هتل سنتی شباهنگ یزد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سنتی شباهنگ یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ده تخته
اقامت با صبحانه
10 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
فروشگاه
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار دهه فجر، به طرف شهرک مشاغل، کیلومتر 20
آتشکده زرتشتیان یزد
34 دقیقه
249 دقیقه
20759 متر
میدان مارکار
34 دقیقه
243 دقیقه
20265 متر
میدان امیر چماخ
32 دقیقه
228 دقیقه
19015 متر
موزه آب یزد
32 دقیقه
225 دقیقه
18789 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
33 دقیقه
238 دقیقه
19826 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

کمپ طبیعت گردی شباهنگ یزد در زمینی به مساحت 1300 متر، سال 1397 ساخته شد. این مکان هم یکی از مراکز گردشگری در یزد به شمار می رود و هم محلی برای اقامت گردشگران در 19 کیلومتری شهر یزد می باشد. علاقه مندان به کویر و کویر گردی می توانند با مراجعه به این پارک طبیعت گردی، در هتل شباهنگ به عنوان یکی از هتل های یزد اقامت داشته باشند. 

اتاق های کمپ طبیعت گردی شباهنگ یزد

در کمپ طبیعت گردی شباهنگ یزد، 16 باب اتاق ایجاد شده است که فاقد امکانات رفاهی می باشند و تنها برای اقامتی شب خواب مناسب هستند. معماری ساختمان این اتاق ها به گونه ای است که شما با اقامت در آن ها تصور می کنید در یک کاروانسرای مربوط به زمان های قدیم قرار دارید. 

اتاق های این مجموعه شامل واحد های 5 تخته و 10 تخته می شوند که مناسب برای گروه های بزرگ و تور های مختلف می باشند. تخت های سنتی همراه با کمد برای قرار گیری وسایل، تنها امکاناتی هستند که در این واحد ها ایجاد شده اند. نا گفته نماند که هزینه برای کودکان زیر سه سال در این اقامتگاه رایگان است و بالای سه سال به صورت نیم بها دریافت می شود.

امکانات کمپ طبیعت گردی شباهنگ یزد

اقامتگاه شباهنگ یزد در خارج از واحد های اقامتی خود و فضای اصلی پارک، امکاناتی مناسب و عالی را در نظر گرفته است. این امکانات به دو دسته امکانات تفریحی و امکانات رفاهی تقسیم می شوند که با کیفیتی مطلوب، در اختیار گردشگران عزیز قرار می گیرند. در ادامه به معرفی خدمات و امکانات این هتل خواهیم پرداخت.

رستوران 

در داخل محوطه این کمپ طبیعت گردی، یک رستوران با ظرفیت 95 نفر ایجاد شده است. گردشگرانی که در این محل اقامت یافته اند می توانند در صورت علاقه به این رستوران مراجعه نمایند و از غذاهای لذیذ و متنوع آن استفاده کنند. همچنین مجموعه علاوه بر رستوران، دارای یک کافه سنتی نیز می باشد که به صورت رو باز در محوطه کمپ قرار دارد.

رصد خانه 

همانطور که می دانید یکی از جذاب ترین قسمت های کویر گردی، مشاهده ستاره های فراوان در هنگام شب می باشد. در ان کمپ تفریحی نیز یک رصد خانه ایجاد شده که به طور دقیق این امر را برای شما ممکن می کند. کافی است تا پیش از ساعت 24 به محوطه اصلی کمپ بروید. البته برای استفاده از لوازم این رصد خانه می بایستی تا از 24 ساعت قبل با مسئولان آن، هماهنگی های لازمه را انجام دهید. 

دیگر امکانات

از جمله امکانات تفریحی در پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد، می توان به اسب سواری، شتر سواری، موتور ATV و ماشین سافاری اشاره نمود. پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان؛ پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ... از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.