هتل جهانگردی مرند

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی مرند در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مرند را مشاهده کنید.

لیست هتل های مرند
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کيلومتر۴ جاده قديم مرند به تبريز
پارک میشو باغی
2 دقیقه
23 دقیقه
1892 متر
قلعه ماندگارانا
5 دقیقه
54 دقیقه
4462 متر
قلعه باستانی مرند
5 دقیقه
54 دقیقه
4469 متر
پارک ریحان مرند
5 دقیقه
62 دقیقه
5199 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی مرند هتلی سه ستاره و خارج از شهر مرند می باشد که حدود 4 کیلومتر مسیر دسترسی به آن از شهر مرند اندازه گیری شده اند. این هتل در سال 1372 احداث گردیده و آخرین بازسازی آن در سال 1393 به ثبت رسیده است. اگر در لیست هتل های مرند، به دنبال بهترین گزینه برای اقامت هستید، این هتل گزینه مناسبی برای شما است. 

اتاق های هتل جهانگردی مرند

در هتل جهانگردی مرند، حدود 27 واحد اقامتی وجود دارد که بر اساس تعداد نفرات شما، ارائه می شوند. این هتل دارای 2 طبقه است که در همین 2 طبقه خود، تمامی این واحد ها را همراه با دیزاین زیبا و امکانان مجهز جای می دهد. از جمله امکانات در اتاق های هتل جهانگردی می توان به سرویس بهداشتی، تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و ... اشاره نمود.  اتاق های این هتل بزرگ و راحت هستند که خیال شما را از هر جهت راحت خواهند کرد. 

امکانات هتل جهانگردی مرند

هتل محبوب جهانگردی مرند، در نقش خود را به عنوان یک هتل سه ستاره به خوبی ایفا می کند. چرا که تمامی امکانات در این هتل دست به دست هم می دهند تا یک اقامت راحت، بدون نیاز و مشکلی را برای شما فراهم کنند. البته هتل فاقد امکانات خاص است و تنها امکانات رفاهی عمومی را به طور کامل در خود ایجاد می کند. از جمله این امکانات می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لاندری و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل جهانگردی مرند

اگر به دلیل دوری هتل 2 ستاره جهانگردی مرند از فضای شهری، نگران، صرف غذا در وعده های مختلف هستید، می توانید این نگرانی را از خود دور کنید. چرا که در طبقه اول این هتل یک رستوران شیک قرار گرفته و حدود 500 نفر را پذیرش می کند. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را در این رستوران با کیفیت رضایت بخش صرف کنید و در کنار عزیزان لذت ببرید. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی مرند

هتل جهانگردی در جوار منطقه سرسبز و محافظت شده میشو داغ قرار دارد. این منطقه پوشش گیاهی و جانوری کمیاب و نایاب داشته و روستاهایی بسیرا زیبا در آن وجود دارد که باعث می شود اقامت در این هتل بسیار کارآمد و لذت بخش باشد.

هتل جهانگردی در مرند هتلی بین راهی و تفرحی است که با شهرهای ارومیه، جلفا، مشکین شهر احاطه شده است. دریاچه ارومیه نیز با این هتل زیاد فاصله ندارد و می توان از این هتل به راحتی به این دریاچه مراجعه کرد. اقامت در این هتل بدون خودرو شخصی کمی دشوار است. همچنین منطقه توریستی ارسباران نزدیک به همین هتل می باشد. نزدیکترین فرودگاه به مرند فرودگاه تبریز با 45 دقیقه زمان می باشد همچنین ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه دورتر می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 1.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/10
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

صبحانه خوب نبود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

باید بگم عالی بود. همه چی عالی بود هم تمیزی هم برخورد پرسنل هم سکوت و آرامش و ... من و همسرم خیلی راضی بودیم و توصیه میکنم شما هم حتما هتل رو امتحان کنین و از سفر لذت ببرین

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.