هتل بوتانیک گرگان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بوتانیک گرگان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های گرگان را مشاهده کنید.

لیست هتل های گرگان
یک تخته رو به باغ
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته رو به باغ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته رو به کوه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته رو به کوه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مجموعه ورزشی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۱۰ جاده گرگان ساری،روبروی روستای نودیجه
آبشار زیارت
37 دقیقه
1031 دقیقه
85893 متر
پل آق قلا
26 دقیقه
461 دقیقه
38448 متر
خلیج گرگان
212 دقیقه
511 دقیقه
42548 متر
پناه گاه حیات وحش میانکاله
134 دقیقه
964 دقیقه
80334 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بوتانیک گرگان واقع در کیلومتر 10 جاده گرگان، ساری روبه روی روستای نودیجه واقع شده است که می توان آن را یکی از لوکس ترین هتل های گرگان با لِوب پنج ستاره معرفی کرد. این هتل این هتل در باغی به وسعت 4 هکتار در سال 1393 به عنوان یکی از هتل های شیک شیک و مجلل افتتاح شده تا کنون توانسته است تا با بهترین کیفیت، پذیرای گردشگران عزیز در این شهر باشد. 

منظره هتل بوتانیک گرگان رو به دشت های سرسبز گرگان منظره دلنشینی را نشان می دهد. هتل بوتانیک درشش طبقه و 75 باب اتاق های لوکس و مجهز احداث شده است که با اقامت در این هتل سفر خوب و اقامت مطلوبی را تجربه کنید. در ادامه به طور کامل بخش های مختلف این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد. 

اتاق های بوتانیک گرگان

هتل پنج ستاره بوتانیک گرگان در تمامی 75 باب اتاق خود، امکاناتی مجهز را همراه با دیزاین و شیک و زیبا ایجاد کرده تا گردشگران بتوانند در نهایت آرامش، استراحتی لذت بخش را تجربه کنند. در این هتل تو تیپ اتاقی وجود دارد که خانواده های عزیز می توانند سوئیت هایی همراه با خواب را مورد رزرو قرار دهند و افرادی که با تعداد نفرات محدود سفر کرده اند، اتاق های یک تخته تا سه تخته را انتخاب نمایند.

اتاق های هتل لوکس بوتانیک گرگان براساس ویوی رو به باغ و یا کوه دسته بندی و عنوان گذاری می شوند که با توجه به همین تفاوت، قیمت های آن ها نیز متغیر است. اما در تمامی واحد ها امکاناتی مشابه وجود دارد و از نظر کیفیت یکسان هستند. از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل بوتانیک گرگان می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، روم سرویس، مینی بار با هزینه، چای ساز، آباژور و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل بوتانیک گرگان 

هتل بوتاینک در گرگان به عنوان یک هتل پنج ستاره دارای مجهز ترین امکانات تفریحی و رفاهی می باشد که با بهترین کیفیت در اختیار گردشگران عزیز قرار می گیرند. در واقع می توان امکانات این هتل را به دو دسته امکانات تفریحی، مناسب برای اوقات فراغت مهمانان و امکانات رفاهی، جهت راحتی و اقامت بی دغدغه، دسته بندی کرد. 

امکانات هتل جذاب بوتانیک گرگان شامل استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، زمین تنیس، پارک کودک، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، مرکز خرید، سالن اجتماعات و ... می شوند. همچنین از جمله امکانات رفاهی که در هتل بوتاینک گرگان وجود دارد می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صدوق امانات، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، پارکینگ، فضای سبز و .... اشاره نمود. 

مجموعه آبی هتل بوتانیک گرگان 

یکی از مهم ترین ویژگی های یک هتل پنج ستاره، وجود مجموعه آبی و استخر در آن می باشد که باعث جذب بسیاری از گردشگران خواهد شد. هتل بوتانیک گرگان نیز از این ویژگی مستثنی نیست و یک مجموعه آبی مجهز و زیبا در خود ایجاد کرده که گردشگران می توانند به منظور استفاده از درمان های آبی و رفع خستگی به آن مراجعه نماند. استخر این هتل برگرفته از سونا، جکوزی و خدمات ماساژ با بهترین کارکنان می باشد که طبق تعرفه هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

سالن اجتماعات هتل بوتانیک گرگان

در هتل محبوب بوتاینک گرگان یک سالن اجتماعات لوکس و مجهز قرار گرفته است که در آن سمینار های مختلف اجرا می شود. همچنین مهمانان می توانند در صورت نیاز از این سالن اجتماعات در هتل استفاده نمایند که در محوطه هتل با ظرفیت 100 قرار گرفته است. ضمن اینکه این سالن مجهز به امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری می باشد و در عین اجرای مراسم، مهمانان با یک میان وعده پذیرایی خواهند شد. 

رستوران هتل بوتانیک گرگان 

شما با اقامت در هتل بوتانیک از نظر تغزیه در طول سفر و صرف غذاهای مورد علاقه نیز دغدغه ای نخواهید داشت. چرا که رستوران این هتل با ظرفیت 250 نفر و فضایی کاملا شیک و زیبا، پذیرای مهمانان گرامی در وعده های مختلف از شبانه روز است. این رستوران در قسمت لابی هتل قرار گرفته و با به کارگیری سرآشپزان حرفه ای با تجربه، لذیذ ترین غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می دهد. منوی غذایی رستوران نیز به صورت انتخابی و یا بوفه ارائه خواهد شد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.