هتل سنتی طبیب شوشتری شوشتر

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سنتی طبیب شوشتری شوشتر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شوشتر را مشاهده کنید.

لیست هتل های شوشتر
شش تخته غلفه نو
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
3,800,000 7%
قیمت 1 شب 3,547,000 تومان
شش تخته پنج باریکه
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
4,200,000 8%
قیمت 1 شب 3,897,000 تومان
دو تخته دور رومی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته بابا حاجی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته تنبی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه امام خمینی (ره)، کوچه سنگفرش
سینما آبشار
2 دقیقه
6 دقیقه
518 متر
قلعه سلاسل
3 دقیقه
12 دقیقه
962 متر
مسجد جامع شوشتر
2 دقیقه
8 دقیقه
625 متر
پل بند میزان
4 دقیقه
18 دقیقه
1478 متر
برج کلاه فرنگی
4 دقیقه
14 دقیقه
1204 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل طبیب شوشتری شوشتر به عنوان یک هتل سه ستاره در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود و پس از یک سال مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل اگرچه یک هتل شوشتر نوساز است و چندان، سال های زیادی از افتتاح آن نگذشته، اما ساختاری شبیه به خانه های مربوط به دوران قاجار دارد. آجر چین های منقش، سقف های طاقی، پنجره های چوبی قوس دار و شیشه ای رنگی، طاقچه و لوسترهای قدیمی از تزئینات به کار رفته در نمای هتل می باشند که زیبایی را به فضای این هتل بخشیده اند.

اتاق های هتل طبیب شوشتری شوشتر

تعداد اتاق در هتل طبیب شوشتری شوشتر بسیار محدود است، اما در واقع کمیت دلیلی بر بی کیفیتی آن ها نمی باشد، بلکه تمامی این اتاق ها با بهترین امکانات و دیزاینی زیبا در نظر گرفته شده اند و پذیرای شما عزیزان می باشند. دیواره هایی با طراحی قدیمی شبیه به کاخ های دوران قاجار در اتاق ها همراه با دکوراسیونی ساده و نوستالژیک، شما را به آن زمان ها خواهند برد و تقریبا  تجربه اقامتی قاجاری را برایتان رقم می زنند.  

اگرچه ساختار اتاق های هتل سنتی طبیب شوشتری شوشتر قدیمی است، اما فراموش نکنید که این هتل، هتلی نوساز به شمار می رود و امکاناتی مجهز و کامل را در واحد های خود ایجاد کرده است. به عنوان مثال از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون، چای ساز، روم سرویس، اجاق گاز و امکان پخت و پز و ... اشاره نمود.

امکانات هتل طبیب شوشتری شوشتر

هتل  سه ستاره طبیب شوشتری شوشتر در 2 طبقه بدون آسانسور ایجاد شده که دارای امکانات مناسبی در خور یک هتل سه ستاره با کیفیت می باشد. البته با توجه به اینکه در واحد ها امکان پخت و پز ایجاد شده، هتل فاقد رستوران است. اما با این وجود امکانات عالی باعث شده اند تا شما این کمبود هتل را از یاد ببرید. 

پرنسل خوش برخورد هتل طبیب شوشتری در هر ساعت از شبانه روز خدمت رسانی به شما مهمانان ارجمند را انجام می دهند. پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ، لابی مجهز، لاندری (خشکشویی) و ... از جمله امکانات موجود در این هتل می باشند. 

موقعیت مکانی هتل طبیب شوشتری شوشتر

هتل طبیب شوشتری در شوشتر با وجود مطبخی عمومی بسیار دوست داشتنی است، این هتل با موقعیت مکانی عالی که دارد دسترسی آسانی را به مکان های دیدنی و مهم شهر فراهم می کند. به عنوان مثال هتل شوشتری 15 دقیقه پیاده روی با عظیم ترین و شگفت آور ترین سازه های آبی جهان دارد که پیشنهاد می شود دیدن آنها را از دست ندهید. بازار صنایع دستی، نخلستان و باغ ها و رود کارون نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته و به صورت پیاده قابل دسترسی می باشند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.