هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مرودشت را مشاهده کنید.

لیست هتل های مرودشت
دو تخته (دبل/ تویین)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,600,000 4%
قیمت 1 شب 1,537,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,100,000 6%
قیمت 1 شب 1,987,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,400,000 6%
قیمت 1 شب 2,257,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرک ولیعصر
ابشار شول
37 دقیقه
308 دقیقه
25705 متر
باغ وحش
32 دقیقه
1292 دقیقه
107669 متر
موزه حیات وحش بمو
36 دقیقه
1370 دقیقه
114184 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شیدگر مرودشت با قدمتی بیش از 50 سال فعالیت می کند که جزء هتل های مرودشت به شمار نمی رود و به اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت معروف می باشد. البته این هتل چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین تاریخ بازسازی آن در سال 1396 می باشد. از این رو می توان گفت فضای آن بسیار شیک و زیبا است و نظر شما را جلب می کند. 

اتاق های هتل شیدگر مرودشت

در هتل شیدگر مرودشت 12 واحد اقامتی ایجاد شده است که دارای امکاناتی مجهز هستند و به جهت پذیرایی از گردشگران عزیز تدارک دیده شده اند. این اتاق ها از ظرفیت 1 نفر تا 4 نفر را در خود ایجاد کرده اند و قابل رزرو برای شما عزیزان می باشند. 

ضمن اینکه اتاق های هتل شیدگر مرودشت دارای امکانات نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، روم سرویس، یخچال، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... می باشند. شما می توانید با رفاه کامل در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید و اقامتی رضایت بخش را سپری نمایید. 

امکانات هتل شیدگر مرودشت    

اقامتگاه بومگردی شیدگر مرودشت به نسبت کیفیت و لِولی که دارد، امکانات مناسبی را در خود ایجاد کرده است تا بتواند رضایت مهمانان مقیم در این هتل را جذب کند. به عنوان مثال پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، لابی مجهز، فروشگاه، ترانسفر رفت و برگشت، گشت نیم روزی، مینی بار با هزینه، چایخانه سنتی، فضای سبز و ... از جمله امکانات و خدماتی هستند که در این هتل ارائه می شوند.

البته اگرچه این هتل دارای امکانات خاص و تفریحی نیست، اما مخدمات ماساژ با بهترین و حرفه ای ترین کادر را در نظر گرفته تا بتوانند در صورت نیاز، خستگی طول راه را از بدن شما بیرون کنند. این خدمات هتل با پرداخت هزینه و درخواست و مراجعه به سالن ماساژ انجام خواهد گرفت و فرصتی عالی برای شما محسوب می شود. 

رستوران هتل شیدگر مرودشت

در طبقه همکف هتل شیدگر در مرودشت یک رستوران با ظرفیت 70 نفر ایجاد شده است که با غذاهایی خوش مزه و تازه، پذیرای شما عزیزان می باشند. شما می توانید برای صرف غذا به رستوران این هتل مراجعه نمایید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید. منوی غذایی با انواع غذاهای ایرانی در اختیار شما مهمانان گرامی قرار دارد. 

موقعیت مکانی هتل شیدگر مرودشت

اقامتگاه بومگردی شیدگر در نزدیکی مناطق تاریخی و عشایری قرار گرفته است و دارای چشم اندازی فوق العاده به کوه و تپه و درختان نخل می باشد. همچنین فاصله اندک این هتل تا تخت جمشید باعث شده تا شما بتوانید گردش های تاریخی جذابی را با اندک زمان در این شهر داشته باشید. این هتل علی رقم دوری از شهر شیراز مکان مناسبی برای اقامت شبانگاهی و گشت و گذار در روز و مناطق تاریخی و مقره کوروش و نقش رستم می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/03/09
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز خوب و مرتب بود ممنون از سایت و پرسنل شیدگر

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.