هتل مهتاب جواهرده

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهتاب جواهرده در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های جواهرده را مشاهده کنید.

لیست هتل های جواهرده
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,300,000 1%
قیمت 1 شب 1,297,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 1%
قیمت 1 شب 1,697,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,400,000 1%
قیمت 1 شب 2,397,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه
مینی بار
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : روستای تاریخی جواهرده
آبشار جواهرده
2 دقیقه
8 دقیقه
685 متر
پارک صیقل محله
1 دقیقه
5 دقیقه
412 متر
دریاچه قو
5 دقیقه
33 دقیقه
2724 متر
آبشار جواهر ده
3 دقیقه
15 دقیقه
1281 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مهتاب جواهرده یک هتل دو ستاره معمولی در شهر جواهرده می باشد که در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته است. این هتل در سال 1390 احداث گردید و از آن پس به دلیل قیمت ارزان، به یکی از محبوب ترین هتل های جواهرده تبدیل شد. البته که مدیریت محترم هتل مهتاب به سبب بهتر شدن کیفیت و خدمات هتل در سال 1394 آن را بازسازی کرد. 

اتاق های هتل مهتاب جواهرده 

هتل مهتاب جواهرده دارای 40 باب اتاق می باشد که با مبلمان و تخت های جدید و اتاق های مرتب اقامتی راحت را برای شما فراهم می کنند. این اتاق ها علاوه بر امکاتات مناسب، از چشم انداز به سمت جنگل، خیابان، دشت هم برخوردار هستند که آرامشی دلنشین را هنگام اقامت به شما منتقل خواهند کرد. از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل مهتاب جواهرده می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، تلویزیون، روم سرویس، بالکن و  .... اشاره نمود.

امکانات هتل مهتاب جواهرده

هتل دو ستاره مهتاب جواهرده از امکانات مناسبی برخوردار است، اما با این وجود نمی توان انتظار یک هتل لوکس با مجهز ترین امکانات را از این هتل داشت. البته که پرسنل خوش بخورد و با تجربه در این هتل، سعی دارند تا رضایت شما عزیزان را به طور کامل جلب کنند. رستوران و کافی شاپ، اتاق بازی کودک، مینی بار، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، پارکینگ، آسانسور و .... از جمله امکانات این هتل می باشند. 

رستوران هتل مهتاب جواهرده

بهترین بخش هتل مخصوص برای شکم پرستان، رستوران هتل مهتاب جواهرده می باشد که با کیفیتی بالا و تنوع غذایی عالی، پذیرای گردشگران عزیز است. با وجود این رستوران در هتل با منوی غذایی برگرفته از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود و ... شما دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور ضرف غذا در وعده های مختلف را نخواهید داشت. این رستوران در طبقه چهارم هتل قرار گرفته و حدود 70 نفر ظرفیت دارد. 

موقعیت مکانی هتل مهتاب جواهرده

هتل محبوب مهتاب جواهرده در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و لذت بخش واقع شده است که برای مدتی شما را دور از فضای شهری و دغدغه های روزانه می کند. این هتل در روستای ییلاقی  و تاریخی جواهر دره، 27 کیلومتری جاده رامسر قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/07/30
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام وقت بخیر چند مورد درباره هتل خدمدتان عرض کنم وقتی اسم هتل باشد انتظار بیشترمی شود این هتل در حد هتل نیستما طبقه اول بودیم از ساعت۷ صبح سروصدا بود دوش خراب بود یک اطاق کوچک که تخت ها را با زور جا دادن یک میز نهار خوری دونفر داشت بقیه روی تخت باید غذا می خوردن مثلا بالکون داشت که کلا یک متر بود یه تی وی داشت که الان تو مسافر خونه هم از ان استفاده نمی کنند یک عدد کلا حوله داشت کنترل تی وی نبود پارکینگ به تعداد نداشت و... کلا مسافر خونه بود تاهتل فقط پرسنل عالی بودن واقعا خوب بودن ممنون از شما

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.