هتل آزادی خرم آباد

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آزادی خرم آباد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های خرم آباد را مشاهده کنید.

لیست هتل های خرم آباد
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,195,000 1%
قیمت 1 شب 1,192,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,295,000 1%
قیمت 1 شب 2,292,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
سرویس فرنگی
نمازخانه
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان آزادی، خیابان مجاهدین، جنب بانک سپه
پارک جنگلی مخمل کوه
20 دقیقه
196 دقیقه
16367 متر
شهربازی کیو
5 دقیقه
41 دقیقه
3429 متر
دریاچه کیو
4 دقیقه
38 دقیقه
3128 متر
ورزشگاه تختی خرم‌آباد
4 دقیقه
28 دقیقه
2327 متر
گرداب سنگی
4 دقیقه
18 دقیقه
1540 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آزادی خرم آباد هتل چهارستاره و نوساز می باشد که به عنوان یکی از بهترین هتل های خرم آباد به گردشگران پیشنهاد می شود. این هتل در سال 1396 شروع به فعالیت نمود و با کیفیت بالا، باعث جذب گردشگران بسیاری به سمت خود شد. البته که تا کنون در امر پذیرایی از گردشگران عزیز موفق بوده و باعث رضایت اکثر مهمانان خود می شود. 

اتاق های هتل آزادی خرم آباد 

هتل آزادی خرم آباد در 7 طبقه ساختمانی بنا شده است؛ اتاق های این هتل اگرچه تعداد محدودی دارند، اما از نظر کیفیت بالا و متراژ مناسبی را ایجاد کرده اند  که بیشتر باعث رضایت مهمانان می شوند. در مجموع هتل آزادی دارای 28 واحد اقامتی می باشد که از ظرفیت 1 نفر تا 3 نفر با یک نفر اضافه را پذیرش می کنند. 

کف اکثر اتاق های هتل لوکس آزادی خرم آباد با موکت هایی زیبا پوشانده شده و علاوه بر این مورد، دیزاین بسیار شیک و زیبایی را به چشم می کشند. کاغذ دیواری های زیبا همراه با تخت هایی راحت و طرح چوب، فضایی دلنشین را به اتاق های این هتل می بخشند. ضمن اینکه امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، آباژور، یخچال، روم سرویس، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... در تمامی اتاق ها ایجاد شده است. 

امکانات هتل آزادی خرم آباد

هتل چهار ستاره آزادی خرم آباد دارای امکانات مناسبی می باشد که باعث رفاه هرچه بیشتر گردشگران در این هتل می شوند؛ به گونه ای که شما در طول اقامت دچار مشکل و یا کمبودی از جانب امکانات و خدمات هتل نخواهید شد. به عنوان مثال از جمله این امکانات می توان از پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، پارکینگ، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، لابی، مجهز، تاکسی سرویس، لاندری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافه، خدمات خانه داری و ... نام برد. 

رستوران هتل آزادی خرم آباد

برای استفاده از غذاهای لذیذ در وعده های مختلف غذایی، می توانید هنگام اقامت به طبقه همکف هتل آزادی خرم آباد مراجعه کنید. در این طبقه یک رستوران با ظرفیت 100 نفر ایجاد شده که با کیفیت ترین غذاها را در اختیار شما قرار می دهد. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در رستوران هتل، خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با منویی متنوع در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

موقعیت مکانی هتل آزادی خرم آباد 

هتل آزادی در خرم آباد با موقعیت مکانی بسیار خوب نزدیک به مناطق دیدنی همچون فلک افلاک و منار آجری، سنگ نوشته می باشد این هتل در میدان آزادی، خیابان مجاهدین اسلام، جنب بانک سپه و مرکز شهر نزدیک به رودخانه و پارک و ایستگاه اتوبوس قرار دارد. بیمارستان و خیابان ساحلی رودخانه نیز  تنها پنج دقیقه با این هتل فاصله دارند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/05/09
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل مذکور واقعا افتضاح بود، پارکینگ که نداشت اصلا، اتاق ها در حد مسافرخانه بود نه هتل چهار ستاره، شیر آلات و سرویس فوق العاده کثیف، ملحفه ها به هیچ عنوان بعد از میهمان قبلی عوض نشده بود و پر از مو بود و کثیف و بوی نا مطبوع می داد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.