هتل پارسیان خزر چالوس

3 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان خزر چالوس در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های چالوس را مشاهده کنید.

لیست هتل های چالوس
اتاق مخصوص معلولین بال غربی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته دبل بال غربی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت جونیور (نرمال) بال غربی
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت فامیلی روم بال غربی
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته توئین بال غربی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
دستگاه ATM
بالکن قابل استفاده
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین
ساحل رادیو دریا
26 دقیقه
233 دقیقه
19414 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان خزر چالوس؛ هتل هایت چالوس یا هتل آزادی خزر چالوس یک هتل پنج ستاره بی نظیر و فوق العاده در شهر چالوس می باشد. این هتل که به هایت خزر چالوس معروف است دارای 2 ضلع غربی و شرقی می باشد که سال ساخت آن به 1354 می رسد. البته برای ارائه خدمات بهتر این هتل چالوس مورد بازسازی کامل قرار گرفت و توانست در بین هتل های چالوس مانند هتل ونوس پلاس چالوس یا کاخ امیران چالوس، جایگاه ویژه ای پیدا کند. ضمناً این هتل پس از انقلاب اسلامی زیر مجموعه هتل های پارسیان شد و در نتیجه به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد.

اتاق های هتل پارسیان خزر چالوس

هتل آزادی خزر چالوس 164 اتاق دارد که در 5 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند. اتاق های ضلع غربی بسیار شیک و اتاق های ضلع شرقی کمی نوستالژیک هستند. زیرا بازسازی فقط بر روی ضلع غربی هتل انجام شده است. اتاق های هتل شامل اتاق یک تخته شرقی، اتاق یک تخته غربی، اتاق دو تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته دبل غربی، اتاق سه تخته شرقی، اتاق سه تخته غربی تشکیل می شود.

تمامی اتاق های هتل آزادی خزر چالوس منظره ای از جنگل دارند. سوئیت جونیور یک خوابه چهار نفره شرقی و غربی نیز رو به جنگل قرار گرفته اند. اگر به دنبال اتاق هایی هستید که بتوانید هنگام استراحت از چشم انداز دریا نیز لذت ببرید می توانید اتاق سه تخته غربی رو به دریا و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره شرقی را انتخاب کنید.

اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده اند تا اقامتی همراه آرامش را به میهمانان هدیه دهند. از جمله امکانات داخل اتاق ها می توان به مبلمان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، حمام تمیز با ملزومات بهداشتی جداگانه، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره نمود.

امکانات هتل آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس از نظر امکانات فوق العاده و بی نظیر می باشد. یکی از دلایل مهم محبوبیت این هتل و گرفتن عنوان پنج ستاره وجود این امکانات در هتل است. گردشگران می توانند از امکاناتی مانند پارکینگ و وای فای رایگان، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات پزشکی، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و... به راحتی بهره مند شوند.

رستوران و کافی شاپ

هتل پارسیان خزر چالوس در خود 2 رستوران ایجاد کرده تا مهمانان به منظور صرف غذا نیاز به خارج شدن از هتل را پیدا نکنند. این رستوران ها به نام رستوران پارسه و رستوران سنتی نازخاتون در این هتل شناخته می شود که در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای گردشگران مقیم در این هتل می باشند. رستوران پارسه با کمک پرسنل مودب و سرآشپزان با تجربه توانسته است تمامی سلیقه ها و ذائقه های مهمانان را بر طرف کند و آنها را از خود راضی نگهدارد.

رستوران صدف

رستوران صدف هتل در لابی قرار گرفته و انواع غذاها را در منوی خود دارد. این رستوران فضایی زیبا داشته و با پرسنلی کارآزموده از میهمانان خود پذیرایی می کند.

رستوران پارسه

رستوران پارسه در هتل آزادی خزر چالوس از نمایی بسیار شیک و مدرن برخوردار است. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند برای استفاده از این رستوران به طبقه همکف هتل مراجعه کنند. تنوع غذایی در منوی رستوران بسیار بالا بوده و شما می توانید با هر ذائقه ای غذای مورد علاقه خود را میل کنید. این رستوران پذیرای ظرفیتی حدود 250 نفر می باشد که منوی غذایی خود را به صورت انتخابی به مهمانان ارائه می دهد.

رستوران پارسه این هتل چالوس در منوی خود غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. تمامی این غذاها با مواد اولیه تازه و با کیفیت توسط سر آشپزان حرفه ای با تزئینات عالی طبخ می گردد. بدون شک در هنگام میل این غذا ها متوجه این موضوع خواهید شد زیرا طعم لذیذ و خوشمزه غذاهای متنوع رستوران اشاره به تازگی و کیفیت آن ها دارد.

رستوران سنتی نازخاتون

هتل هایت خزر چالوس دارای یک رستوران دیگر به نام رستوران سنتی نازخاتون است. آن دسته از افرادی که علاقه به صرف غذاهای سنتی دارند می توانند از غذاهای اصیل و سنتی این رستوران نهایت لذت را ببرند. فضای رستوران نیز با نمایی سنتی ایجاد شده است که حسی دلنشین را به شما منتقل می کند. پیشنهاد می کنم غذاهای بی نظیر این رستوران را برای یک بار هم که شده در هتل آزادی خزر تجربه کنید.

کافی شاپ چشم انداز

هتل پارسیان آزادی خزر شهر چالوس علاوه بر این دارای یک کافی شاپ به نام کافی شاپ چشم انداز می باشد. این کافی شاپ مکانی مناسب و دنج برای گذراندن اوقات فراغت بدون دغدغه شما عزیزان می باشد. صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک های خوشمزه و .... در یک فضای آرام بخش بدون شک بسیار دلنشین و فوق العاده خواهد بود.

تفریحات هتل

هتل آزادی خزر چالوس امکانات تفریحی بی نظیری را در اختیار مهمانان قرار می دهد. از جمله امکاناتی که می توان به آن ها اشاره کرد سونا و جکوزی، شهربازی سر پوشیده، اتاق نمک، ماشین چهار چرخ و ... می باشند. شما با اقامت در این هتل از همه ی این امکانات در خود هتل لذت ببرید. همچنین این هتل تفریحات آبی را به مهمانان خود ارائه می دهد که از جمله امتیازات این هتل می باشد. با استفاده از تفریحات آبی می توانید سفری دلنشین و خاطره انگیز را به همراه خانواده و عزیزانتان رقم زنید.

سالن همایش و چند منظوره

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یک سالن چند منظوره را در خود ایجاد کرده که از جمله امکانات فوق العاده هتل محسوب می شود. این سالن به سالن مروارید نام گذاری شده که با گنجایشی بالغ بر 150 نفر پذیرایی خوبی را از مهمانان عزیز به عمل می آورد. این سالن در طبقه همکف هتل قرار دارد که مجهز به امکانات و خدمات عالی می باشد. بنابراین شما می توانید مراسمی آبرومند و بی نظیر را بدون هیچگونه نگرانی در این سالن برگزار کنید.

فاصله هتل تا مکان های مهم

این هتل تا کاخ چای خوران حدود 19 کیلومتر می باشد و تا آبشار هریجان حدود 1 ساعت فاصله با خودرو وجود دارد. از این هتل تا تله کابین نمک آبرود و جنگل زیبایش تنها 10 دقیقه فاصله است. با اقامت در هتل آزادی خزر چالوس فاصله ای اندک تا دریای مازندران خواهید داشت.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/04/17
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام کیفت غذا در رستوران که سفارش کوبیده جوجه دادیم کوبیدهاش آنقدر چربی وپیاز زده بودن بو میدادوقتی کمی خوردیم شب کم مونده مریض شیک من اعتراض هم به تهران کردم هم به مسولیت هتلولی عکسا العمل خواصی انجام نشدقیمتش با افزایش افزوده که خورده مفد گرونه درصورتی که بیرون بهترین غذارد نصف این قیمت می‌گرفتیم بهتر از رستوران هتل حتی ازشون جا سیگاری میخواستم برای اتاق تحت اختیار قرار نمیدانم خلاصه من راضی نبودم

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به پولی که دادم هتل صیعف بود مخصوصا غذا خوریش من کوبیده جوجه برای افراد خانواده سفارش دادکوبیده بوی بر از چربی مونده میداد جوجه خیل ضیفی داد که بخواهیم نسبت پولش حساب کنیم سی تومان نمی ارزید من پچه ام کم مونده بود مریز بشیم غذا خوریش وقیمتش مفد گرونو صیغه من از رستورانهای بیرون با بهترین کیفیت وغذا تهیه میکردم جدا به مدیر رستورانش برخورد قاطع مردم ولی کسی به فکر نبود من این هتل رو به کسی پیشنهاد نمیکنم فقط رفتارشون خوب بود روز اول از رزوشن جاسیگاری برای اتاقم خواستم تحت اختیار قراردادن اینکار اسیر اومده هتل ولی منبشدد از غذاخوری رستوران شکایم ممنون ازشما

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.