هتل قصر یازده شیراز

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل قصر یازده شیراز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شیراز را مشاهده کنید.

لیست هتل های شیراز
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سونا
استخر
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
رستوران
پارکینگ در هتل
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
روم سرویس 24 ساعته
مجموعه ورزشی
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شیراز، ده کیلومتری شیراز، قلات، اول جاده شب شتری

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل قصر یازده شیراز، هتلی سه ستاره و قیمت مناسب می باشد که با خدماتی شایسته، پذیرای گردشگران عزیز در شهر شیراز است. این هتل در ده کیلومتری شیراز، قلات، اول جاده شب شتری واقع گردیده که بیشتر مناسب برای مسافران بین راهی یا عاشقان طبیعت می باشد. البته که فضای خوش آب و هوا و سر سبز این منظقه باعث شده گردشگران بسیاری مشتاق اقامت در این هتل نسبت به دیگر هتل های شیراز باشند. برای آشنایی بیشتر با هتل قصر یارده همراه ما تا انتهای مطلب باشید. 

اتاق های هتل قصر یازده شیراز 

هتل قصر یازده شیراز دارای 24 باب اتاق می باشد که تمامی، جهت اقامت و پذیرایی از مسافران عزیز تدارک دیده شده اند. اتاق های این هتل با دکوراسیون شیک و زیبا، اقامتی خوش را برای شما رقم می زنند. ضمن اینکه ویوی فوق العاده رو به کوه و دشت و محوطه هتل، فضایی دلباز را ایجاد کرده و حس سرزندگی را به روح شما جلا می بخشد.

هتل قصر یازده شیراز در تمامی واحد ها، امکاناتی مناسب را ایجاد کرده است. اینگونه شما می توانید با خیالی راحت، اقامت خود را سپری نمایید. این واحد ها شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سه تخته VIP و چهار تخته  VIPمی شوند. از جمله امکاناتی هم که داخل اتاق ها وجود دارد می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، بالکن؛ چای ساز، آباژور، رخت آویز، روم سرویس، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود.  

امکانات هتل قصر یازده شیراز

این هتل، به عنوان یک هتل سه ستاره، دارای امکانات بسیار عالی می باشد که حتی با برخی از هتل های چهار ستاره هم رقابت می کند. در واقع شما می توانید با انتخاب این هتل، با هزینه ای مناسب، از امکانات عالی برخوردار شوید و رفاه کامل را به دست آورید. در ادامه به توضیح درباره مهم ترین امکانات هتل می پردازیم. 

رستوران 

در طبقه همکف هتل قصر یازده شیراز، یک رستوران با فضایی شیک و زیبا قرار گرفته است. مهمانان هتل می توانند جهت صرف غذا، به این رستوران مراجعه کنند و از منوی ایرانی خوشمزه آن لذت ببرند. رستوران هتل ظرفیتی بالغ بر 100 نفر را پاسخگو است. 

مجموعه ورزشی 

هتل دارای یک مجموعه ورزشی مجهز می باشد که بهترین گزینه برای اوقات فراغت مهمانان می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از استخر هتل طبقه تعرفه اعلام شده به راحتی استفاده کنید و یا جهت رفع خستگی، سری به سالن ماساژ بزنید. وسایل بدنسازی برای علاقه مندان به این حرفه هم در هتل وجود دارد. 

دیگر امکانات 

از دیگر امکاناتی که در هتل قصر یازده شیراز وجود دارد، می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، خدمات خانه داری، فضای سبز، کافی شاپ، اینترنت رایگان، سالن ورزشی و ... اشاره نمود. پرنسل مجرب و خوش برخورد هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.