هتل آپارتمان مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های خوانسار را مشاهده کنید.

لیست هتل های خوانسار
ویلا چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ویلای پنج نفره (ویلای چهار نفره+یک سرویس اضافه)
اقامت با اقامت تک
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ویلای شش نفره (ویلای چهار نفره+دو سرویس اضافه)
اقامت با اقامت تک
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
ویلای هفت نفره (ویلای چهار نفره+سه سرویس اضافه)
اقامت با اقامت تک
7 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای جاده خوانسار – اصفهان، روبروی سد باغکل

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلستانکوه خوانسار در واقع یک مجتمع اقامتی و مکانی ییلاقی، برای تفریحات و استراحت مسافرانی می باشد که این شهرستان را برای سفر خود انتخاب قرار داده اند و قصد دارند مدتی با اقامت هتل های خوانسار از طبیعت زیبای این شهر لذت ببرند. این مجتمع در واقع شهرکی توریستی با دید به سد و رودخانه و کوه می باشد که گردشگران می توانند ویلاها و یا خانه های لوکس و زیبا را در آن مورد رزرو قرار دهند. 

اتاق های هتل گلستانکوه خوانسار

هتل گلستاکوه خوانسار یا همان مجتمع اقامتی گلستانکوه، دارای 10 ویلای بزرگ و لوکس می باشد که هر کدام با دیزاینی مدرن چیدمان شده اند و فضای بزرگ و شیکی دارند. در هر یک از این ویلا ها امکان پارک دو خودرو به صورت رایگان وجود دارد تا گردشگرانی که با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کرده اند بتوانند اقامتی راحت و بدون استرس را سپری نمایند. 

در مجموع واحد های مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار از ویلاهای 4 نفره تشکیل شده اند و تا ویلاهای هفت نفره ادامه دارند. این واحد ها علاوه بر فضای نوساز و شیک، دارای امکانات رفاهی مناسبی هم هستند که رفاه و راحتی مسافران را در طول اقامت تضمین می کنند. به عنوان مثال چند نمونه از امکانات موجود در ویلاهای هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، چای ساز، مبلمان راحتی، تلویزیون، بالکن و ... می شوند. 

چه امکاناتی در هتل گلستانکوه خوانسار وجود دارد؟

همانطور که گفته شد، هتل لوکس گلستانکوه خوانسار در واقع یک مجتمع گردشگری و اقامتی است که دارای امکاناتی عالی بوده و در طول اقامت می تواند از هر لحاظ نظر شما را جلب کند. به عنوان مثال در این هتل زمین تنیس، زمین های ورزشی، پارک کودک، چایخانه سنتی و ... وجود دارد که در زمان اوقات فراغت، پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و لحظاتی به یادماندنی را بر جای می گذارند. 

رستوران و کافی شاپ هتل گلستانکوه خوانسار

مجتمع گلستانکوه خوانسار دارای یک رستوران بام با فضایی شیک و زیبا است که در دهکده گردشگری گلستانکوه واقع شده و بهترین غذاهای لذیذ را به مهمانان این هتل ارائه می دهد. این رستوران دارای ظرفیتی بالغ بر 150 نفر است که با چیدمان مناسب میز و صندلی ها، حس خوشایندی را هنگام صرف غذا به آن ها منتقل می کند. شما می توانید انواع غذاهای تازه و خوشمزه را در این رستوران صرف کنید و لذت ببرید. 

موقعیت مکانی هتل گلستانکوه خوانسار

مجتمع اقامتی در گلستانکوه خوانسار با دوری از بافت شهری از آلودگی صوتی دور است و آب و هوایی بی نظیر دارد؛ از این رو می تواند آرامشی وصف نشدنی را هنگام اقامت به شما منتقل کند. آدرس دقیق این هتل در ابتدای جاده خوانسار و اصفهان، رو به روی سد باغکل می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.