هتل مهمانسرا جهانگردی شاهرود

3.1 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهمانسرا جهانگردی شاهرود در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شاهرود را مشاهده کنید.

لیست هتل های شاهرود
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خواب چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای خیابان فردوسی، داخل پارک شهر
بیمارستان امام حسین
6 دقیقه
45 دقیقه
3733 متر
خانه یغمایی ها و اداره میراث فرهنگی شاهرود
5 دقیقه
23 دقیقه
1930 متر
موزه شاهرود
3 دقیقه
10 دقیقه
845 متر
مسجد جامع
4 دقیقه
19 دقیقه
1545 متر
مجموعه تفریحی آبشار شاهرود
7 دقیقه
27 دقیقه
2260 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی شاهرود زیر گروه هتل های جهانگردی ایران می باشد که حدود 50 سال از زمان افتتاح این هتل می گذرد. این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر دوست داشتنی شاهرود است که هم قیمتی ارزان دارد و هم کیفیتی به نسبت مطلوب را در اختیار گردشگران قرار می دهد. ضمن اینکه در میان پارک شهر واقع شده و از موقعیت مکانی مناسب در فضایی سر سبز و زیبا برخوردار می باشد. 

هتل جهانگردی شاهرود در ابتدای خیابان فردوسی، داخل پارک شهر واقع شده که دارای 1 طبقه ساختمانی با حیاطی سرسبز و باغچه های زیبا می باشد. اگر می خواهید با حداقل هزینه ممکن در یک هتل مناسب اقامت داشته باشید و اطلاع کافی از هتل های شاهرود را ندارید، همراه پرشین هتل در ادامه مطلب باشید تا به طور کامل با هتل جهانگردی شاهرود آشنا شوید. 

اتاق های هتل جهانگردی شاهرود

هتل زیبای جهانگردی شاهرود تنها 15 اتاق را در خود ایجاد کرده و ظرفیت چندان بالایی ندارد. اما با این وجود کیفیت خوب این هتل باعث شده تا گردشگران بسیاری خواستار اقامت در آن باشند و اکثر اوقات نیز با تکمیل ظرفیت مواجه شود. اتاق های این هتل امکانات مناسبی دارند که در کنار دیزاین ساده، می توانند رضایت شما از اقامت را کسب کنند. 

از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل جذاب جهانگردی شاهرود، می توان به سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال و ... اشاره نمود. شما می توانید بر اساس ظرفیت، اتاق های این هتل مورد رزرو قرار دهید و اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید. پنجره های این اتاق ها رو به محوطه سر سبز هتل باز می شوند و حسی خوشایند را به شما منتقل می کنند. 

امکانات اتاق های هتل جهانگرد شاهرود

هتل جهانگردی در شاهرود، یک هتل دو ستاره است که به نسبت لِول خود، امکاناتی مناسب را ایجاد کرده و در حد انتظار مهمان، می توان رضایت آن ها را جلب کند. البته امکانات این هتل در مجموع، محدود است و نمی توان چندان امکانات خاصی از آن نام برد. به عنوان مثال خدمات این هتل شامل پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ، رستوران، لابی مجهز، اینترنت و ... می شوند.

رستوران هتل جهانگردی شاهرود

برای صرف غذا در شهرستان شاهرود، نیاز نیست تا حتما در وعده های مختلف مسافت زیادی را طی کنید تا در یکی از رستوران های این شهر غذای مورد علاقه خود را میل نمایید. بلکه کافی است تا به طبقه همکف هتل مراجعه نمایید که در این قسمت یک رستوران با ظرفیت 100 نفر آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب به راحتی در این رستوران صرف کنید.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی شاهرود

هتل دو ستاره جهانگردی شاهرود در منطقه ای با صفا و خوش آب و هوا قرار گرفته است که از جمله مزیت های این هتل به شمار می رود. همچنین این هتل نزدیک به  آب انبار سه قلعه،کاروانسرای میامی واقع گشته و درست رو به روی پارک جنگلی شهر می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.3از 5
آرامش محیط 4.7از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا از اینکه در این هتل اقامت داشتم پشیمان هستم چند سال پیش هم که سوئیت کنار حیاط گرفته بودم به خاطر مورچه نتونستم استراحت کنم این بار به خاطر کثیف بودن موکت دیوارها وسرویس بهداشتی واز همه مهم‌تر آب سرد

تاریخ ورود : 1401/07/29
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

موقع رزرو کردن ظرفیت اتاق دو تخته باز بود و من پرداخت کردم و رزرو انجام شد ولی چند دقیقه بعد از هتل پرشین تماس گرفتند که ظرفیت هتل پره و باید پولم رو پس بدن یا اتاق ۴ تخته بگیرم که هزینه بیشتری پرداخت کردم. این ناهماهنگی از اول خیلی ناراحت کننده بود ولی با پیگیری پرشین هتل سوئیت ۴ نفره رو برای ما رزرو کردن

تاریخ ورود : 1401/07/21
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام نور اتاق خیلی کم و بسیار دلگیر بود درب سرویس بهداشتی و شیر توالت خراب بود. اما در مجموع از قیمت و کیفیت هتل راضی بودم . با تشکر از سایت خوب پرشین هتل

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.