هتل پارسیان شهرکرد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان شهرکرد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شهرکرد را مشاهده کنید.

لیست هتل های شهرکرد
سوئیت دو تخته معمولی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو نفره ویژه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سالن بدنسازی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : انتهای بلوار فارابی شمالی
فرودگاه بین المللی شهرکرد
14 دقیقه
296 دقیقه
24660 متر
امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون
5 دقیقه
47 دقیقه
3900 متر
پارک لاله
3 دقیقه
30 دقیقه
2466 متر
نمایشگاه بین المللی شهرکرد
5 دقیقه
22 دقیقه
1855 متر
قلعه چالشتر
13 دقیقه
141 دقیقه
11759 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان شهرکرد هتل چهار ستاره بر فراز کوههای شهرکرد است که در سال 1374 با نام انقلاب شروع به فعالیت نمود و کمی بعد تغییر نام داد. این هتل با رعایت استاندارد های ساخت و ساز هتل چهار ستاره و رعایت ارائه خدمات به نحو احسن در گروه هتل های با کیفیت و راحت قرار دارد که البته در سال 1396 نیز به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. 

هتل پارسیان شهرکرد در مرکز شهر بوده و برای رفت و آمد مشکلی وجود ندارد. از این رو می توان گفت یکی از مهم ترین مزیت های این هتل، موقعیت مکانی آن است که باعث جذب گردشگران می شود. اگر به دنبال یک هتل شهرکرد لوکس و زیبا هستید، همراه ما در ادامه مطلب باشید. 

اتاق های هتل پارسیان شهرکرد

اتاق های هتل چهار ستاره پارسیان شهرکرد شامل 53 باب واحد اقامتی می شوند که به امکانات رفاهی مناسب و به روز، مجهز شده اند. گران ترین واحد اقامتی در این هتل، سوئیت های دو نفره ویژه است که دارای دیزاین و امکاناتی خاص تر نسبت به دیگر اتاق های هتل می باشد. بنابراین اگر قصد دارید لوکس ترین اقامت را در این هتل تجربه کنید، به سراغ این سوئیت ها برای رزرو بروید. 

در تمامی واحد های هتل لوکس پارسیان آزادی شهرکرد امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، مینی بار با هزینه، روم سرویس، اینترنت و .... وجود دارد که راحتی و رفاه شما عزیزان را به طور کاما تضمین می کنند. ضمن اینکه برخی از این اتاق ها به ویوی رو به شهر دارای بالکن هم می باشند.

امکانات هتل پارسیان شهرکرد 

اگر این هتل چهار ستاره را برای اقامت در شهرکرد انتخاب کرده اید، می توانید خیال خود را از هر بابت راحت کنید. چرا که هتل پارسیان آزادی از نظر امکانات کامل بوده و با بهترین کیفیت خدمات خود را به گردشگران ارائه می دهد. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستند و پذیرش مهمانان را انجام می دهد.

از جمله خدمات و امکاناتی که در هتل آزادی شهرکرد وجود دارد می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران فضای باز و سر پوشیده، فضای سبز، کافی شاپ، رمپ و امکانات معلولین، سالن همایش، تشریفات، سمینار، لابی مجهز، وسایل بدنسازی، آسانسور، فضای سبز، خدمات بیدارباش، ترانسفر رفت و بر گشت با هزینه، کتابخانه، سالن ورزشی، زمین ورزشی، فروشگاه و .... اشاره نمود. 

رستوران هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل پارسیان در شهر کرد دارای دو رستوران می باشد که یکی به صورت روز باز قرار گرفته و به آن رستوران بام هتل گفته می شود و دیگر در طبقه همکف هتل ایجاد شده است. شما می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در رستوران این هتل با بهترین کیفیت صرف کنید و لذت ببرید. رستوران اصلی هتل که به نام رستوران پارسه شناخته می شود دارای 250 نفر ظرفیت می باشد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند. 

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل پارسیان آزادی همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، دارای موقعیت مکانی مناسبی در مرکز شهر می باشد که دسترسی به بسیاری از مکان های مهم و دیدنی شهر را برای شما راحت خواهد کرد. آدرس دقیق این هتل در انتهای بلوار فارابی شمالی شهرکرد قرار گرفته که شما می توانید پس از ورود به این شهر، به راحتی به هتل دسترسی پیدا کنید.
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.