هتل آناهیتا شیراز

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آناهیتا شیراز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شیراز را مشاهده کنید.

لیست هتل های شیراز
دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه دو نفره
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
ترانسفر
کافی شاپ
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه
صندوق امانات در لابی
کافی نت
سشوار
فضای سبز
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شیراز، میدان ولیعصر

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آناهیتا شیراز در سال 1380 افتتاح شده است، اما برای ارتقاع سطح کیفی خود و جذب بیشتر گردشگران، در سال 1395 بازسازی شد. این هتل، یک هتل دو ستاره معمولی است که در لیست هتل های شیراز با قیمت ارزان قرار می گیرد. بنابراین اگر شما هم خواستار یک سفر کم هزینه هستید، می توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. آدرس هتل در میدان ولیعصر می باشد که از مهم ترین میدان های شیراز محسوب می شود. 

اتاق های هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز با 22 واحد اقامتی، پذیرای شما مسافران گرامی در شهر شیراز می باشد. این هتل در 2 طبقه ساختمانی بنا شده است. از جمله واحد های هتل می توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره اشاره نمود. البته نا گفته نماند که در برخی از این واحد ها، امکان نفر اضافه وجود دارد.

هتل آناهیتا شیراز در تمامی اتاق های خود، امکاناتی مناسب را ایجاد کرده است. از این رو مهمانان می توانند با رفاه کامل، اقامت خود را سپری کنند. از جمله امکانات موجود در این اتاق ها می توان از سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، آباژور، رخت آویز، مینی بار با هزینه و ... نام برد.

امکانات هتل آناهیتا شیراز

اگرچه هتل آناهیتا یک هتل دو ستاره معمولی است، اما امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می دهد. همین امر نیز سبب رضایت مهمانان و جذب روز افزون گردشگران به این هتل می شود. به عنوان مثال هتل برای آن دسته از گردشگرانی که به وسیله خودرو شخصی به شهر شیراز سفر کرده اند، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 22 خورو به صورت رایگان را ایجاد کرده است. 

البته باید گفت که هتل متاسفانه فاقد رستوران است، اما شما برای صرف غذا می توانید به سالن صبحانه خوری در طبقه همکف مراجعه نمایید. این سالن 35 نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای متنوع را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، خدمات خانه داری، فضای سبز، کافی شاپ، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. 

موقعیت مکانی هتل 

این هتل از نظر موقعیت مکانی به بسیاری از جاذبه های شهر شیراز نزدیک می باشد. همین امر سبب شده تا مهمانان داخل هتل بتوانند به صورت پیاده و بدون هزینه اضافه، به این جاذبه ها دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال بازار و حمام وکیل، خانه زینت الملوک، آرمگاه حافظ و ... در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوب و راحتی داشتیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.