هتل قربانی ساری

1.8 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل قربانی ساری در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ساری را مشاهده کنید.

لیست هتل های ساری
سوئیت یک خوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته (80 متری)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار امام رضا، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور
مسجد جامع بزرگ ساری
9 دقیقه
77 دقیقه
6396 متر
امامزاده زین العابدین
7 دقیقه
81 دقیقه
6786 متر
برج سلطان زین العابدین
7 دقیقه
81 دقیقه
6754 متر
کاروانسرای حضرت
7 دقیقه
82 دقیقه
6845 متر
خانه تاریخی سردار جلیل
7 دقیقه
79 دقیقه
6570 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل قربانی ساری در واقع یک خانه مسافر و یا هتل آپارتمان می باشد که در خیابان امام رضا گرگان قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 شروع به کار کرده و به دلیل قیمت ارزانی که دارد، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذی می کند. در واقع اگر به دنبال هتل ارزان قیمت ساری هستید و یا به همراه خانواده به این شهر سفر کرده اید، این هتل گزینه ای مناسب برای شما می باشد. 

اتاق های هتل قربانی ساری

هتل قربانی ساری در 5 طبقه بنا شده که دارای 10 واحد آپارتمانی در بین این طبقات می باشد. گردشگران با اقامت در این اتاق ها، نباید انتظار یک استراحت لوکس و عالی را داشته باشند؛ چرا که از نظر کیفیتی مطابق با لِول خود در ایجاد شده اند و چندان شیک و مجهز نیستند. اما با این حال در تمامی واحد ها امکانات مناسبی در نظر گرفته شده تا رضایت شما هنگام اقامت کسب شود. 

متراژ زمین هر آپارتمان در هتل یک ستاره قربانی ساری 80 متر با ظرفیت حداقل 4 نفر است. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود اتاق مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهید. از جمله امکاناتی که در واحد های هتل قربانی گرگان وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، تجهیزات آشپزخانه با امکان پخت و پز، تلویزیون و ... اشاره کرد. 

امکانات هتل قربانی ساری

هتل آپارتمان قربانی ساری دارای امکانات مناسبی می باشد، اما متاسفانه فاقد رستوران در فضای خود است. البته امکان پخت و پز در اتاق های این هتل، این مشکل را برای شما بر طرف خواهد کرد. شما با اقامت در این هتل آپارتمان از امکانات و خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، فروشگاه، لابی مجهز، خانه خانه داری، پارکینگ و ... برخوردار خواهید شد.

آدرس دقیق خانه مسافر قربانی ساری در بلوار امام رضا، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور قرار دارد. با توجه به اینکه این هتل در خود شهر ساری واقع شده طرفداران بسیاری پیدا کرده و گردشگران نیز اغلب به سبب موقعیت مکانی آن، این هتل را به عنوانئ مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 1از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
1.8 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

کلاه بردار به تمام معنا یه عکس به شما نشان میدن اونجا یه اشغال دونی بهتون نشون میدم من از اسنپ هتل رزرو کردم وپولشو داده بودم و نتوانستم پس بگیرم ولی از گوشت سگ حروم ترشون باشه و رفتم هتل نوید فوق‌العاده بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.