هتل مهمانسرا جهانگردی جلفا

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهمانسرا جهانگردی جلفا در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های جلفا را مشاهده کنید.

لیست هتل های جلفا
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خواب سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام، میدان شهید بهشتی
پارک و شهر بازی جلفا
2 دقیقه
9 دقیقه
746 متر
پارک جنگلی
2 دقیقه
18 دقیقه
1502 متر
پارک درنا
8 دقیقه
86 دقیقه
7154 متر
پل ضیاء الملک
7 دقیقه
82 دقیقه
6818 متر
مقبره گلستان
7 دقیقه
79 دقیقه
6552 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی جلفا یکی از قدیمی ترین هتل های جلفا است که در سال 1356 فعالیت خود را آغاز نموده و به جهت بهتر شدن وضعیت کیفیتی خود در سال 1388  مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل با لِول یک ستاره و قیمتی ارزان در خیابان امام، میدان شهید بهشتی شهر جلفا قرار گرفته است و آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد.

اتاق های هتل جهانگردی جلفا 

هتل جهانگردی جلفا دارای دو تیپ اتاقی، سوئیت و اتاق می باشد که در مجموع حدود 26 واحد اقامتی را در یک طبقه ساختمانی ایجاد کرده است. اتاق های این هتل بسیار ساده طراحی شده اند که بیشتر شبیه به یک مهمانسرا می باشند. از این رو اغلب هتل جهانگردی جلفا را به عنوان مهمانسرای جهانگردی جلفا معرفی به گردشگران معرفی می کنند. 

در اتاق های هتل یک ستاره جهانگردی جلفا امکاناتی مناسب در نظر گرفته شده است که از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، روم سرویس و ... اشاره نمود. ضمن اینکه این اتاق ها به همراه صبحانه رزرو می شوند که شما می توانید هنگام صبح، از صبحانه هتل به صورت رایگان برخوردار شوید. 

امکانات هتل جهانگردی جلفا

مدیریت محترم و وظیفه شناس مهمانسرای جهانگردی جلفا با ارائه خدمات مناسب، سعی بر جلب رضایت گردشگران در این هتل دارد. اما با این وجود به عنوان یک هتل تک ستاره نمی توان انتظارات بالایی از نظر کیفیت و امکانات داشت. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، رستوران، پارکینگ و ... از جمله امکانات موجود در این هتل به شمار می روند. 

رستوران هتل جهانگردی جلفا 

در هتل محبوب جهانگردی جلفا یک رستوران با ظرفیت 80 نفر ایجاد شده است که گردشگران می توانند برای صرف غذا در وعده های مختلف به این رستوران در هتل مراجعه نمایند. اینگونه شما نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را نخواهید داشت و می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

رستوران این هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و از نظر کیفیت غذایی به نسبت مناسب و رضایت بخش می باشد. شما می توانید با مراجعه به رستوران هتل جهاتگردی جلفا از غذاهایی نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود در منوی آن استفاده کنید. این هتل در نزدیکی بازار های مرزی و بازار روس ها قرار گرفته است که به همین دلیل، موقعیت مکانی آن را می توان یکی دیگر از مزیت های هتل دانست.
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.