هتل جهانگردی لار

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی لار در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های لار را مشاهده کنید.

لیست هتل های لار
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
کتری برقی
بالکن قابل استفاده
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار جمهوری اسلامی، مقابل ثبت احوال
مجموعه تاریخی باغ نشاط
8 دقیقه
69 دقیقه
5781 متر
آب انبار لار
7 دقیقه
63 دقیقه
5241 متر
پارک بازی لارستان
2 دقیقه
13 دقیقه
1072 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی لار در سال 1352 افتتاح و یکی از بهترین هتل های لار شناخته شد که همواره برای اقامت به گردشگران پیشنهاد می شود. این هتل بسیار نزدیک به امام زاده بِریز می باشد که به همین منظور، مسافران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. این هتل با لِول سه ستاره، دارای کیفیت بالایی است و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت، اقدام به رزرو آن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه نمایید.

اتاق های هتل جهانگردی لار

در هتل جهانگردی لار، حدود 24 واحد اقامتی در نظر گرفته شده است که با امکاناتی مجهز، آماده پذیرایی و یک استراحت دنج می باشند. البته واحد های این هتل به دو دسته سوئیت و اتاق تقسیم بندی می شوند که اگر به همراه خانواده به این شهر سفر کرده اید، می توانید سوئیت های آن را مورد رزرو قرار دهید. از جمله امکاناتی که در هتل جهانگردی لار وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل جهانگردی لار

با اقامت در هتل زیبای جهانگردی لار، هیچگونه نگرانی از نظر امکانات نخواهید داشت، چرا که این هتل به عنوان یک هتل سه ستاره، تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران را فراهم نمونده و در راستای جلب رضایت آن ها تلاش می کند. پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، فضای سبز، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، لابی مجهز، پارک کودک، پارکینگ و ... امکانات موجود در این هتل محسوب می شوند.

رستوران هتل جهانگردی لار

هتل جهانگردی در لار، دارای یک رستوران است که برای استفاده از آن باید به طبقه همکف هتل مراجعه نمایید. این رستوران با چیدمان مناسب میز و صندلی ها و فضایی زیبا، آماده پذیرایی از تعداد 150 نفر خواهد بود. شما می توانید بدون نیاز به خارج شدن از هتل، انواع غذاهای ایرانی را به کیفیتی رضایت بخش در رستوران این هتل صرف کنید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی لار

هتل سه ستاره جهانگردی لار در بلوار جمهوری اسلامی، مقابل ثبت احوال قرار گرفته است که پس از ورود به این بلوار، به راحتی قابل رویت می باشد. این هتل نزدیک به منطقه حفاظت شده هرمود لا،٬ آب انبار سید جعفری، قلعه قدمگاه، قلعه اژدها پیکر، دهن شیر، بازار قیصریه و خانه محمودی‌ها می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.