هتل لاله بیستون کرمانشاه

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل لاله بیستون کرمانشاه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمانشاه را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمانشاه
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت کانکت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سالن بدنسازی
تلویزیون ال سی دی
سالن همایش
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
چایخانه
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : محوطه داخلی سایت جهانی بیستون، کاروانسرای عباسی
طاق بستان
26 دقیقه
3825 دقیقه
318726 متر
مسجد عماد الدوله
32 دقیقه
3788 دقیقه
315617 متر
موزه پارینه سنگی زاگرس
31 دقیقه
3789 دقیقه
315743 متر
تکیه بیگلر بیگی
32 دقیقه
3791 دقیقه
315943 متر
مسجد حاج شهباز خان
33 دقیقه
3790 دقیقه
315836 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل لاله بیستون کرمانشاه، دومین هتل پنج ستاره در شهر کرمانشاه است که در واقع یک مکان تاریخی شناخته می شود و حدود 400 سال قدمت دارد. این هتل در 25 کیلومتری کرمانشاه قرار گرفته و با چهار ایوان سنتی در مکانی کوهستانی واقع شده است. در واقع اگر به دنبال یک اقامت آرامش بخش دور از شلوغی های شهری هستید، این هتل در نسبت به دیگر هتل های کرمانشاه به شدت به شما پیشنهاد می شود. 

هتل لاله بیستون کرمانشاه در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته و علی رقم ساختار قدیمی که دارد، دارای بهترین امکانات می باشد. از این رو به این هتل عنوان پنج ستاره را اختصاص داده اند که اقامتی لوکس و متفاوت را برای گردشگران عزیز کرمانشاه رقم خواهد زد. در ادامه توضیحاتی بیشتر در رابطه با بخش های مختلف این هتل را بیان می کنیم.

اتاق های هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل پنج ستاره لاله بیستون کرمانشاه از نظر تعداد اتاق محدود است و تنها دارای 20 واحد اقامتی می باشد. اما علی رقم این موضوع، اتاق های هتل بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند که در کنار دیزاین ساده، زیبایی چشم گیری را به رخ می کشند. همچنین امکانات در اتاق های این هتل با وجود ساختار قدیمی، بسیار مجهز و عالی هستند که جای هیچگونه نگرانی برای شما عزیزان باقی نمی گذارند. 

از امکانات در داخل اتاق های هتل زیبای لاله بیستون کرمانشاه می توان به حمام، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، پاورسوئیچ، مبلمان راحتی، آباژور، روم سرویس و ... اشاره نمود. همچنین اقامت به همراه صبحانه به گردشگران ارائه می شود که شما در هنگام صبح می توانید از صبحانه لذیذ این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل محبوب لاله بیستون کرمانشاه، در فضای خود دارای یک رستوران بسیار با کیفیت و زیبا می باشد که به نام رستوران شیرین شناخته می شود. این رستوران در محوطه هتل قرار گرفته و حدود 150 نفر ظرفیت دارد که حتی گردشگران از خارج هتل نیز می توانند از منوی آن بهره مند شوند. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه و انتخابی به مهمانان در این رستوران ارائه می شود. 

آیا امکانات خاص در هتل لاله بیستون کرمانشاه وجود دارد؟

هتل جذاب لاله بیستون کرمانشاه اگرچه یک هتل پنج ستاره است، اما فاقد امکانات خاصی مانند استخر و یا زمین ورزشی می باشد. از این رو نمی توان از این هتل انتظار چنین امکاناتی را داشت و بیشتر برتری لِول آن به دلیل ساختار، کیفیت و اتاق های آن می باشد. با این وجود امکانات عمومی در این هتل به طور کامل ایجاد شده که شامل کافی شاپ، فضای سبز، اینترنت، نمازخانه، پارکینگ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... می شوند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 1از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

۱-جاده منتهی به درب ورود خاکی است.۲-سایه بان برای خودروها وجود تدارد.۳-حوض وسط محوطه هتل خشک و بی آب است.۴-از درب ورودی تا اطاق ها هیچگونه سایه بانی وجود ندارد.۵-تلویزیون تمامی اطاقها کار نمیکند.۶-فشار آب شیر روشویی خیلی کم است.۷- با توجه به اینکه هتل ۵ ستاره معرفی شده است امکانات و نظافت آن در حد ۵ ستاره نمی‌باشد.۸-استفاده از این هتل به دیگران توصیه نمی‌شود.۹-فضای داخل رستوران به شدت گرم و ظروف نامتقارن (قاشق و چنگالها لنگه به لنگه و یکدست نیست) میباشد،همچنین میز و صندلی‌ها کهنه و خراب هستند.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.