هتل داریوش کرمانشاه

1.8 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل داریوش کرمانشاه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمانشاه را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمانشاه
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
729,300 1%
قیمت 1 شب 726,300 تومان
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
729,300 1%
قیمت 1 شب 726,300 تومان
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
1,650,000 1%
قیمت 1 شب 1,647,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
رستوران
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهار راه مدرس، چهل متری مطهری
طاق بستان
12 دقیقه
128 دقیقه
10687 متر
مسجد عماد الدوله
3 دقیقه
9 دقیقه
757 متر
موزه پارینه سنگی زاگرس
3 دقیقه
11 دقیقه
943 متر
تکیه بیگلر بیگی
3 دقیقه
12 دقیقه
957 متر
مسجد حاج شهباز خان
4 دقیقه
5 دقیقه
452 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل داریوش کرمانشاه یک هتل دو ستاره در شهر کرمانشاه است که بیشتر مناسب برای اقامت شب خواب بوده و با توجه به لِول خود، امکانات چندان مجهزی ندارد. این هتل در چهارراه مدرس و چهل متری مطهری واقع شده است که به سبب موقعیت مکانی مناسب و راحتی که دارد، مورد توجه از سمت گردشگران قرار می گیرد. البته باید گفت که هتل داریوش با قیمت عادلانه و واحد های مناسب سفر مقرون به صرفه ای به کرمانشاه را برای شما فراهم میکند.

هتل داریوش کرمانشاه در سال 1350 احداث گردیده که بافتی قدیمی دارد؛ اما با این وجود چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین تاریخ بازسازی آن در سال 1396 به ثبت رسیده است. شما می توانید این هتل را عنوان یکی از ارزانترین هتل های کرمانشاه مورد رزرو قرار دهید و اقامتی راحت را در آن سپری نمایید. 

اتاق های هتل داریوش کرمانشاه

هتل دو ستاره داریوش کرمانشاه با دارا بودن 4 طبقه و 35 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. اگرچه تنوع چندانی در اتاق های این هتل وجود ندارد، اما با این وجود تمامی واحد ها از امکانات خوبی برخوردار هستند که می توانند رفاه را مهمان استراحت شما عزیزان کنند. به عنوان مثال از جمله امکاناتی که در اتاق های این هتل وجود دارد می توان به سرویس فرنگی و ایرانی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، بالکن و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل داریوش کرمانشاه

همانطور که گفته شد در هتل محبوب داریوش کرمانشاه چندان امکانات زیادی در نظر گرفته نشده، اما با این حال خدمات دهی هتل در وضعیت مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد که می تواند اقامتی لذت بخش را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال این هتل فاقد رستوران است و گردشگران برای صرف غذا می بایستی تا به رستوران های اطراف هتل و داخل شهر مراجعه نمایند. 

اما از نظر امکانات عمومی، هتل مذکور دارای امکاناتی نظیر لابی، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اینترنت و ... می باشد. با وجود نبود رستوران در هتل، گردشگران می توانند برای صرف عصرانه و یا نوشیدنی های سرد و گرم، به کافی شاپ این هتل مراجعه نمایند. 

موقعیت مکانی هتل داریوش کرمانشاه، مهم ترین مزیت

در واقع می توان گفت مهم ترین مزیت هتل داریوش در کرمانشاه، موقعیت مکانی آن است که باعث شده گردشگران به قدر کافی رضایت از اقامت در این هتل را کسب کنند. شما .با انتخاب این هتل دسترسی به مکان های گردشگری را برای خود آسان خواهید کرد. همچنین این هتل نزدیک به اماکن تاریخی مانند تکیه معاون الملک، مسجد جامع و مسجد شافعی می باشد، به گونه ای که شما با 5 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. 

ضمن اینکه هتل داریوش موقعیتی نزدیک به طاق بستان دارد. طاق بستان یکی از مناطق تاریخی دوره ساسانیان است. شما با وسیله نقلیه در عرض نیم ساعت میتوانید از هتل داریوش کرمانشاه به طاق بستان و بام کرمانشاه برسید و از این جاذبه تاریخی جذاب و مهم شهر کرمانشاه به راحتی بازدید نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 1از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
1.8 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/6/19
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

یک مسافر خانه بسیار کثیف و چندش آور تمام روتختی های پاره، همه ملحفه ها پر مو، موکت ها به شدت کثیف، یعنی از کثیفی هرچی بگم کم گفتم نمیدونم چرا اسم هتل گذاشتین روش اونجا یه مسافرخانه به شدت کثیف هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.