هتل گلستان تهران

3.6 از 5
خوب 1 نظر

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
اتاق چمدان
دید شهر

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴
شاطر عباس
6 دقیقه
31 دقیقه
2541 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلستان تهران در خیابانی قرار گرفته است که مخصوص خرید سیسمونی می باشد. این هتل تهران یک ستاره بوده و در خیابان حافظ نزدیک به بازار بزرگ تهران که از قدیمی ترین مراکز تجاری در پایتخت محسوب می شود قرار دارد. اطراف این هتل تهران را فروشگاه‌های لوازم نوزاد و سیسمونی فرا گرفته اند.

هتل گلستان تهران مکانی بسیار مقرون به صرفه و ارزان برای آن دسته از گردشگرانی می باشد که برای خرید و اقامت ‌های کاری راهی تهران می شوند. این هتل تهران در سال 1355 افتتاح شده است و با ده‌ها سال فعالیت، بازسازی خوبی را در سال‌ های اخیر برای رضایت میهمانان انجام داده است. 

رستوران، کافی‌ شاپ و اتاق‌ های هتل گلستان تهران

هتل 1 ستاره گلستان تهران رستورانی دارد که با درختچه‌ هایی زیبا تزئین شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، با کیفیت معمولی سرو می شود. در این رستوران منوی غذایی انتخابی بوده و میهمانان می توانند باب طبع خود غذاهای داخل منو را انتخاب نمایند.

هتل قدیمی گلستان طهران برای هدیه کردن لحظه ‌هایی آرامش ‌بخش به میهمانان خود، کافی ‌شاپ دنج و راحتی را مهیا کرده است. در کافی ‌شاپ هتل ذکر شده انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم به همراه دسرهایی خوشمزه برای میهمانان سرو می ‌شود.

هتلارزان گلستان شهر تهران 38 اتاق دارد که از نظر نظافت مطلوب و دارای امکاناتی در حد لول هتل هستند. در اتاق‌ های این هتل امکاناتی همچون: مبلمان، تخت، تلویزیون، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارد. با اقامت در هتل مذکور سفری مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

هتل گلستان تهران به چه جاذبه‌هایی نزدیک است؟

این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به اماکنی مانند موزه مقدم، موزه پست و تلگراف، بیمارستان سینا، ایستگاه مترو حسن آباد و ... نزدیک می باشد. دسترسی راحت به مترو و خطوط اتوبوسرانی تهران از دیگر مزیت‌های هتل محسوب می‌شود. با رزرو این هتل تهران، سفری ارزان و کم هزینه به این شهر شلوغ داشته باشید. هتل ثامن تهران و هتل آران تهران از دیگر گزینه های ارزان قیمت پایتخت می باشند.
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از لحاظ کیفیتی مناسب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.