هتل جهانگردی چالوس

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی چالوس در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های چالوس را مشاهده کنید.

لیست هتل های چالوس
کلبه سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته لوکس
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ویلا یکخوابه
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ویلا دوخوابه چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه
سشوار
کتری برقی
ظروف پخت و پز
تلویزیون ال سی دی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج، روبه روی پارک فین
ساحل رادیو دریا
16 دقیقه
107 دقیقه
8915 متر
جهان نما
11 دقیقه
81 دقیقه
6737 متر
کاخ چای‌خوران
10 دقیقه
73 دقیقه
6075 متر
كاخ ملكه مادر
14 دقیقه
60 دقیقه
5032 متر
تنگه دار
12 دقیقه
120 دقیقه
10032 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی چالوس در واقع یک کمپ تفریحی در جنگل فین می باشد. این منطقه سرسبز 15 دقیقه با ماشین تا ساحل دریا فاصله دارد. این هتل از جمله قدیمی ترین هتل های چالوس به شمار می رود که حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز وجود داشته و در همان زمان ها، سال 1343 افتتاح گردیده است. البته بازسازی های مختلف در طی این سال ها بر روی هتل جهانگردی چالوس صورت گرفته که آخرین بازسازی در تاریخ سال 1396 به ثبت رسیده است. 

اتاق های هتل جهانگردی چالوس

اتاق های هتل جهانگردی چالوس اغلب فضایی وسیع دارند که بر اساس ظرفیت ساخته شده اند و در بین آن ها هم واحد به صورت اتاق و هم به صورت ویلا قابل رزرو می باشد. در واقع این هتل دارای 34 واحد اقامتی است که هر کدام با امکانات رفاهی مناسب، یک استراحت دلنشین را برای شما رقم خواهند زد. به عنوان مثال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون و ... از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل هستند. 

ضمن اینکه هتل دو ستاره جهانگردی چالوس اجازه همراه داشتن افراد اضافه را می دهد و این مزیت را در اتاق های خود ایجاد کرده است، اما در ازاء هزینه هر شخص را باید به صورت جدا محاسبه و پرداخت نمایید. کودکان زیر 5 سال نیز به صورت نیم بها هستند و نصف هزینه اقامت یک فرد بزرگسال از آن ها مبلغ دریافت می شود. 

امکانات هتل جهانگردی چالوس

هتل جهانگردی در چالوس برابر با هتلی دو ستاره است، اما بسیار با نشاط و راحت بوده و می تواند یک اقامت راحت و بی دغدغه را برای شما رقم زند. این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، اتاق های جنگلی و ... است که با کیفیتی مطلوب، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. اتاق چمدان، صندوق امانات؛ نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، لابی، فضای سبز و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ایجاد شده است.

البته نا گفته نماند که هتل زیبای جهانگردی چالوس، فاقد رستوران است که می توان گفت مهم ترین کمبود و ضعف این هتل در همین نبود رستوران خلاصه می شود. گردشگران برای صرف غذا در وعده های مختلف، می بایستی تا از رستوران های اطراف هتل استفاده کنند و هزینه ای مجزا را پرداخت نمایند. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی چالوس

هتل جهانگردی در مسیر کندوان قرار دارد که با توجه به این موضوع، این محل اقامتی عالی برای مسافران بین راهی محسوب می شود.. آدرس دقیق هتل در کیلومتر 5 جاده چالوس به کرج، رو به روی پارک فین است که اگر با خودرو شخصی سفر کنید، دسترسی بسیار راحتی دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.