هتل خاتون اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خاتون اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
آپارتمان یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
رستوران
سرویس ایرانی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان چهار باغ عباسی روبروی خيابان امادگاه کوچه جهان ارا
خیابان آمادگاه
3 دقیقه
14 دقیقه
1202 متر
کاخ عال قاپو
4 دقیقه
24 دقیقه
1989 متر
مدرسه چهارباغ
4 دقیقه
13 دقیقه
1057 متر
خیابان فردوسی
5 دقیقه
20 دقیقه
1647 متر
کاخ چهلستون
3 دقیقه
24 دقیقه
2002 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان خاتون اصفهان در منطقه سرسبز و پر تردد چهارباغ عباسی قرار گرفته است. این هتل آپارتمان سه ستاره بوده و دارای پرسنلی مجرب می باشد.

این منطقه از توریستی ترین نقاط اصفهان به شمار می رود. گردشگران برای بازدید آثار تاریخی، بازارها و مساجد قدیمی می توانند، هتل های اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی را رزرو نمایند.

اما اگر تمایل به هتل های گران قیمت ندارید هتل آپارتمان خاتون بهترین گزینه می باشد. زیرا کیفیت بسیار مطلوبی داشته و از نظر قیمت نسبت به دیگر هتل ها ارزان تر است.

اتاق های هتل آپارتمان خاتون و متراژی وسیع
هتل آپارتمان دارای 4 طبقه ساختمان و 13 واحد اقامتی مطلوب می باشد. تمام واحدها مجهز به آشپزخانه هستند. علاوه بر این دو آپارتمان بزرگ 90 متری برای اقامت های گروهی هم در هتل آپارتمان خاتون اصفهان در نظر گرفته شده است.

از امکانات داخل اتاق ها می توان به تلویزیون، دم پایی، ملزومات بهداشتی، حمام، لوازم آشپزی و .... اشاره کرد. تخت هایی نرم و استاندارد همراه با ملحفه هایی تمیز از دیگر مزیت های اتاق هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان خاتون اصفهان
هتل آپارتمان خاتون با وجود آشپزخانه در اتاق های خود مجهز به رستوران و سالن صبحانه خوری می باشد. همین امر موجب می شود تا کیفیت و امکانات هتل آپارتمان بیشتر به چشم آید.

در منو رستوران هتل آپارتمان خاتون انواع غذاهای لذیذ را می توان مشاهده کرد. طبخ تمام غذاها با بهترین کیفیت، توسط سرآشپز هایی ماهر انجام می پذیرد.

کافی شاپ هم برای گذراندن ساعاتی آرام بهترین گزینه است. زیرا کافی شاپ هتل خاتون اصفهان فضایی فوق العاده دنج و آرام دارد. در منو کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر ها، کیک ها و .... به چشم می خورد.

,h3>موقعیت مکانی هتل آپارتمان خاتون و ابنیه های تاریخی اصفهان
هتل آپارتمان خاتون در خيابان چهار باغ عباسی روبروی خيابان آمادگاه، کوچه جهان آرا واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی خوب خود توانسته است در بین هتل آپارتمان های اصفهان محبوب تر باشد.

هتل آپارتمان خاتون فاصله اندکی با میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، چهلستون، مسجد شاه، مسجد شیخ لطف الله، حمام شیخ بهایی و ... دارد. همین دلایل به همراه قیمت مناسب این هتل آپارتمان باعث شده تا آمار بیشترین رزرو را از آن خود کند.

هتل آپارتمان خاتون اصفهان از کیفیتی مطلوب برخوردار است. اما اگر می خواهید در یک هتل دو ستاره و ارزان اقامت داشته باشید پیشنهادی داریم. هتل جام فیروزه اصفهان یک هتل دو ستاره می باشد که همجوار با میدان نقش جهان واقع شده است.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.