هتل مهمانسرا جهانگردی فسا

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهمانسرا جهانگردی فسا در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های فسا را مشاهده کنید.

لیست هتل های فسا
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
کتری برقی
بالکن قابل استفاده
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید بهشتی رو به روی ترمینال قدیم
موزه فرهنگ
3 دقیقه
16 دقیقه
1339 متر
شاهزاده قاسم
2 دقیقه
10 دقیقه
798 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی فسا یک هتل قدیمی است که در سال 1352 فعالیت خود را آغاز نمود و در این شهرستان افتتاح گردید. البته ممکن است در زمان مشاهده عکس های این هتل، کمی تعجب کنید، چرا که فضای هتل بسیار شیک و نوساز می باشد و همانند یک هتل فسا تازه ساز به نظر می رسد که این موضوع به دلیل بازسازی کامل در سال 1391 است.

اتاق های هتل جهانگردی فسا

اتاق های هتل جهانگردی فسا، با ظرفیت های مختلف آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد که به نسبت امکانات مناسبی هم در خود ایجاد کرده اند و می توانند اقامتی در کمال آرامش را برای شما رقم زنند. در این هتل حدود 10 اتاق قرار گرفته است که در 2 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند و امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون و ... را شامل می شوند. برخی از این اتاق ها نیز دارای بالکن می باشند.

امکانات هتل جهانگردی فسا

هتل محبوب جهانگردی فسا با مدیرین وظیفه شناسی که دارد، تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مهمانان مقیم خود می کند. به عنوان مثال این هتل امکاناتی مناسب را در خود ایجاد کرده که تا حدامکان بتواند رفاه گردشگران را تعمین کند. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد، می توان به لابی مجهز، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس، مینی بار با هزینه اضافه و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل جهانگردی فسا

رستوران هتل 2 ستاره جهانگردی فسا در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است که با فضایی مناسب همراه با چیدمان مرتب میز و صندلی ها، آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل می باشد. این رستوران با سرآشپزان حرفه ای و با تجربه ای که دارد، غذاهایی با کیفیت مطلوب را ارائه می دهد که باعث جلب رضایت شما عزیزان خواهد شد. بنابراین در طول سفر خود دیگر نیاز به مراجعه به رستوران های گران قیمت نیست. ظرفیت رستوران هتل جهانگردی 200 نفر است که تمامی مهمانان هتل را گنجایش می دهد.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی فسا

مهمانسرای جهانگردی فسا در خیابان شهید بهشتی و نزدیک به دانشگاه علوم پزشکی شهر می باشد؛ بناراین منطقه مناسبی برای اقامت های کاری و تحصیلی است. همچنین این هتل تا روستای تاریخی خورنگان، امامزاده ابراهیم، چهل چشمه فاصله اندکی دارد که شما می توانید در مدت زمان کوتاه، برای بازدید از این مکان ها اقدام نمایید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.