هتل اسپیناس پالاس تهران

3.5 از 5
خوب 28 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اسپیناس پالاس تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دوتخته استاندارد، طبقات 4 تا 9
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
9,300,000 6%
قیمت 1 شب 8,832,000 تومان
یک تخته، طبقات 4 تا 9
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
9,300,000 6%
قیمت 1 شب 8,832,000 تومان
دو تخته استاندارد طبقات 10 تا 15
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
10,500,000 6%
قیمت 1 شب 9,972,000 تومان
دو تخته استاندارد با ویوی شهر، طبقات 4 تا 9
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
10,500,000 6%
قیمت 1 شب 9,972,000 تومان
دو تخته استاندارد با ویوی شهر، طبقات 10 تا 15
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
11,200,000 6%
قیمت 1 شب 10,637,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود
خیابان ولیعصر
15 دقیقه
128 دقیقه
10677 متر
تله کابین توچال
53 دقیقه
277 دقیقه
23037 متر
کاخ سعدآباد
22 دقیقه
227 دقیقه
18864 متر
دربند
24 دقیقه
249 دقیقه
20701 متر
درکه
20 دقیقه
201 دقیقه
16702 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از محبوب ترین هتل ‌های تهران می باشد که با نمایی مجلل و زیبا سال 1394 در منطقه ی سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود افتتاح شد. این هتل با 21 طبقه در منطقه ی خوش آب و هوای تهران قرار گرفته است که سبب شده طرفداران خاص خود را داشته باشد.هتل اسپیناس پالاس تهران، نامی بسیار پرآوازه که در صنعت هتلداری ایران خوش درخشیده است. اسپیناس پالاس 5 ستاره و مجلل شهر تهران دارای امکاناتی بسیار فوق العاده نیز می باشد.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران به گونه ای طراحی شده اند که نه می توان گفت کم است و نه زیاد! چون هتل هایی در تهران هستند که بیش از 800 اتاق دارند، اما هیچکدام از آن ها مانند اتاق های هتل مجلل اسپیناس در شهر تهران با شکوه و زیبا نیستند. تعداد اتاق های هتل اسپیناس پالاس در تهران شامل 400 سوئیت و اتاق استاندارد می شود که با طراحی مدرن ساخته و در 21 طبقه گنجانده شده اند. اتاق های این هتل مسلماً نسبت به دیگر هتل های 5 ستاره تهران گران تر بوده که البته، خدماتی عالی تر را نیز ارائه می دهند.

امکانات داخل اتاق های اسپیناس پالاس

اتاق ها شامل اتاق های دابل استاندارد، اتاق توئین، سوئیت رویال لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسکای می شود. در تمامی اتاق ها و سوئیت های اسپیناس پالاس تهران شما می توانید اقامتی شاهانه را تجربه کنید و از خدماتی فوق العاده بهره مند شوید.

اتاق دابل استاندارد هتل اسپیناس پالاس تهران : این اتاق به سبک های سنتی و مدرن وجود داشته تا هر سیقه ای را پاسخگو باشد. متراژ داخل اتاق های دابل استاندارد 35 متری بوده که برای 2 نفر بسیار مناسب است. با اقامت در اسپیناس پالاس شما خدماتی همچون صبحانه رایگان، سرویس چای و قهوه رایگان و اینترنت نامحدود را دریافت خواهید کرد.

اتاق توئین هتل اسپیناس پالاس تهران : این اتاق همانند اتاق دابل 35 متر مربع مساحت دارد و به امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، یخچال، مینی بار با هزینه و ... مجهز می باشد. روم سرویس 24 ساعته و دیگر خدمات ذکر شده در این اتاق به میهمانان ارائه داده می شود.

سوئیت های رویال و لوکس هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت های رویال فامیلی اسپیناس پالاس تهران : بهترین انتخاب برای خانواده ها می باشد. زیرا دارای 2 اتاق خواب بوده و بسیار وسیع هستند. چشم انداز این سوئیت ها رو به شهر و رو به کوه بوده که نرخ اتاق های رو به شهر گران تر اتاق های رو به کوه می باشد. ابعاد سوئیت رویال فامیلی 45 متر مربع بوده و امکاناتی همچون حمام، مینی بار، یخچال، اینترنت و خدمات روم سرویس را دارد.

سوئیت پرزیدنت اسپیناس پالاس : یکی از خاص ترین سوئیت ها بوده و تقریباً 200 متر مربع متراژ دارد. اتاق خواب بزرگ، فضای نشیمن با مبل، چیدمان مجلل داخل اتاق و حمام و جکوزی، مینی بار مجلل، فرش‌های دستباف و دو سرویس بهداشتی از مزایای این سوئیت لاکچری هستند.

سوئیت اسکای اسپیناس پالاس تهران :  لاکچری ترین، خاص ترین و برترین سوئیت هتل که در طبقات آخر هتل قرار گرفته است. این سوئیت 250 متر مربع مساحت داشته و علاوه بر تمامی امکاناتی که ذکر شد، خدمات پیشخدمت 24 ساعته را نیز ارائه می دهد. وجود بالکن؛ حمام شیشه ای مجهز به وان جکوزی، اینترنت رایگان و ... از جمله مزایای این اتاق است.

امکانات عمومی داخل اتاق های هتل اسپیناس پالاس

از امکانات عمومی که در اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، اینترنت رایگان؛ حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، تلفن، ملزومات شخصی، دفتر کار، پرده های مجلل و ... می باشند. با این تفاسیر درخواهید یافت که چرا هتل اسپیناس پالاس در لیست گران ترین هتل های ایران قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران، نامی بسیار پرآوازه که در صنعت هتلداری ایران خوش درخشیده است. هتل اسپیناس پالاس 5 ستاره و مجلل شهر تهران علاوه بر امکاناتی بسیار ایده آل، دارای رستوران و کافی شاپی فوق العاده نیز می باشد.

نام رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران چیست؟

رستوران های هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس شهر تهران شامل رستوران لاتون، رستوران دیبا و کافی شاپ سان سِت می شود. در این رستوران ها و کافی شاپ هتل ذکر شده شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، سنتی، گیاهی، فست فودی و ... را سفارش داده و با کیفیتی بالا نوش جان کنید.

رستوران لاتون، شیک و مجلل

به جرات می توان گفت مجلل ترین و خاص ترین رستوران در هتل اسپیناس پالاس شهر تهران، رستوران لاتون است که با طراحی و چیدمانی عالی، مهیای پذیرایی از میهمانان هتل است. استفاده از رنگ های آبی، سفید، طلایی و ... سبب شده تا فضایی فوق العاده خاص و آرامش بخش، همراه با انرژی مثبت در فضا ایجاد شود.

در رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس تهران میز بوفه سلف سرویس و همچنین سالاد باری فوق العاده مجلل چیده شده است. در این سالاد بار انواع سالاد های ایرانی و فرنگی و نوشیدنی ها، سوپ ها و دسرها، ترشی ها و ... وجود دارد که با توجه به هر سلیقه ای مهیا و بر روی میز گذاشته شده است.

رستوران سنتی دیبا و غذاهای لذیذ ایرانی

رستوران سنتی دیبا از دیگر رستوران های هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی را ارائه می کند. فضای سنتی گونه رستوران دیبا شما را به خود جذب کرده و بوی خوش غذهای خوش طعم ایرانی، هوش از سر شما خواهد برد. در رستوران دیبا انواع غذاهای سنتی نظیر آبگوشت، کوبیده، کشک بادمجان و ... سرو می گردد.

در رستوران سنتی دیبا هتل اسپیناس پالاس نیز میز بوفه سلف سرویس وجود دارد و انواع دسرها و ترشی های ایرانی در آن چیده شده است. آئینه کاری های زیبا، درب و پنجره سنتی، شیشه های رنگی و مقرنس های ظریف در رستوران دیبا به خوبی جلوه کرده و از میهمانان دلربایی می کند.

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل فوق العاده اسپیناس پالاس تهران دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی است که همین موضوع سبب شده لقب برترین هتل ایران را به خود اختصاص دهد.

مجموعه آبی و ورزشی

مجموعه آبی هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از بهترین مجموعه های آبی در شهر تهران است که با جدید ترین دستگاه های تصفیه کننده، آب آن عاری از هرگونه آلودگی می شود. در استخر این هتل می توانید مشغول شنا شوید و برای دفع سموم به سونای بخار یا سونای خشک آن مراجعه نمایید. جهت تسکین دردهای عضلانی جکوزی بهترین گزینه است که علاوه بر تسکین دهنده درد، سبب باز شدن عروق خونی نیز می شود.

سالن بدنسازی از دیگر امکانات ویژه اسپیناس پالاس است که برای میهمانان ورزشکار تدارک دیده شده است. پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی در این سالن قرار گرفته اند تا میهمانان برای پرورش یا تقویت عضلات خود به این مکان مراجعه نمایند.

کافی شاپ

از دیگر مکان هایی که در هتل اسپیناس پالاس تهران چشمان هرکسی را به خود خیره می کند، کافی شاپ سان سِت می باشد. در کافی شاپ سان سِت شما می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، مافین های لذیذ، کیک های متنوع و دیگر دسرها را سفارش دهید. چیدمان شیک و مجلل کافی شاپ اسپیناس پالاس می تواند مکانی عالی برای قرار های رمانتیک و کاری شما باشد.

لازم به ذکر است تمامی پرسنلی که در رستوران ها و کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس مشغول به فعالیت هستند، کار آزموده بوده و به زبان انگلیسی تسلط دارند. آراسته بودن کارکنان، لباس های متحد الشکل، فضای تمیز رستوران و ... از ویژگی رستوران های هتل اسپیناس سعادت آباد به شمار می روند.

دیگر امکانات

امکانات عمومی همچون: سالن کنسرت(فضایی وسیع و بسیار زیبا)، تالار سالن گرند(مناسب برای یک ازدواج رویایی)، سالن امیران(محیطی مجلل و خاص برای مراسم عروسی)، کاخ‌های هتل اسپیناس پالاس ایوان و سالن پارس مناسب برای برگزاریی جشن‌های باشکوه و خارق العاده، پارک کودکان، فضای سبز، استخر(فوق العاده تمیز و شیک)، خدمات برای معلولین و... می باشد.

مقایسه هتل بین المللی لاله تهران با هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل بین المللی لاله تهران از دیگر هتل های 5 ستاره شهر تهران است که در خیابان فاطمی، بلوار حجاب قرار گرفته است. با این که هتل بین المللی لاله تهران 5 ستاره است، ولی از نظر امکانات و تازه ساز بودن، به پای هتل اسپیناس پالاس تهران نخواهد رسید.

آیا هتل اسپیناس پالاس تهران در طرح ترافیک است؟

خیر، هتل اسپیناس پالاس تهران نه تنها در طرح ترافیک بلکه در طرح آلودگی هوا نیز قرار ندارد. از این رو رزرو هتل ذکر شده برای بسیاری از اشخاص مهم است.

هتل اسپیناس پالاس تهران به چه مکان هایی نزدیک است؟

موقعیت مکانی خوب هتل اسپیناس پالاس تهران باعث شده تابه کاخ سعد آباد، ییلاقات تهران، نیاوران و ... دسترسی راحتی داشته باشد

هتل اسپیناس پالاس تهران چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران از شبی 600 هزار تومان شروع و تا شبی 11 ملیون تومان برای سوئیت اسکای ادامه می یابد. البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

هتل اسپیناس پالاس تهران در سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود قرار گرفته است

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.1از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 28 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق های هتل کوچک بودند حوله ها وکیوم نبودند و روی سنگ و سینگ توالت قرار گرفته بودند. در صبحانه ذرت هایی ک قرار داده بودند ترش و فاسد بودند و خیارشورها چروک و‌موندن بودند. حجم موادی ک قرار داده بودند هم مونده و خیلی کم بود‌ هتل پنج ستاره حداقل یک نوع ابمیوه طبیعی باید قرار بدن دبگه.... ما بلیط کنسرت. داشتیم و هوای بیرون بسیار سرد ، اما اجازه نمیدادن ک ما از داخل هتل بریم... جای تاسف داره واقعا....

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام اول اینکه کسی به این نظرات جوابگو نیست اینم می نویسم تا مردم ببینن واقعا از صاحب همچین هتلی بعیده که این مجموعه رو سر خود گذاشته رفتار ۵۰ درصد کارکنان هتل قابل توصیف نیست رستوران اسکای لانژ.. واقعا مدیر این قسمت باید خجالت بکشه از خودش بخاطره نوع رفتار و ادب کار کنان رستوران به دلار پول میگیرن ولی کیفیت در حد صفر سرویس دهی صفر اینو در نظر داشته باشین که شما با پول ما اونجا کار میکنید و حقوق میگیرید بهتره به مهمان ارزش بذارید

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام دوستانی که قراره برید قبلش بهتره بدونید جالبه با این قیمت پرداخت یه اتاق حتی آب که استفاده کنید پول شو میگیرن عوض اینکه فری باشه و این در شان یه هتل نیست بگه چیا مصرف کردید از سرویس اتاق صبحانه بسیار بد در حد کره و عسل تخم مرغ اتاق رو به کوه بسیار گرم، اتاق رو به شهر بسیار سرد که هیتر باید بگیرید استخر و باشگاه عوض اینکه 9 شب باز بشه، 9 شب بسته میشه و این واقعا مسخره است صدای اتاق بغلی کامل تو اتاق میپیچه در کل من دو شب اونجا اقامت داشتم ولی واقعا پشیمونم و حیف 10 میلیون که برای یه هتل معمولی دادم

تاریخ ورود : 1401/6/22
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

چاره ای نیست که هتل اسپیناس را گرفتیم ولی هزینه ها به ریال دارمد به دلار است متاسفانه.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

امکانات اتاق در حد یک هتل ۳ ستاره هم نبود، کثیفی موکت ها، خاک روی پایه های صندلی ها، حوله های کهنه داخل حمام و ... به هیچ وجه توصيه نمیکنم. کیفیت غذا بسیار پایین و قیمت بالا

تاریخ ورود : 1400/09/10
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

منوی رستوران قابلیت آپگرید شدن را دارد گنجاندن حداقل دو وعده غذایی کاملا keto friendly می تواند مفید باشد

تاریخ ورود : 1400/10/11
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اخلاق بد و رفتار نادرست گفتن قیمت بالا

تاریخ ورود : 1400/10/8
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مهمانداری و خانخ داری واقعا ضعیف بود پرسنل پذیرش بسیار بددهن و بدرفتار بودن با وجود اینکه یک روز قبل اتاق جدید رو رزرو کرده بودیم از ساعت ۹صبح تا ۱۶ هنوز نمیتونستن یک اتاق برای ما در طبقه بیستم ویو شهر حاضر کنن و میفرمودند کاملا پر شده در صورتی که طبقه بیست فقط ۳الی ۴ اتاق پر بود مابقی خالی بود...????????????

تاریخ ورود : 1400/9/14
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

قيمت نسبت به كيفيت همخواني ندارد

تاریخ ورود : 1400/8/22
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدیر محترم هتل ایسپانانس پلانس مدیریت رزرو خیلی خیلی خیلی بی ادب هستن اصلا توضیح در مورد نحوه رزرو یا تمدید نمیدن هتل خیلی بی مدیریتی هستن و بد برخورد میکنن .هتلی که جز ده هتل برتر کشور معرفی کردین کاملا غلطله و ابدا پنج ستاره نیست .هرچند که شلوغ باشه دلیل نمیشه مهمان با استرس ویرخورد بد کادر پذیرش مواجه باشه.چقد در هم درهم هتل نظمی به همه کادرهاتون بدید.من که بهم بد گذشت امیدوارم مهمان های دیگه ای خاطره بد واسشون بجا نذارید

تاریخ ورود : 1400/8/19
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

استقبال خدمه هتل برای گرفتن چمدانها و آوردن تریلر اصلا خوب نبود ما حدود ۴۰ دقیقه در سالن هتل معطل شدیم

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در ظاهر خوبه ولی باطن به شدت مشکل داره سیستم تهویه مطبوع بسیار ضعیف و اتاقها به شدت گرم به دلیل نداشتن پنجره و خاموش بودن سیستم هوای تازه درون اطاقها به شدت احساس بی اکسیژنی میکنید بحث سرو صبحانه یا نهار درون اتاق دارای هزینه اضافه که تو همه هتلها ۵ ستاره یه خدمت عادیه خدمات بسیار دیر و با وقفه طولانی انجام میشه برای شخص بنده و دوستان همراهم اطاقها با ۳ ساعت تاخییر تحویل داده شد کافی شاپ کوچک و کم صندلی و عدم وجود صندلی در محوطه لابی برای انتظار تو لابی و نشستن رو صندلی حتما باید به کافی شاپ مراجعه کنید که مجبورید حتما چیزی سفارش بدید در کل تو این هتل همیشه برای ارایه خدمات تایم طولانی باید منتظر بمونید پارکینگ هم که داستان خودشو داره من به شخصه اصلا رضایت از حضور در این هتل نداشتم و قطعا برای دفعه بعدی اینجا انتخاب نخواهم کرد

تاریخ ورود : 1400/7/25
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مورد نحوه جابجایی بین مهمانان ، به ویژه در هنگام صبحانه ، باید راهنمایی برای میزبان وجود داشته باشد. آنها به مهمانان احترام نمی گذارند

تاریخ ورود : 1400/07/25
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خسته نباشيد لطفا بيشتر به قسمت حمام ها رسيدگي شود متشكرم

تاریخ ورود : 1400/07/19
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

مشكل خاصى نبود ممنون از زحمات

تاریخ ورود : 1400/07/08
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

بعضی قیمتها خیلی بالاست

تاریخ ورود : 1400/07/02
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه پرسنل هم بسیار خوش برخورد

تاریخ ورود : 1400/05/15
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و خسته نباشيد البته بنده به اتفاق خانواده ٣ شب در هتل شما اقامت داشتم و با توجه به شرايط خاص ٢ روز اول ، و شلوغي بيش از حد هتل ، و اينكه واقعا خيلي خوشحال بودم كه هتل شما را انتخاب كرده ايم ، اما مواردي بود كه با شما به اشتراك ميگذارم - مبلمان لابي براي اين درجه از هتل بسيار كم بود كه اكثر مسافران ورودي و خروجي سر پا منتظر بودن - نظافت اناق ها ناقص بطوري كه حوله هاي اناق روز دوم و بعد از درجواست بنده عوض شد - شارژ كننده اناق ها از بابت اب و چاي متاسفانه هر دو روز دم در بصورت فله اي دم در تحويل بنده دادند پاركينك هم كه داستان خود را داشت كه ماشين ها بر حسب مدل و قيمت راهنمايي ميشدند كه جاي بسيار تاسف داشت در مجموع از زحمات پرسنل هتل تشكر و اميدوارم روزي شاهد راعيت تمام استانداردها باشم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت سرویس بهداشتی با ماده شوینده ای بود که بوی خوبی نمی داد کافی شاپ رستوران فضای باز کمی داشت در کل خوب بود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

افزایش قیمت بعد از رزرو هتل

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

باتوجه به اینکه اتاق کرایه میشه چرااجازه داده نمیشه میهمان وارد اتاق بشه وسریعا برخوردمیشه

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز خوب بود متشکر

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

وان‌ حمام ب اندازه کافی تمیز نبود وصبح موقع تمیزکاری باقی اتاقها یکم سروصدا بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی کامل بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.