هتل جهانگردی دیزین تهران

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی دیزین تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
نمازخانه
بیلیارد
دید شهر
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۷۵جاده کرج/چالوس، بعد از دوراهی گچسر، مجتمع جهانگردی دیزین
خیابان ولیعصر
90 دقیقه
576 دقیقه
48025 متر
تله کابین توچال
128 دقیقه
430 دقیقه
35864 متر
کاخ سعدآباد
97 دقیقه
488 دقیقه
40694 متر
دربند
99 دقیقه
452 دقیقه
37711 متر
درکه
95 دقیقه
507 دقیقه
42213 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی دیزین تهران در میان رشته کوه‌ های البرز قرار گرفته است که 2 فاز دارد. فاز 1 هتلی بوده و فاز 2 شله (کلبه) مانند می ‌باشد. منظور از شله، همان کلبه‌ های چوبی است که در محوطه‌ ی باز جای گرفته است. این هتل تهران به نام هتل دیزین هم معروف می ‌باشد.

هتل جهانگردی دیزین مرغوب ترین هتل جهانگردی در ایران است؛ با توجه به موقعیت مکانی بسیارعالی این هتل تهران و اماکن سرسبز و دیدنی، محبوب ترین هتل در پیست دیزین است. لابی هتل با امکاناتی همچون: مبلمان، آکواریوم، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... را دارا می ‌باشد.

اتاق های هتل جهانگردی دیزین تهران

هتل جهانگردی دیزین دارای چندین اتاق است که به دسته‌ های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته تقسیم می ‌شود. در داخل اتاق‌ ها امکاناتی وجود دارد که رفاه میهمانان را به خوبی تامین کرده است. میز آرایش، تخت ‌های نرم، مبل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام به همراه لوازم شخصی و ... از جمله امکانات داخل اتاق می‌باشد. سوئیت رویال هتل دیزین فقط ابعاد بزرگ ‌تری نسبت به دیگر اتاق ‌ها دارد.

شله دیزین چیست و اقامت در آن چه چشم اندازی دارد؟

هتل جهانگردی دیزین تهران در فاز 2 خود همانطور که گفتیم شله‌ هایی را تعبیه کرده تا میهمانان با اقامت در شله‌ها، تجربه اقامت در دل کوه و جنگل را تجربه کنند. دیدن برف بر روی درختان و زمین و تابش خورشید بر روی آن، چه فضای بس دل انگیزی را تداعی می‌کند. قیمت هتل دیزین جاده چالوس کمی بالا بوده اما ارزش اقامت را دارد.

هتل جهانگردی دیزین با طراحی فوق‌ العاده‌‌ ای ساخته شده است که مربوط به دوره محمدرضا شاه پهلوی می‌باشد. تلفن هتل دیزین جهت رزرو اتاق و شله‌ها در دسترس شما است؛ اما با رزرو آنلاین می توانید با قیمت ارزان‌تری در این هتل کوهستانی اقامت داشته باشید. هتل دیزین تلفن تماس خود را درسایت نمایان کرده تا بتوانید با آن تماس گرفته و اطلاعاتی را کسب کنید؛ ولی ما شما را از این کار بی نیاز کرده و اطلاعاتی دقیق و درست را به شما عرضه کرده‌ایم.

رستوران هتل هم با انواع غذاهای ایرانی و فست فود از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. سرو غذا در رستوران به صورت منو انتخابی است. ناگفته نماند هتل گاجره دیزین نیز در پیست مذکور قرار دارد. اگر می خواهید در هتل های مرکز شهر تهران اقامت کنید توصیه ما به شما هتل اسکان الوند تهران و هتل فردوسی تهران است.

نویسنده : 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.