هتل سنتی خانه بهروزی قزوین

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سنتی خانه بهروزی قزوین در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های قزوین را مشاهده کنید.

لیست هتل های قزوین
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه
فروشگاه
فضای سبز
کتری برقی
بالکن قابل استفاده
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی، رویروی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن بست ششم
کاخ چهلستون
4 دقیقه
8 دقیقه
633 متر
عمارت نظمیه
3 دقیقه
10 دقیقه
848 متر
خانه اسدی
3 دقیقه
11 دقیقه
943 متر
خانه و حسینیه امینی‌ها
2 دقیقه
16 دقیقه
1328 متر
خانه رئوفی
3 دقیقه
16 دقیقه
1366 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خانه ی بهروزی قزوین یا هتل سنتی خانه بهروزی که در خیابان امام خمینی این شهر قرار گرفته است، یکی از محبوب ترین هتل های قزوین می باشد که همواره به گردشگران پیشنهاد می شود. این هتل سه ستاره در سال 1393 احداث گردیده و با فضایی دنج و زیبا، مسافران را برای اقامت در خود ترغیب می کند. اگر به دنبال مکانی دنج و قیمت مناسب در بین هتل های قزوین هستید، با ما در ادامه مطلب همراه شوید. 

اتاق های هتل خانه بهروزی قزوین

اتاق های هتل خانه بهروزی قزوین به سبک سنتی طراحی شده اند و دیزاین آن ها نیز با وسایل نوستالژیک و قدیمی ایجاد شده است. در مجموع این هتل دارای 12 واحد اقامتی است در دو طبقه جای گرفته اند و با ظرفیت های متفاوت در اختیار گردشگران قرار می گیرند.

دیواره های آجری در اتاق های هتل سنتی خانه بهروزی قزوین به همراه فرش های قدیمی و ساختار نوستالژیک، شما را به آن دوران شیرین خواهند برد. امکانات رفاهی نیز در این اتاق ها به طور کامل ایجاد شده و از این نظر نیز جای نگرانی وجود ندارد. از جمله این امکانات می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، روم سرویس، چای ساز، یخچال، تلویزیون و ... اشاره داشت. 

امکانات هتل خانه بهروزی قزوین

هتل جذاب خانه بهروزی قزوین شاید در نگاه اول، یک خانه قدیمی به نظر آید و شما تصور امکانات بسیار پایینی از این هتل داشته باشید. اما بلعکس تصورات، این هتل امکانات عالی را در خود ایجاد کرده است که در خور یک هتل سه ستاره، رضایت شما عزیزان را جلب می کند. 

از جمله امکانات موجود در هتل سه ستاره خانه بهروزی قزوین می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران بام، چایخانه سنتی،  لابی مجهز، فروشگاه خرید، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، پارکینگ، خدمات خانه داری و ... اشاره نمود.

رستوران هتل خانه بهروزی قزوین

در نیم طبقه اول هتل خانه بهروزی یک رستوران سنتی با فضایی زیبا و دنج وجود دارد که گردشگران برای صرف غذا در وعده های مختلف از شبانه روز می توانند به این رستوران مراجعه نمایند. این رستوران ظرفیتی بالغ بر 70 نفر را پاسخگو است که با منوی غذایی برگرفته از غذاهای ایرانی و سنتی از مهمانان پذیرایی می کند. 

موقعیت مکانی هتل خانه بهروزی قزوین

آدرس دقیق هتل خانه بهروزی شهر قزوین در خیابان امام خمینی، رو به روی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن بست ششم می باشد. مهمترین ویژگی این هتل نیز نزدیکی به اماکن تاریخی و تفریحی مانند : مسجد جامع ، آب انبارسردار ، کاروانسرای وزیر،آرامگاه حمدالله مستوفی ، بازارقزوین و ... است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.