هتل آزادگان کرمانشاه

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آزادگان کرمانشاه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمانشاه را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمانشاه
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,956,240 6%
قیمت 1 شب 1,855,428 تومان
کانکت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,912,480 6%
قیمت 1 شب 3,713,856 تومان
سوئیت رویال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,971,880 6%
قیمت 1 شب 3,770,286 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاون
طاق بستان
6 دقیقه
41 دقیقه
3399 متر
مسجد عماد الدوله
9 دقیقه
96 دقیقه
7970 متر
موزه پارینه سنگی زاگرس
8 دقیقه
92 دقیقه
7629 متر
تکیه بیگلر بیگی
9 دقیقه
93 دقیقه
7757 متر
مسجد حاج شهباز خان
10 دقیقه
99 دقیقه
8236 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آزادگان کرمانشاه به عنوان یک هتل برتر در میان هتل های کرمانشاه فعالیت می کند که لِول چهار ستاره آن، نشانگر کیفیت بالا و امکانات لوکس در این هتل می باشد. هتل درابتدای جاده سنندج و شهرک تعاون واقع شده است که به بسیاری از مکان های مهم این شهر نزدیک می باشد. این هتل 4 ستاره و شیک در سال 1367 ساخته شده اما در عین قدیمی بودن، فضایی لوکس و شیک دارد؛ چرا که در در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است.

اتاق هایی خاص در هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه با ساختمانی 3 طبقه و دارای 111 باب اتاق می باشد که در بین آن ها، واحد هایی لوکس ایجاد شده و می توانند مطابق با میل شما عزیزان، یک اقامت خاص را فراهم کنند. بنابراین اگر علاقه مند هستید بهترین اقامت در برترین اتاق های این هتل را داشته باشید، حتما سوئیت های رویال را مورد رزرو قرار دهید که هم از نظر امکانات و هم از نظر دیزاین، متفاوت می باشند. 

همچنین تمامی اتاق های هتل لوکس آزادگان کرمانشاه با داشتن امکانات رفاهی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام و شبکه های ماهواره ای اقامتی دلچسب را برای شما ایجاد می کنند. بنابراین جای هیچگونه نگرانی در هنگا استراحت وجود ندارد و شما می توانید نهایت آرامش را در اتاق های این هتل تجربه نمایید. 

چه امکاناتی در هتل آزادگان کرمانشاه وجود دارد؟

هتل زیبای آزادگان کرمانشاه با امکاناتی نظیر سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، غرفه های فروشگاهی، پارکینگ، کافی شاپ و .... مکان مناسبی برای انتخاب مراسم ها و همایش های شماست. البته که امکانات عمومی و رفاهی مناسبی همراه با بهترین خدمات در این هتل به مهمانان عزیز ارائه می شود که از جمله آن ها نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، اتاق چمدان، صندوث امانات، نمازخانه و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل آزادگان کرمانشاه در طبقه چند هتل است؟

برای صرف غذا در هتل چهار ستاره آزادگان کرمانشاه، کافی است تا به طبقه همکف هتل مراجعه نمایید. در این طبقه یک رستوران با ظرفیت 200 نفر ایجاد شده که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت به مهمانان مقیم در هتل ارائه می دهد. چیدمان مرتب و فضای شیک رستوران هتل نیز در هنگام میل غذا می تواند حس دلنشینی را به شما منتقل کرده و حس رضایت را القا بخشد. 

موقعیت مکانی هتل آزدگان کرمانشاه چگونه است؟

نزدیک بودن هتل آزادگان در کرمانشاه به یکی از شکارگاه های عصر ساسانیان به نام شکارگاه خسرو پرویز، طاق بستان، غار قوری قلعه و فرودگاه کرمانشاه دسترسی شما را به این مکان ها آسان میکند. از این رو همانطور که در بالای مقاله هم گفته شد، موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب بوده و به نوعی مزیت آن تلقی می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/3/30
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در حد یک هتل چهار ستاره نیست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.