هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های گرگان را مشاهده کنید.

لیست هتل های گرگان
کلبه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کلبه سوئیت رویال دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوییت سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
فضای سبز
اتاق چمدان
آشپزخانه در سوپیت
مینی بار
تلویزیون معمولی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران گرگان
آبشار زیارت
18 دقیقه
140 دقیقه
11664 متر
پل آق قلا
26 دقیقه
2039 دقیقه
169889 متر
خلیج گرگان
228 دقیقه
1864 دقیقه
155304 متر
پناه گاه حیات وحش میانکاله
150 دقیقه
2287 دقیقه
190561 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان، هتل سه ستاره جنگلی در منطقه نهار خوران گرگان می باشد که می توان آن را جزء حبوب ترین هتل های این شهر داست. در واقع آن دسته از گردشگرانی که به دنبال یکی از هتل های قیمت مناسب گرگان هستند و قصد دارند در محلی تمیز و لوکس اقامت داشته باشند، به سراغ این هتل در شهر گرگان می روند.

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان به نوعی یک هتل قدیمی ساز است که برای اولین بار در سال 1354 پا به عرصه هتل داری نهاد. البته این هتل چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته که آخرین تاریخ بازسازی آن در سال 1389 به ثبت رسیده است. هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان با مرکز شهر فاصله 8 کیلومتری دارد که البته این فاصله به دلیل وجود مناظر زیبا و امکانات فراوان به راحتی قابل چشم پوشی می باشد.

اتاق های هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

در هتل سه ستاره جهانگردی ناهار خوران گرگان حدود 67 واحد اقامتی وجود دارد که از ظرفیت 1 نفر تا 5 نفر را در خود گنجایش می دهند. اگرچه بیشتر اختلاف قیمت در بین اتاق های این هتل به دلیل ظرفیت آن ها است، اما با این وجود هتل دارای یک سوئیت لوکس به نام سوئیت رویال می باشد که هم از دیزاین شیک تر برخوردار است و هم امکاناتی مجهز تر را در خود جای می دهد. از این رو این سوئیت را می توان گران ترین سوئیت هتل معرفی کرد که می تواند اقامتی راحت و بی دغدغه را برای شما رقم زند. 

در تمامی اتاق های هتل جهانگردی گرگان، امکانات رفاهی به طور کامل ایجاد شده و جای نگرانی وجود ندارد. به عنوان مثال امکانات واحد های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز و ... می شوند. ویوی اتاق ها رو به جنگل و محوطه هتل می باشد که آرامش را مهمان لحظات شما عزیزان می کند. 

امکانات هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان

هتل جهانگردی ناهار خوران در گرگان با امکانات مناسبی که در فضای خود ایجاد کرده است، باعث جلب رضایت گردشگران و مهمانان مقیم در این هتل می شود. به گونه ای که تمامی انتظارات شما از اقامت در یک هتل سه ستاره را به طور کامل بر طرف می کند. البته هتل فاقد امکانات ویژه است و خدمات خود را با کیفیت مطلوب ارائه می دهد. 

از جمله امکانات موجود در هتل محبوب جهانگردی ناهار خوران گرگان می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، کتابخانه، لابی مجهز، فضای سبز، پارکینگ و ... اشاره نمود. از نظر نظافت و تمیزی نیز شما می توانید خیالی راحت داشته باشید، چرا که خدمات خانه داری هتل پس از خروج هر مسافر نظافت های لازمه را انجام می دهند. 

رستوران هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان

در هتل جهانگردی ناهار خوران یک رستوران با ظرفیت 150 نفر وجود دارد که گردشگران می تواند برای صرف غذا در وعده های مختلف از شبانه روز، به این رستوران در هتل مراجعه نمایند. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی و بسته به مهمانان این هتل ارائه می دهد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.