هتل مجتمع اقامتی هشت چنار سنندج

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مجتمع اقامتی هشت چنار سنندج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های سنندج را مشاهده کنید.

لیست هتل های سنندج
سوئیت دید جنوبی باغ
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دید شرقی و شمالی باغ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت
تاکسی سرویس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای جاده همدان، بعد از پمپ بنزین افق
دریاچه سد وحدت
35 دقیقه
258 دقیقه
21507 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل هشت چنار سنندج ابتدای ورودی شهر سنندج در باغی زیبا و لاکچری و دارای محوطه ایی گلخانه می باشد که با اقامت و قدم زدن در این محوطه جلایی به روح خود می بخشید. این هتل را می توان یکی از هتل های سنندج با لِول تک ستاره معرفی کرد که در اصل به آن مجتمع اقامتی هشت چنار سنندج می گویند. 

هتل هشت چنار سنندج برای کسانی که قصد ماه عسل رفتن دارند ،گزینه خوبی است؛ به گونه ای که زوج های جوان می توانند خاطراتی خوشایند را در باغ این هتل به ارمغان آورند. شما می توانید با قیمتی مقرون به صرفه، اتاق های این هتل را مورد رزرو قرار دهید و از اقامت خود نهایت لذت را کسب کنید. این مجتمع در ابتدای جاده همدان، بعد از پمپ بنزین افق قرار گرفته است. 

اتاق های هتل هشت چنار سنندج 

هتل زیبای هشت چنار سنندج، دارای تعدادی اتاق با فضای مناسب و امکاناتی مجهز است که آماده پذیرایی از مسافران ارجمند می باشند. گردشگران می توانند با خیالی آسوده در اتاق های این هتل اقامت داشته باشند و استراحتی دور از تمامی دغدغه ها را سپری نمایند. فضای اتاق ها اگرچه لوکس نیست، اما رضایت شما عزیزان را در طول اقامت کسب می کند. 

از جمله امکاناتی که در اتاق های مجتمع اقامتی هشت چنار سنندج وجود دارد، می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، اجاق گاز، چای ساز، سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان راحتی، آشپزخانه و ... اشاره نمود. شما می توانید غذای مورد علاقه خود را در داخل اتاق سرو کنید و به راحتی از امکان پخت و پز در هتل استفاده نمایید. 

امکانات هتل هشت چنار سنندج

هتل هشت چنار در سنندج دارای محیط باغ می باشد که در واقع همین خود یک مزیت تفریحی در این هتل محسوب می شود. ضمن اینکه در محیط باغ این هتل یک گلخانه قرار گرفته که مهمانان می توانند با تخفیفات ویژهريال گل های رنگارنگ و متنوع را از این مکان خریداری نمایند. 

هتل هشت چنار فاقد رستوران است، اما امکاناتی دیگر نظیر استخر، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، لابی، نمازخاه، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... را در خود ایجاد کرده که با وجود این امکانات، رضایت گردشگران را به طور کامل کسب می کند. نا گفته نماند که در برخی از اتاق های این هتل بالکن نیز وجود دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.