هتل مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یاسوج را مشاهده کنید.

لیست هتل های یاسوج
سوئیت رویال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت لوکس سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کتری برقی
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان پاسداران، تپه تل دراز
پارک جنگلی
6 دقیقه
43 دقیقه
3610 متر
آبشار یاسوج
9 دقیقه
64 دقیقه
5334 متر
شهربازی
3 دقیقه
27 دقیقه
2257 متر
ورزشگاه تختی یاسوج
7 دقیقه
51 دقیقه
4254 متر
فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج
12 دقیقه
89 دقیقه
7454 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی یاسوج را اغلب با نام مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج می شناسند؛ از این رو می توان گفت این اقامتگاه جزء هتل های یاسوج محسوب نمی شود، اما با یک هتل دو ستاره از نظر کیفیت برابری می کند. این مجتمع اقامتی در سال 1354 احداث گردیده و برای بهتر شدن وضعیت کیفیتی خود در سال 1385 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. 

اتاق های هتل جهانگردی یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج اگرچه یک مجتمع اقامتی است، اما واحد های لوکسی را در خود ایجاد کرده که اقامتی دلنشین و راحت را برای شما رقم می زنند. به عنوان مثال اتاق های این مجتمع به عنوان رویال سوئیت دو نفره و سوئیت لوکس سه نفره ارائه می شوند که دارای امکاناتی مناسبی در فضای خود هستند. 

در مجموع هتل دو ستاره جهانگردی یاسوج دارای 28 واحد اقامتی است که رو به جنگل، خیابان، دشت و کوه قرار گرفته اند و ویوی زیبا را به چشم می کشند. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، چای ساز، مبلمان راحتی، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود.

امکانات هتل جهانگردی یاسوج

در هتل محبوب جهانگردی یاسوج امکانات مناسبی ایجاد شده است که تا حد امکان، باعث رفع نیاز ها و مشکلات شما عزیزان می شوند. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، فضای سبز، چایخانه سنتی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و رایگان و ... از جمله امکانات و خدمات این هتل هستند که با کیفیتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

رستوران هتل جهانگردی یاسوج

در کنار پذیرش مجتمع اقامتی جهانگردی یاسوج یک رستوران با ظرفیت 120 نفر ایجاد شده است که در وعده های مختلف شبانه روز، پذیرای گردشگران عزیز می باشد. این رستوران با به کارگیری سرآشپزان حرفه ای و با تجربه، غذایی به نسبت با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را رستوران این هتل با منوی انتخابی صرف کنید. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی یاسوج 

هتل جهانگردی در واقع در پشت تپه رودخانه بشار قرار گرفته است که شمال آن آبشار یاسوج و پارک جنگلی قرار دارد. همچنین این تپه با مشرف به شهر واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید دارد. از این رو می توان گفت که موقعیت مکانی این مجتمع اقامتی عالی در نظر گرفته شده و گزینه مناسبی برای اقامت می باشد. آدرس دقیق در خیابان پاسداران، تپه تل دراز می باشد. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/6/27
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار از اقامت در هتل جهانگردی یاسوج راضی هستم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.