هتل سالیز خرم آباد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند
پارک جنگلی مخمل کوه
21 دقیقه
205 دقیقه
17116 متر
شهربازی کیو
7 دقیقه
55 دقیقه
4584 متر
دریاچه کیو
6 دقیقه
52 دقیقه
4333 متر
ورزشگاه تختی خرم‌آباد
6 دقیقه
37 دقیقه
3075 متر
گرداب سنگی
5 دقیقه
28 دقیقه
2294 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سالیز خرم آباد واقع در خیابان کاکاوند نزدیک به بزرگراه و رودخانه و باغات و نخلستان های سرسبز می باشد و تا خیابان ساحلی و پارک تنها ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل یکی از هتل های خرم آباد با لِول سه ستاره است که سه با کیفیت نسبتا مناسب پذیرای شما عزیزان است؛ هتل در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. 

اتاق های هتل سالیز خرم آباد

هتل سالیز خرم آباد تقریبا در مرکز شهر می باشد که به همین دلیل، محبوبیت بالایی برای گردشگران دارد. از این رو در این هتل تعداد 31 واحد اقامتی ایجاد شده تا گردشگران بتوانند با ظرفیت های مختلف واحد مورد نظر در این هتل را مورد رزرو قرار دهند. این واحد ها در 5 طبقه ساختمانی جای گرفته اند که از نظر متراژ به نسبت بزرگ و مناسب می باشد. 

اتاق های هتل سه ستاره سالیز خرم آباد مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند که از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، چای ساز، یخچال، مبلمان راحتی، لوازم بهداشتی و ... اشاره نمود. همچنین این اتاق ها با سرامیک و گلیم های خوش رنگ فرش شده اند که فضای نشیمن کوچکی را برای پذیرایی از شما  آماده می کنند.

امکانات هتل سالیز خرم آباد

امکانات هتل جذاب سالیز خرم آباد شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، مینی بار با هزینه، لاندری، وای فای رایگان، خدمات خانه داری و ... می شوند. ضمن اینکه این هتل خدمات ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه را هم در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با پرداخت هزینه اضافه و درخواست شخصی از آن بهره مند شوید. 

رستوران هتل سالیز خرم آباد 

هتل سالیز در خرم آباد همانند دیگر هتل های سه ستاره، دارای رستوران می باشد تا مهمانان بتوانند در صورت تمایل، بدون خارج شدن از هتل غذای مورد علاقه خود را در آن صرف کنند. رستوران این هتل نیز در طبقه همکف واقع شده که ظرفیتی بالغ بر 100 نفر دارد. این رستوران به نسبت از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است، اما برای اطمینان بیشتر از این موضوع، بهتر است به قسمت نظرات هتل مراجعه کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.