هتل پارسیان سوئیت اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان سوئیت اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,664,000 1%
قیمت 1 شب 1,661,000 تومان
دو تخته دابل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 1%
قیمت 1 شب 2,398,000 تومان
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,401,000 1%
قیمت 1 شب 2,398,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آینه خانه، مقابل سی و سه پل
خیابان آمادگاه
5 دقیقه
25 دقیقه
2042 متر
کاخ عال قاپو
5 دقیقه
37 دقیقه
3070 متر
مدرسه چهارباغ
6 دقیقه
23 دقیقه
1897 متر
خیابان فردوسی
3 دقیقه
27 دقیقه
2264 متر
کاخ چهلستون
7 دقیقه
39 دقیقه
3266 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان سوییت اصفهان زیر گروه هتل های زنجیره ای پارسیان در ایران می باشد که در جوار زاینده رود قرار گرفته است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی برای بازدید از پل های تاریخی همچون سی و سه پل، خواجو و بازار نقش جهان، کلیساها دیدنی جلفا، عالی قاپو و ... دارد. هتل پارسیان سوئیت یک هتل سه ستاره در بین هتل های اصفهان می باشد. این هتل با وجود محیط شاد، اتاق هایی با فضای مناسب و چیدمان ایده آل مکان مناسبی برای گشت های تفریحی و تاریخی می باشد.

اتاق های هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان دارای 52 باب واحد اقامتی می باشد که هر کدام ظرفیت های مختلفی را پذیرش می کند. اتاق های این هتل مجهز به کلیه امکانات رفاهی برای میهمانان است. اتاق های هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل یا تویین، اتاق سه تخته یا تریپل، اتاق های 4 و 5 تخته می شوند. تمامی این اتاق ها دارای چشم اندازی از نمای پارک و سی و سه پل دارند.

از امکانات داخل اتاق های هتل پارسیان سوئیت اصفهان می توان به صبحانه رایگان، یخچال، مبلمان هایی شیک اشاره کرد. کمد لباس، تلفن در اتاق، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام همراه با لوازم بهداشتی، دمپایی، آب رایگان از دیگر امکانات داخل اتاق می باشند. دراور، آباژور، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت و ... هم در اتاق های هتل وجود دارد.

امکانات هتل پارسیان سوئیت اصفهان

در این هتل 3 ستاره اصفهان امکانات بسیار زیادی وجود ندارد؛ اما همان مقدار امکانات با بهترین کیفیت به میهمانان هتل ارائه می شود که در ذیل مطلب خواهید خواند.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل سوئیت اصفهان با سرو انواع غذاهای ایرانی و لذیذ توانسته است نظرات میهمانان را به خوبی جلب کند. ظرفیت رستوران هتل بیش از 80 نفر می باشد. طراحی زیبا این رستوران باعث شده تا فضایی دلنشین و دلچسب را برای میهمانان به وجود بیاورد. کافی شاپ هتل سوئیت با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بهترین کیفیت از میهمانان خود پذیرای می کند. موسیقی پخش شده در فضای کافی شاپ، باعث می شود سرو نوشیدنی در این مکان با آرامش انجام شود. دسر های خوشمزه، کیک هایی نرم و تازه از دیگر منو های کافی شاپ هتل می باشد.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات هتل سوئیت اصفهان می توان به خدمات تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، خدمات لاندری، اینترنت رایگان در لابی و ... اشاره کرد. ضمن این که ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه انجام می شود. نمازخانه، سرویس بهدشاتی ایرانی در لابی و ... هم از دیگر امکانات هتل به شمار می روند.

آدرس و ابنیه های تاریخی نزدیک به هتل

آدرس و موقعیت مکانی هتل سوئیت اصفهان به این شرح می باشد. هتل در ابتدای بلوار آیینه خانه، مقابل سی و سه پل واقع شده است. همین فاصله ی اندک به سی و سه پل موجب شده تا هتل پارسیان سوئیت اصفهان محبوب باشد. زیرا هتل مذکور به ابنیه هایی تاریخی همچون میدان نقش جهان، چهل ستون، پل خواجو، عمارت عالی قاپو و .... نزدیک می باشد. لازم به ذکر است بانک های سینا و ملی هم به این هتل اصفهان نزدیک می باشند.

با رزرو این هتل سه ستاره اصفهان از پرشین هتل می توانید از تخفیفات خوبی بهره مند شوید. هتل سوئیت اصفهان همسایه ای دارد که نامش هتل اسپادانا اصفهان می باشد. اما اگر ترجیح می دهید در هتلی سنتی اقامت داشته باشید هتل سنتی ابن سینا اصفهان محیطی بسیار سنتی داشته که تاریخ را زنده می کند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.