هتل سیمرغ تهران

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سیمرغ تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
سوئیت نرمال لوکس غربی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,435,000 1%
قیمت 1 شب 6,432,000 تومان
سوئیت رویال لوکس غربی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
سالن همایش
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته
خیابان ولیعصر
5 دقیقه
18 دقیقه
1541 متر
تله کابین توچال
50 دقیقه
212 دقیقه
17653 متر
کاخ سعدآباد
16 دقیقه
121 دقیقه
10104 متر
دربند
18 دقیقه
142 دقیقه
11857 متر
درکه
18 دقیقه
136 دقیقه
11318 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سیمرغ تهران در گذشته به اسم هتل میامی شود و در خیابان ولیعصر واقع شده است. این هتل تهران در چند قدمی پارک ساعی قرار دارد. هتل سیمرغ تهران دارای موقعیت مکانی مناسب است. از این هتل به راحتی با اتوبوس های تندرو که در نزدیکی آن قرار دارد ، می توانید به شمال و جنوب شهر دسترسی پیدا کنید. 

هتل سیمرغ تهران از سال 1379 وارد عرصه هتل شد و پس از آن در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل به عنوان هتل چهار ستاره ، هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به سمت خود را جذب می کند. اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره بی نظیر باشید با سایر امکانات رفاهی باشید و نیاز به شما باشید ما هتل سیمرغ تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. با انتخاب این هتل می توانید بهترین اقامت را در طول سفر خود در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید.

اتاق های هتل سیمرغ تهران ، لوکس و مدرن

هتل زیبای سیمرغ تهران حدود 100 باب اتاق و واحد اقامتی را در فضای خود جایزه داده است. این اتاق ها همه از دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن تشکیل شده اند که حسی دلنشین را در هنگام خوردن غذا به مهمانان منتقل کرد. نور پردازی عالی به همراه چشم اندازی زیبا بی شک استراحتی فوق العاده را برای شما و عزیزانتان رقم می زند. 

در اتاق های هتل جذاب سیمرغ تهران امکانات رفاهی نیز به طور کامل در اختیار مهمانان عزیز قرار دارد. از جمله امکانات موجود در این اتاق می توان به سیستم تهویه مطبوع ، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان آسان ، یخچال ، روم سرویس ، مینی بار با کار ، حمام اختصاصی با تمام ملزومات بهداشتی ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، تلویزیون صفحه تخت و. ... اشاره نمود.

هتل رستوران سیمرغ تهران ، صرفاً غذاهای لذیذ در یک مکان زیبا و دنج

هتل رستوران چهار ستاره سیمرغ تهران بهترین مکان برای صرف غذاهای لذیذ و بی نظیر در این هتل می باشد. با وجود این رستوران شما می توانید بدون نیاز به خارج شدن از هتل به صرف غذاهای مورد نیاز خود بپردازید. این رستوران با فضایی زیبا به همراه پرسنل خوش برخورد و دوست داشتنی ، حسی دلپذیر را در هنگام خوردن غذا به شما عزیزان هدیه می دهد. شکما می تواند در وعده های ناهار و شام از غذاهای با کیفیت و خوش طعم در این رستوران لذت ببرید.

هتل سیمرغ در تهران فقط بر رستوران دارای یک کافی شاپ دانج نیز می باشد. این مکان با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، دسرهای خوشمزه ، عصرانه های سبک و .... آماده پذیرایی از مهمانان ارجمند شما در هتل است. شما می توانید با مراجعه به کافی شاپ هتل ساعاتی را از اوقات فراغت خود را در مکانیک دنج و آرامبخش سپری کنید و از موزیک های گوش نواز نیز لذت ببرید. 

چه امکاناتی در هتل سیمرغ تهران وجود دارد؟

هتل فوق العاده سیمرغ تهران همه امکانات در خورشید یک هتل چهار ستاره تاپ را به مهمانان ارائه می دهد. مدیریت این هتل با نظر گرفتن همه نیازهای ها و علایق گردشگران تلاش می کند رضایت و خشنودی آنها را به دست آورد. از جمله امکانات ویژه در این هتل می تواند به سالن ورزشی ، سالن بدن سازی ، استخدام ، سونا و جکوزی و .... اشاره شود.

مجموعه آبی هتل بی نظیر سیمرغ تهران به نوعی یکی دیگر از امکانات مهم برای جذب گردشگران در سمت این هتل وجود دارد. این مجموعه علاوه بر یک استخدام بزرگ دارای بخشهای مختلف نظریه سونا ، جکوزی ، استخدام کودکان می باشد. شما می توانید با اقامت در هتل سیمرغ ، از خدمات آبی این مجموعه را برای بهره مند شدن از منزل و ساعاتی را در آب سپری کنید.

امکانات اصلی در هتل سیمرغ تهران

مهمانان هتل سیمرغ تهران ، با اقامت در این هتل هیچ گونه مشکل و یا نیازی نخواهند شد. زیرا همانطور که ذکر شد خدمات دهی و امکانات رفاهی به طور کامل در این هتل به مهمانان ارائه می شود. از جمله خدمات و امکانات اصلی در این هتل می توان از لابی مجهز ، پارکینگ ، صندوق امانات ، آسانسور ، پذیرش 24 ساعته ، سرویس تاکسی ، آرایشگاه ، اتاق چمدان ، کتابخانه ، فروشگاه و .... نام برد.

مقایسه هتل سیمرغ تهران به دو هتل دیگر در پایتخت

هتل سیمرغ تهران یک هتل چهار ستاره تاپ است که در اکثر اوقات با هتل های دیگر نیز مقایسه می شود. هتل آکادمی فوتبال ایران تهران یکی از هتل هایی است که همواره مورد مقایسه با هتل سیمرغ تهران قرار می گیرد. می توان گفت با توجه به عنوان چهار ستاره دو هتل چندان فرقی با یکدیگر ندارند. اما به دلیل قرار داشتن مجموعه آبی در هتل سیمرغ تهران این هتل مورد محبوبیت بیشتری از سمت گردشگران قرار می گیرد.

هتل آساره تهران نیز یکی دیگر از هتل هایی محسوب می شود که مقایسه آن با هتل سیمرغ می تواند انتخابی مطمئن تر را برای شما رقم زند. اگر بخواهیم برتری این دو را نام ببریم، بی شک هتل سیمرغ تهران در صدر هتل آساره تهران قرار می گیرد. زیرا هتل آساره نیز همانند هتل آکادمی فوتبال ایران دارای مجموعه آبی نمی باشد.

نویسنده: هتل پرشین

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.