هتل اقامتگاه بومگردی تریفه سنندج

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی تریفه سنندج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های سنندج را مشاهده کنید.

لیست هتل های سنندج
رخت خواب سنتی
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای دولاب (۴۰ کیلومتری سنندج)

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تریفه سنندج از محیطی بسیار زیبا در دامنه کوه ها برخوردار است که روح هربیننده ایی را تازه می کند و بوی خوش زندگی ساده را به مشام میرساند. این هتل تریفه سنندج در واقع یک اقامتگاه بومگردی است و نمی توان آن را جزء هتل های سنندج دانست که چندان کیفیت و امکاناتی ندارد. اما با این وجود برای اقامتی بومی در روستای دولاب، 40 کیلومتری شهر سنندج گزینه ای مناسب و ارزان قیمت است که به همین منظور به گردشگران پیشنهاد می شود. 

هتل تریفه سنندج، فضای بسیار سنتی و زیبایی دارد که پیشنهاد می شود اگر به سنندج سفر کردید برای یک بارهم که شده زندگی کوتاه مدتی را در آن فضای دل نشین تجربه کنید. این اقامتگاه بوم گردی در زمینی به مساحد 169 متر ساخته شده که بنای آن دارای 2 طبقه است.

اتاق های هتل تریفه سنندج

هتل ترفیه در سنندج همانطور که گفته شد در 2 طبقه ساختمانی بنا شده که دارای 5 اتاق در این طبقات می باشد. در مجموع می توان گفت ظرفیت این هتل احداکثر 40 نفر است که خانواده ها می توانند با تعداد نفرات بالا در اتاق های این هتل اقامت گزینند. 

همچنین اقامتگاه بوم گردی تریفه سنندج دارای سبک و سیاق زندگی عشایری است که خودش حال وهوای خاصی دارد. این سبک و سیاق را فرش های سنتی، تزینات سنتی، شیوه ساده زیستن و پنجره ایی که رو به کوه باز می شود بیان می کند. شما با اقامت در اتاق های این هتل چنین حس و حالی را خواهید داشت و با نوع زندگی عشایر و بومیان بیشتر آشنا می شوید. 

امکانات هتل تریفه سنندج

هتل محبوب تریفه سنندج دارای امکانات چندان زیادی نیست و اغلب گردشگران نیز انتظاری از این هتل ندارند. به عنوان مثال حتی سرویس بهداشتی و حمام در این اقامتگاه به صورت اشتراکی است و دارای سرویس مجزا برای هر اتاق نمی باشد. همچنین هتل فاقد رستوران در فضای خود است و گردشگران برای صرف غذا می بایستی تا غذای مورد علاقه خود را در داحل اتاق طبخ کنند. 

از جمله امکانات موجود داخل هتل تریفه می توان به سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق ها، ظروف آشپزخانه، یخچال، اجاق گاز، تراس و ... اشاره نمود. البته نا گفته نماند که شما با رزرو این هتل، خدمات صبحانه را به صورت رایگان دریافت می کنید که شامل صبحانه های محلی و خوشمزه می شوند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.