هتل اقامتگاه بومگردی واران سنندج

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی واران سنندج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های سنندج را مشاهده کنید.

لیست هتل های سنندج
دو تخته کف خواب
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته کف خواب
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای گلین
عمارت آصف وزیری
416 دقیقه
7104 دقیقه
591977 متر
موزه سنندج و خانه حبیبی
416 دقیقه
7103 دقیقه
591948 متر
مسجد دارالاحسان
417 دقیقه
7103 دقیقه
591884 متر
عمارت مشیر دیوان
417 دقیقه
7103 دقیقه
591897 متر
عمارت غیاثی
418 دقیقه
7110 دقیقه
592516 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل واران سنندج را نمی توان به عنوان یک هتل سنندج دانست، بلکه همواره به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی معرفی می شود و در اصل نیز چنین ساختاری دارد. این اقامتگاه واقع در روستای گلین جاده سنندج است؛ در واقع اکر تمایل دارید برای مدتی هم که شده از فضای شهری و شلوغی های آن دوری کنید، اقامتگاه بوم گردی واران گزینه ای مناسب برای شما می باشد. 

هتل واران سنندج را می توان یکی از اقامتگاه های نوساز شهر سنندج معرفی کرد که در سال 1398 احداث گردیده و هر ساله پذیرای تعدادی از مسافران و گردشگران عزیز در این شهر و روستا می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه ممکن، این اقامت را مورد رزرو قرار دهید و سفری لذت بخش با قیمت پایین را تجربه نمایید. 

اتاق های هتل واران سنندج

اقامتگاه بوم گردی واران سنندج در 3 طبقه بنا شده است که 6 واحد را در بین این طبقات جای می دهد. دیزاین اتاق های این اقامتگاه کاملا به سبک بومی می باشد که زندگی به سبک ساده و روستایی را برای شما به همراه دارد. شما می توانید با اقامت در واحد های ای هتل از امکاناتی مانند آشپزخانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، اینترنت برخوردار شوید. البته نا گفته نماند که در واحد ها، تخت وجود ندارد، اما لوازم مورد نیاز برای خواب و استراحت قرار داده شده است.

امکانات هتل واران سنندج 

هتل واران در سنندج به همراه ارائه اقامتی خوش، راهنمای تور گردشگری را هم در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا بتوانند مدتی را با آگاهی کامل به بازدید از جاذبه های طبیعی این منطقه بپردازند. همچنین این هتل دارای پارکینگ رو باز است که مهمانات همراهد با خودروی شخصی می توانند با خیالی راحت، ماشین خود را در این محل قرار دهند. هتل فاقد رستوران، کافی شاپ و امکاناتی این چنین می باشد. 

کمی درباره موقعیت مکانی هتل واران سنندج بدانید

همانطور که گفته شد اقامتگاه واران سنندج در روستای گلین سنندج واقع شده است. این روستا بسیار سرسبز و زیبا می باشد که دارای بافت پلکانی با قدمت 7 هزار ساله است. .اهالی این روستا درآمد خود را از طریق کشاورزی به دست می آورند. در دل این روستای زیبا که انگار تکه ایی از بهشت است چشمه سار های زیبا، حوض ها و درختانی وجود دارد که با دیدنش هر بیننده ایی مجذوب تماشای آن می شود. 

اقامتگاه بوم گردی محبوب واران سنندج در عین محیط ساده ایی که دارد بخاطر موقعیت مکانی که داردمیتواند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که در نزدیکی اقامتگاه تاکسی ها و اتوبوس هایی قرار گرفته اند که می توانند درسترسی به نقاط مختلف سننج را برای شما راحت کنند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.