هتل اکسین محمودآباد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اکسین محمودآباد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های محمودآباد را مشاهده کنید.

لیست هتل های محمودآباد
آپارتمان دو خواب
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,695,640 25%
قیمت 1 شب 2,783,000 تومان
آپارتمان دو خوابه چهار نفره VIP
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
7,290,000 28%
قیمت 1 شب 5,300,000 تومان
آپارتمان تک خواب
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان سه خواب
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تلویزیون معمولی
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ۸ کیلومتری سرخرود
امام زاده قاسم
9 دقیقه
192 دقیقه
16015 متر
ساحل محمود آباد
10 دقیقه
195 دقیقه
16257 متر
بوستان ملت
10 دقیقه
195 دقیقه
16239 متر
پارک طاهباز
10 دقیقه
183 دقیقه
15248 متر
جنگل روستای بونده
23 دقیقه
242 دقیقه
20149 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد هتل 3 ستاره با مساحتی نزدیک به 4 هکتار می باشد که در دو طبقه ساخته شده است. این هتل در سال 1393 احداث گردیده و اگرچه زمان زیادی از افتتاح اولیه آن نگذشته، اما در سال 1396 مجدد مورد بازسازی قرار گرفته است. از این رو می توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل های محمودآباد برای اقامت می باشد که همواره به گردشگران عزیز پیشنهاد می شود. 

اتاق های هتل آپارتمان اکسین محمود آباد

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد دارای 24 واحد اقامتی می باشد که در علاوه بر اتاق های استاندارد دارای سوئیت هایی دوبلکس یا معمولی و بزرگ هم است. بنابراین گردشگران می توانند به صورت خانوادگی و حتی با تعداد بالا در اتاق های این هتل اقامت داشته باشند. ضمن اینکه امکانات رفاهی مناسبی هم در واحد های هتل در نظر گرفته شده و از هر نظر خیال شما عزیزان را راحت می کند.

هتل آپارتمان اکسین در 4 طبقه ساختمانی بنا شده است که با توجه به این موضوع، در برخی از اتاق های خود بالکن را هم وجود دارد. از جمله امکانات موجود در واحد های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، روم سرویس، مینی بار با هزینه، تلفن و ... اشاره نمود.

امکانات هتل آپارتمان اکسین محمود آباد

هتل اکسین محمودآباد هتلی در منطقه ساحلی با فضای سبز وسیع و میز و صندلی و تراس در فضای باز و کافی شاپ و رستوران به همراه بازار لوکس از واحدهای اقامتی خوب در این منطقه می باشد. در واقع این هتل سه ستاره، تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران را ایجاد کرده و با پرنسلی مجرب و خوش برخورد، خدماتی عالی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

بنابراین اگر هتل آپارتمان زیبای اکسین محمودآباد را مورد رزرو قرار دادید، می توانید با خیالی راحت سفر خود را انجام دهید. به عنوان مثال چند نمونه از امکانات این هتل شامل لابی مجهز، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، لاندری و ... می شوند. ضمن اینکه هتل برای اوقان فراغت مهمانان خود، یک سالن بیلیارد را هم در نظر گرفته که با پرداخت هزینه، می توانید به بازی در کنار دوستان و عزیزان بپردازید. 

رستوران هتل آپارتمان اکسین محمودآباد

با اقامت در هتل آپارتمان سه ستاره اکسین محمودآباد، دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا نیست؛ چرا که می توانید با مراجعه به طبقه اول این هتل، از رستوران شیک و با کیفیت آن استفاده کنید. این رستوران دارای ظرفیتی بالغ بر 50 نفر است که با سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه، آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود. منوی غذایی رستوران هتل نیز در حال حاظر به صورت انتخابی ارائه می شود. 

موقعیت مکانی هتل آپارتمان اکسین محمودآباد

هتل جذاب آپارتمان اکسین محمودآباد در 8 کیلومتری محمودآباد قرار گرفته است که با خودرو، دسترسی بسیار راحتی دارد. این هتل در واقع بر فراز مجتمعی تجاری واقع گردیده و از این رو، می توان موقعیت مکانی آن را فرصتی خوب برای خرید و گشت در بازار های محمودآباد دانست. آدرس دقیق هتل، 8 کیلومتری جاده محمودآباد، سرخرود، بعد از دهکده توریستی دریاسر می باشد.  

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.