذت را کسب کنید. 

رستوران هتل لوکس پرشیا قشم 

رستوران هتل پرشیا از نمای داخلی بسیار زیبایی تشکیل شده و میز و صندلی ها با رنگ سفیدی که دارند آرامش میهمانان را تضمین خواهند کرد. همچنین چشم اندازی رو به دریا داشته که لذت غذا را دوچندان خواهد کرد. در رستوران این هتل قشم اکنون منوی بوفه ارائه می گردد. این رستوران در طبقه پنجم هتل قرار گرفته و حدود 36 نفر ظرفیت را پذیرا می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

نظافت هتل عالی برخورد کارکنان بسیار خوب بود. هر آنچه که درخواست میکردی که در هتل موجود بود برات فراهم میکردن. صبحانه خوب بود و سالن صبحانه خوری بسیار با صفا و پر نور بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.