هتل مهمانسرا جهانگردی سراب کیو خرم آباد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهمانسرا جهانگردی سراب کیو خرم آباد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های خرم آباد را مشاهده کنید.

لیست هتل های خرم آباد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
تلویزیون معمولی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما
پارک جنگلی مخمل کوه
17 دقیقه
168 دقیقه
13983 متر
شهربازی کیو
0 دقیقه
4 دقیقه
305 متر
دریاچه کیو
3 دقیقه
8 دقیقه
628 متر
ورزشگاه تختی خرم‌آباد
6 دقیقه
37 دقیقه
3051 متر
گرداب سنگی
5 دقیقه
38 دقیقه
3133 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی خرم آباد زیر گروه هتل های زنجیره ای جهانگردی ایران است که تقریبا در ابتدای ورودی شهر کنار دریاچه سراب کیو قرار دارد. این اقامتگاه را نمی توان به عنوان یک هتل خرم آباد معرفی کرد، چرا که بیشتر آن را با نام مهمانسرای جهانگردی سراب کیو خرم آباد می شناسند و از نظر کیفیت و ساختار مهمانسرا است. 

هتل جهانگردی خرم آباد در سال 1353 افتتاح شده است و در سال 1384 بازسازی شد. این منطقه اقامتی با گذشت سالیان دراز هنوز زیبا و مورد علاقه گردشگران زیادی است. ضمن اینکه از قیمتی پایین و ارزان برخوردار است که می تواند سفری ارزان قیمت را برای شما عزیزان رقم زند. 

اتاق های هتل جهانگردی خرم آباد

در هتل دو ستاره جهانگردی خرم آباد 20 واحد اقامتی در نظر گرفته شده است که اکثر آن ها سوئیت هستند و تعدادی نیز به صورت اتاق دو تخته ایجاد شده اند. در اتاق های این هتل امکانات رفاهی مناسبی ایجاد شده تا شما بتوانید با راحتی کامل اقامت خود را سپری نمایید. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، روم سرویس، تلفن و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل جهانگردی خرم آباد

هتل محبوب جهانگردی خرم آباد با توجه به اینکه در سطح هتل های این شهر نیست و با لِول یک مهمانسرا ساخته شده است، امکانات چندان زیادی هم ندارد. اما با این حال مدیریت محترم و وظیفه شناس هتل تمامی سعی خود را برای جلب رضایت مهمانان می کند و امکانات خوبی را در اختیار آن ها قرار می دهد. 

پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی، مینی بار با هزینه، آشپزخانه، چایخانه سنتی، کافی شاپ، فضای سبز، پارک کودک، تاکسی سرویس و ... از جمله امکانات این هتل می باشند. پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار می گیرد و خیال شما را از این جهت نیز راحت می کند. 

رستوران هتل جهانگردی خرم آباد

رستوران مهمانسرای جهانگردی سراب کیو خرم آباد در طبقه اول هتل قرار گرفته و با فضایی شیک و زیبا، پذیرای مهمانان گرامی در این هتل می باشد. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه با طبخ غذاهایی خوش طعم و تازه، رضایت شما را جلب می کنند و باعث خوشنودی خواهند شد. ظرفیت این رستوران 300 نفر است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما مهمانان گرامی هستند. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی خرم آباد

هتل جهانگردی در خرم آباد به دلیل همجواری با دریاچه و دوری از مرکز شهر دارای آب و هوای عالی و چشم انداز زیبا و فضای سبز وسیع می باشد. این هتل در میدان 22 بهمن، جنب صدا و سیما قرار دارد که به دلیل همین موقعیت مکانی عالی که دارد، مورد استتقبال بسیاری از سمت گردشگران قرار می گیرد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

موقعیت مکانی عالی . هر دو تا اتاق دو تخته به هم چسبیده و حالت مستقل دارند. منظورم این هست که حالت ویلایی مانند هست تا سبک آپارتمانی.رفتار پرسنل عالی.نظافت اتاق ملحفه و حوله و سرویس ها خوب.صبحانه گرم و سرد سلف سرویس شامل همه چیز به غیر از سوسیس کالباس و آبمیوه. سرمایش و گرمایش خوب. در کل به نسبت هزینه خیلی خوب بود.هتل های پنج ستاره در ایران با قیمت گزاف اصلا خدمات در خور ندارند. پیشنهاد میشه برای تحویل سال نو برنامه موسیقی زنده اختصاص داده بشه ،ما موقع تحویل سال اونجا بودیم خیلی سوت و کور بود از این نظر.یا اینکه توی رستوران موقع صبحانه از نون مخصوص خرم آباد پخته و سرو بشه (اینکار در جهانگردی لاهیجان انجام میشه).از همه دست اندرکاران سپاسگزارم.اقامت خوب و خاطره انگیزی داشتیم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.